Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@10:26:57 GMT

نمایشنامه خوانی و بررسی نمایشنامه «در»

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۳۷۹۳۶

نمایشنامه خوانی و بررسی نمایشنامه «در»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مؤسسه افرامانا، در یازدهمین نشست تئاتر کاغذی ابتدا نمایشنامه «در» نوشته و کارگردانی علی محمدرحیمی نمایشنامه خوانی می شود و سپس این اثر با حضور علی محمدرحیمی، فرهاد امینی و بهزاد صدیقی مورد بررسی قرارمی گیرد.

در این نشست که در سالن استاد ذوالفقاری فرهنگسرای ارسباران برگزار می­ شود، مجتبا طباطبایی، پژند سلیمانی، نیلوفر تُرک و علی محمدرحیمی نمایشنامه «در» را نقش ­خوانی می­ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایشنامه «در» نوشته علی محمدرحیمی شامل چهار نمایشنامه است که هر کدام مقطعی از یک زندگی مشترک را به تصویر کشیده است.

قصه اول با عنوان بزن به چاک، زن و مردی هستند که روزگار خود را با دزدی می گذرانند. آنها قرار است بزرگترین سرقت خود را انجام داده و دست از دزدی بکشند اما تا کنون دم به تله نداده اند. ولی این بار به وسیله دری که از پول ها محافظت می کند، گرفتار می شوند.

در قصه دوم با نام می خوام خودمو خلاص کنم، زن و مردی از هم جدا شده اند. مرد برای کار مهمی بازمی گردد ولی زن در را به روی او باز نمی کند و پس از گرفتن امتیازی، وقتی در را باز می کند که دیگر دیر شده است.

قصه سوم که آخرین سطر از یک قصه طولانی نام دارد، داستان پیرزن و پیرمردی است که پنجاه سال عاشقانه با هم زندگی کرده اند و درِ خانه شان به علت فرسودگی باز نمی شود و یک سوتفاهم ساده باعث بروز مشکلات عدیده می شود و ...

نمایشنامه «در» نوشته علی محمدرحیمی در سال ۱۳۹۶ در ۸۲ صفحه، قطع پالتویی با شمارگان ۵۰۰ نسخه توسط نشر ورا به قیمت ۸۰۰۰ تومان منتشر شده و در دسترس علاقه ­مندان قرار گرفته است.

سلسله نشست های «تئاتر کاغذی» با هدف معرفی و بررسی نمایشنامه های منتشرشده جدید ایرانی ماهی یک بار در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.

کد خبر 4315154

منبع: مهر

کلیدواژه: بهزاد صدیقی فرهنگسرای ارسباران نمایشنامه خوانی تئاتر ایران فیلم کوتاه موسیقی ایرانی سینمای مستند فیلم سینمایی انیمیشن رادیو سریال ایرانی نقاشی رادیو صبا امام خمینی ره خانه تئاتر شب قدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۳۷۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم‌خوانی سرود در ابتدای دیدار معلمان

هم‌زمان با سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

     

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078233 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • هم‌خوانی سرود در ابتدای دیدار معلمان
  • فیلم| هم‌خوانی سرود در ابتدای دیدار رهبر با معلمان
  • فیلم/ هم‌خوانی معلمان در دیدار امروز با رهبر انقلاب
  • هم‌خوانی معلمان در دیدار با رهبر انقلاب
  • مشکل کمبود شیرخشک در نشست سازمان بازرسی بررسی شد
  • «شهرگاه» فرصتی برای هم‌اندیشی دانشگاه و مدیریت شهری است
  • طرح الزام ثبت رسمی اموال غیرمنقول در آستانه نهایی‌شدن
  • مراحل پایانی طرح الزام ثبت رسمی معاملات غیر منقول در مجمع تشخیص
  • نقد و بررسی برنامه تلویزیونی محفل در قم
  • اسد خطاب به وزیر بحرینی: همبستگی کشورهای عربی به ثبات در منطقه می‌انجامد