Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، راهپیمایی پرشکوه و گسترده روز جهانی قدس با حضور مردم روزه دار ایران اسلامی همزمان ۹۰۰ شهر ایران اسلامی آغاز شد.

هزاران نفر از مردم  روزه دار تهران با در دست داشتن پرچم های «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» با سیاست های رژیم اشغالگر قدس در منطقه مخالفت کردند و خواستار نابودی رژیم صهیونیستی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر اعلام ستاد انتفاضه و قدس، راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران و ۹۰۰ شهر کشور برگزار شد و از ۵ هزار و ۳۰۰ خبرنگار، عکاس و تصویربردار حاضر در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال، ۱۶۰ نفر از رسانه‌های خارجی در این مراسم حاضر می‌شوند تا شاهد و منعکس کننده شراره‌های خشم امت اسلامی از انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف در هفتادمین سال تاسیس این رژیم نامشروع باشند.

راهپیمایی قدس ۹۷ در تهران از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه از ده مسجد به سمت دانشگاه تهران و میدان انقلاب برگزار می‌شود.

در طول مسیر راهپیمایی بیش از ۵۰ غرفه فرهنگی و نمایشگاهی به تشریح جنایات رژیم صهیونیستی و موارد مظلومیت فلسطین می‌پردازند.

حضرات آیات نوری همدانی، مکارم شیرازی، سبحانی، علوی گرگانی از ملت ایران برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.

علاوه بر این روسای قوای سه گانه، رئیس مجلس خبرگان، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز بر لزوم حضور ملت ایران در راهپیمایی روز قدس برای حمایت از ملت مظلوم فسطین تاکید کردند.

راهپیمایی امسال با شعار «روز جهانی قدس، پیروزی جبهه مقاومت، شکست فتنه آمریکایی صهیونیستی، عزم ملت فلسطین برای بازگشت» در بیش از ۹۰۰ شهر کشور برگزار می‌شود.

مسیرهای ده گانه راهپیمایی روز جهانی قدس ۹۷ در تهران به این شرح است:

مسیر شماره ۱ از مسجد امام حسین در میدان امام حسین به سمت دانشگاه تهران و میدان انقلاب.

مسیر شماره ۲ از مسجد جامع ابوذر در میدان ابوذر به سمت دانشگاه تهران و میدان انقلاب.

مسیر شماره ۳ از مسجد دارالسلام در میدان منیریه خیابان ولیعصر به سمت دانشگاه تهران و میدان انقلاب.

مسیر شماره ۴ از مسجد امام زمان عج در خیابان آزادی به سمت دانشگاه تهران.

مسیر شماره ۵ از مسجد حضرت ابوالفضل در میدان توحید به سمت میدان انقلاب.

مسیر شماره ۶ از مسجد حضرت مهدی در خیابان ستارخان به سمت میدان انقلاب و دانشگاه تهران.

مسیر شماره ۷ از مسجد الجواد در میدان هفت تیر به سمت میدان انقلاب و دانشگاه تهران.

مسیر شماره ۸ از مسجد امام جعفر صادق در میدان اول صادقیه به سمت میدان انقلاب و دانشگاه تهران.

مسیر شماره ۹ از مسجد حضرت امیر در خیابان کارگر شمالی به سمت میدان انقلاب و دانشگاه تهران.

مسیر شماره ۱۰ از مسجد جامع رسول اکرم در بلوار شاهد! به سمت میدان انقلاب و دانشگاه تهران.

کد خبر 4315146

منبع: مهر

کلیدواژه: انتفاضه قدس راهپیمایی روز قدس فلسطین مجلس شورای اسلامی ایران برجام علی لاریجانی راهپیمایی روز قدس روز جهانی قدس محمد جواد ظریف ایالات متحده آمریکا وزارت امور خارجه ایران حسن روحانی فلسطین هیات رئیسه مجلس رژیم صهیونیستی امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۳۸۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید رئیس‌جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هرچه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات

رئیس‌جمهور انتخابات را جلوه روشن مردم‌سالاری دانست و بر ضرورت فراهم کردن زمینه حضور گسترده مردم در مرحله دوم انتخابات و تمهید تمامی امکانات برای تکمیل حماسه‌آفرینی آنان در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز _ چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در جلسه هیئت دولت با اشاره به نزدیک شدن زمان برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در برخی حوزه‌های انتخاباتی، بر ضرورت فراهم کردن زمینه حضور گسترده مردم در این مرحله از انتخابات و تمهید تمامی امکانات برای تکمیل حماسه‌آفرینی آنان در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ تاکید کرد.

رئیس جمهور انتخابات را جلوه روشن مردم‌سالاری دینی دانست که آحاد جامعه در راستای عمل به تکلیف اجتماعی و شرعی در آن مشارکت کرده و معتمدین خود را برای قانونگذاری و بهبود روند امور انتخاب می‌کنند.

ایت الله رئیسی در ادامه به موضوع ضرورت مشارکت مردم برای تحقق هدف جهش تولید اشاره کرد و افزود: تمهید مقدمات تحقق مشارکت مردم نیازمند اهتمام جدی همه بخش‌های دولت است؛ هر دستگاهی باید زمینه‌ها و راهکارهای جذب مشارکت مردم در بخش خود را به شکل دقیق و با زمان‌بندی مشخص تدوین و اعلام کرده و اجرای آن را به شکل مستمر و گام به گام پایش کند.

رئیس جمهور در جلسه امروز هیئت دولت همچنین ضمن تبریک فرارسیدن روز کارگر و روز معلم، نقش کارگران و معلمان در پیشرفت و آبادانی کشور را اساسی و مهم توصیف و تصریح کرد: مبنای خلقت عالم بر تعلیم و تربیت استوار است و لذا همه ما در هر زمان و با لحاظ برخورداری از هر سطحی از دانش، همچنان نیازمند دانش‌افزایی و علم‌آموزی بیشتر هستیم.

در جلسه امروز هیئت دولت وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه هفته گذشته، هفته درخشش ورزشکاران کشورمان در میادین بین‌المللی بود، قهرمانی تیم ملی فوتسال در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، قهرمانی تیم ملی وشوو در رقابت‌های انتخابی جام جهانی، قهرمانی تیم ملی دختران کمتر از ۱۸ سال در تورنمنت کافا در تاجیکستان، قهرمانی تیم والیبال دانش‌آموزی ایران در رقابت‌های مدارس جهان، قهرمانی، شکستن رکورد و کسب مدال طلای خانم عیدیان در ماده ۴۰۰ متر دو با مانع قهرمانی آسیا، نایب قهرمانی تیم ملی تپانچه بادی کشورمان در مسابقات جام جهانی کره جنوبی و نایب قهرمانی تیم شطرنج امید کشورمان در مسابقات شهرهای آسیا را از جمله این موفقیت‌ها برشمرد که باعث شادی و شعف عمومی در کشور شد.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری نیز با اعلام خبر دستیابی به فرمولاسیون، فرآیند و فناوری استحصال کود «تریپل سوپر فسفات» به عنوان یکی از کودهای مهم و بسیار پرکاربرد در کشاورزی گفت: سالانه نیاز به واردات ۲۵۰ هزار تن از این نوع کود داشتیم که خوشبختانه تولید آن در کشور بومی‌سازی و خط تولیدی با ظرفیت ۱۰۰ هزار تن راه‌اندازی شده که تا ۲۰۰ هزار تن قابل افزایش است و می‌تواند سالانه تا ۳۷ میلیون دلار صرفه‌جویی ایجاد کند.

وی ابراز امیدواری کرد با حمایت از تولیدات داخل، زمینه رونق تولید داخلی این محصول فراهم شود.

کد خبر 749690

دیگر خبرها

  • اعلام شد؛‌فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • راهپیمایی بانوان ساوجبلاغی در حمایت از مجریان طرح نور
  • فیلم/ حضور خادمین مسجد جمکران در معراج شهدای تهران
  • رئیسی خواستار فراهم کردن زمینه حضور گسترده‌تر مردم در انتخابات مجلس شد
  • تاکید رئیس‌جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هرچه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • شهروندان تونسی و لبنانی در حمایت از غزه به خیابان‌ها آمدند
  • زمینه حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات مجلس فراهم شود
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • روستای فهرج یزد در مسیر جهانی شدن + فیلم بنای ناشناخته پیش از اسلام
  • تداوم تظاهرات دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا