Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی از همه قشر‌های مختلف مردم این استان خواست در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرده و حمایت قاطع خود را از مردم مظلوم فلسطین در برابر رژیم غاصب صهیونیستی نشان دهند.

در این پیام آمده است:

«نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس با دور اندیشی حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) حامل این پیام مهم است که مسئله فلسطین برای همیشه در یاد و خاطره مسلمانان عالم زنده است و بیت المقدس این پاره تن اسلام و قبله اول مسلمین هرگز فراموش نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز قدس، روز نمایش شکوه اتحاد و همبستگی جهان اسلام و تجلی همدلی و فریاد برائت از ظلم و ستم امت واحده اسلامی بر علیه رژیم غاصب صهیونیست است.
روزی است که قطره قطره حمایت ملت‌های آزاده و مستقل جهان از قیام ملت مظلوم و قهرمان فلسطین، اقیانوس عظیمی از خروش یکپارچه ملت‌های اسلامی، بر علیه هر گونه تجاوز و اشغالگری را در برابر دیده گان جهانیان به نمایش می‌گذارد.
روز قدس امسال در حالی فرا می‌رسد که تصمیم انتقال سفارت امریکا به قدس و موج جدید جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها در کشتار مردم مظلوم و بی گناه فلسطین همچنین سکوت ننگین برخی از کشور‌های مسلمان منطقه، موجی از نفرت و کینه در میان مسلمانان و ملت‌های بیدار ایجاد کرده و نوید یک راهپیمایی متفاوت و پرشورتر از سال‌های قبل را می‌دهد.
از این رو مردم غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی، همگام با سایر مسلمانان جهان، در این روز به صحنه آمده و فریاد رسای بیزاری از استکبار و اعلام نفرت عمومی از رژیم اشغالگر قدس را سر خواهند داد.
اقشار مختلف مردم مؤمن استان چهارمحال و بختیاری نیز، در لبیک به ندای تاریخی امام راحل و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، با شکوه هر چه تمام تر در راهپیمایی عظیم یوم الله روز قدس شرکت کرده و با این حضور پر شور خود، مرهمی بر درد‌ها و آلام ملت مظلوم و ستم دیده فلسطین خواهند گذاشت.»

گفتنی است: راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور، از ساعت ۱۱ صبح امروز جمعه ۱۸ خردادماه ۹۷ برابر با ۲۳ رمضان المبارک ۱۴۳۹ هجری قمری در ۱۴۵ نقطه استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ز

دعوت برای حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی روز قدس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۳۷۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات حمایت از فلسطین در دانشگاه حاجت تپه آنکارا

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، راهپیمایی با مشارکت گسترده و در پاسخ به فراخوان گروه‌های دانشجویی و دانشجویان مسلمان در واکنش به آزار و اذیت حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در پردیس دانشگاه حاجت تپه برگزار شد.
 
در این راهپیمایی، مهمت جاهید گوران، رئیس دانشگاه و اساتید و دانشگاهیان حضور داشتند. مهمت جاهید گوران طی سخنانی از دانشجویانی که با احساس مسئولیت در این اقدام شرکت کردند، تشکر کرد.
 
گوران گفت که نمی‌توان ظلم اسرائیل را با عقل، وجدان و قوانین بین‌المللی توضیح داد. وی به ریاکاری غرب که از سویی به ترویج تمدن و حقوق بشر می‌پردازد و از سوی دیگر قتل‌عام اسرائیل نادیده می‌گیرد، اشاره کرد.
 
پس از بیانیه مطبوعاتی، راهپیمایی با سردادن شعارهایی و با درود بر مقاومت فلسطین به پایان رسید.

 

دیگر خبرها

  • بسیج ظرفیت مادی و معنوی جهان اسلام برای کمک به فلسطین
  • ایران اسلامی؛ الگوی تقریب مذاهب در جهان/علما وحدت را در بین مردم اشاعه دادند
  • تشکر مردم غزه از دانشجویان آمریکایی
  • حمایت و همبستگی مردم پرتغال از غزه+ فیلم
  • صهیونیست ها از اتحاد کشورهای اسلامی ترس دارند/ وحدت جهان اسلام از مهمات پیروزی بر صهیونیسم است
  • تظاهرات حمایت از فلسطین در دانشگاه حاجت تپه آنکارا
  • تجمع دانشجویان پاکستانی در همبستگی با حامیان فلسطین در آمریکا+عکس
  • انیس: آمریکا در قضیه فلسطین خصومت خود را با اسلام نشان داد
  • امنیت شغلی و تامین مسکن کارگران دغدغه دولت است
  • تلاش کارگران منجر به ایجاد امنیت اقتصادی می‌شود