Web Analytics Made Easy - Statcounter

راهپیمایی بزرگ روز قدس در شیراز از چهارراه ۱۵ خرداد آغاز شد و محل گردهمایی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) است. ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳ استانها فارس نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، راهپیمایی بزرگ روز قدس در شیراز از چهارراه 15 خرداد آغاز شد و محل گردهمایی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) است.

مسیر راهپیمایی در شیراز جمعه 18 خرداد ماه امسال ساعت10:30 دقیقه از چهارراه پانزده خرداد، خیابان لطفعلی‌خان زند، چهار راه پیروزی و بلوار شهید آیت‌الله دستغیب به سمت حرم مطهر احمدبن‌موسی شاهچراغ (ع) ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت احمدبن‌موسی شاهچراغ (ع) محل تجمع راهپیمایان در پایان مراسم است.

انتهای پیام/ش

R41382/P1377/S6,61/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۳۸۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید از موزه حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) رایگان شد

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و همچنین میلاد با سعادت هشتمین امام شیعیان حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام، بازدید از موزه حرم مطهر بانوی کرامت رایگان است.

همچنین زائران و مجاوران شهر کریمه اهل بیت علیهم السلام در دهه کرامت که از ۲۱ اردیبهشت ماه تا ۳۱ اردیبهشت ماه است می‌توانند به صورت نیم بها از موزه فاطمی در میدان آستانه بازدید کنند.

‏قرار است کاشی‌های قدیمی حرم امام رضا علیه السلام و برخی از آثار بسیار قدیمی از ضریح حضرت معصومه سلام الله علیها ‬ و نیز آثار قدیمی مفرغی چند هزار ساله دوران باستان برای نخستین بار در دهه کرامت امسال در این موزه به نمایش عموم در آید.

ساعت بازدید از موزه حرم حضرت معصومه سلام الله علیها همه روزه به جز جمعه‌ها از ساعت ۸ صبح الی ۱۵:۳۰ عصر است.

گفتنی است موزه آستان مقدس فاطمی اولین موزه رسمی ایران است که در سال ۱۳۱۴ تأسیس شده و گنجینه‌هایی از آثار متعدد باستانی، تاریخی و هنری از ایران، اسلام، شهر مقدس قم و بارگاه حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در آن با رویکرد محتوایی توحید محور به نمایش در آمده است.

کد خبر 6100143

دیگر خبرها

  • جشن تکلیف ۵ هزار دختر در حرم بانوی کرامت برگزار می‌شود
  • ویژه برنامه‌های روز اول دهه کرامت در حرم حضرت معصومه(س)
  • حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) آذین‌بندی شد
  • میزبانی حرم مطهر رضوی از زائران غیرایرانی در دهه کرامت
  • بازدید از موزه حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) رایگان شد
  • اتاق عقد حرم حضرت معصومه(س) آماده میزبانی از زوج‌های جوان شد
  • ‌اعلام برنامه‌های دهه کرامت در فارس
  • دیالوگ جنجالی وزیرخارجه آمریکا درباره اسرائیل
  • قدیمی ترین تصاویر رنگی از عتبات عالیات
  • حسینی: امروزه فریاد حمایت از غزه در غرب طنین‌انداز شده است