Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@22:42:52 GMT

مصدوم و مجروح قلابی شغلی پردرآمد در اصفهان!

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۳۸۸۳۴

حوادث رکنا: فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: اعضای باندی که با ترفند تصادفات ساختگی توانسته بودند ۱۵۰ میلیارد ریال از شرکت‌های بیمه کلاهبرداری کنند، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش رکنا، سردار مهدی معصوم‌بیگی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر حضور تعدادی افراد مصدوم در دادسرای شهرستان برخوار و تشکیل پرونده تصادف Crash جرحی مشکوک، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس Police آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کارآگاهان با انجام تحقیقات علمی و تخصصی خود به ساختگی بودن این پرونده تصادف پی برده و در این راستا ۵ نفر از مصدومان را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند که متهمان در جریان تحقیقات، از فعالیت باند ایجاد تصادف ساختگی و دریافت خسارت از شرکت‌های بیمه پرده برداشتند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، اعضای اصلی باند با تبلیغ شغلی پر درآمد در فضای مجازی، افراد جویای کار را فریب داده و در منزلی اجاره‌ای با ایجاد بی‌حسی موضعی، صدمات و جراحاتی را در بدن آنان به وجود می‌آورند.

وی خاطرنشان کرد: اعضای باند، پس از مصدوم کردن افراد مذکور با استفاده از خودرو‌های دارای بیمه اقدام به ایجاد تصادف ساختگی کرده و پس از حضور اورژانس و انتقال مصدومان به بیمارستان، پرونده قضایی تشکیل و با صدور رأی از شرکت‌های بیمه خسارت دریافت می‌کردند.

معصوم‌بیگی اذعان داشت: با اعترافات متهمان، بلافاصله اکیپی از کارآگاهان پلیس آگاهی تشکیل و در یک عملیات ضربتی ۵ نفر از اعضای اصلی باند را در یکی از شهرستان‌های استان دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه‌های آنان، ۷ دستگاه خودرو و ۱۰ دستگاه موتورسیکلت به همراه اقلام جراحی و پزشکی مورد استفاده برای بی‌حسی و مصدومیت افراد کشف شد.

وی با اشاره به دستگیری ۲ نفر از سرکرده‌های باند در ۲ استان کشور یادآور شد: تاکنون ۳۵ نفر در این پرونده دستگیر شده و بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال کلاهبرداری Fraud از شرکت‌های بیمه توسط اعضای این باند کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پایان ابراز داشت: تمامی متهمان تحویل مراجع قضایی شده و به اتهام تصادف ساختگی، کلاهبرداری از شرکت‌های بیمه و اخلال در نظام بیمه‌ای، روانه زندان Prison شدند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

هواپیمای ایرباس اهواز - مشهد در آسمان آتش گرفت + فیلم فرود اضطراری در اهواز

این پسر 18 ساله ناگهان 80 ساله شد + عکس

این دختر کرجی به خاطر 19 میلیون تومان 9 سال زندان بود!

قرارهای عاشقانه مدیرعامل بانفوذ با دختر جوان / وقتی صیغه ام کرد تازه راز او را فهمیدم!

ازدواج آرش و دنیا در دادگاه با مهریه ای باورنکردنی!

تجاوز وحشیانه مرد شیطان صفت به جسد زن جوان در جنگل + عکس

2 بار تجاوز پسر 11 ساله به خواهر 9 ساله اش / او فیلم های ناجور نگاه می کرد / خبر تکاندهنده

درخواست شرم آور داماد سعودی از نوعروسش / این مرد از او خواست تا تن فروشی کند!

رازی که در دل شوهر زن زیبا پنهان بود! + عکس

بی رحـم‌ترین پزشکان دنیـا / این 10 پزشک نسخه مرگ می نوشتند+ عکس

راز تلخ التماس های دختر 18 ساله‌ در نیمه شب کلانتری

یک زن از ناحیه زبان و دهان باردار شد!+عکس

باردار شدن بلند قدترین بازیگر زن +عکس

شکیرا خواننده معروف زن به همراه شوهر فوتبالیستش اسرائیل را تحریم کردند + عکس

نوعروس بی حیا که با دوست شوهرش روی هم ریخته بود!

 

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت تصادف Crash پلیس Police بیمه پزشکی کلاهبرداری Fraud کلاهبرداری زندان Prison اخبار حوادث شرکت های بیمه دستگیری استان تصادفات باند کلاهبرداری حوادث عکس دختر زن کودک مرد ازدواج عجیب من تجاوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۳۸۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادفات مشهد ۸۲ مصدوم بر جا گذاشت

سرهنگ سیدرضا اسدنژاد گفت: در این مدت ۷۲ فقره تصادف جرحی و ۵۰۰ فقره تصادف خسارتی در خیابانها و معابر مشهد رخ داده است.

وی اضافه کرد: مرتکبان ۶ هزار و ۴۹۹ فقره تخلف راهور نیز جریمه شدند که هزار و ۶۴۸ فقره از این تعداد مربوط به تصادفات حادثه‌ساز است.

جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی بیان کرد: در راستای برخورد قاطع با تخلفات حادثه ساز، دیروز ۵۵ دستگاه خودروی حادثه ساز نیز در مشهد توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

اسدنژاد افزود: اکنون ترافیک در خیابانهای این کلانشهر عادی و روان است.

روزانه حدود یک میلیون دستگاه خودرو در کلانشهر مشهد خدمت رسانی می کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ۲ فوتی و ۲ مصدوم در تصادف محور بروجرد - اراک
  • انحراف پراید در آزادراه خلیج فارس با ۲ فوتی و ۴ مصدوم
  • انحراف پراید از جاده در محور نطنز ۲ کشته و ۴ مصدوم داشت
  • تصادف دو خودروی سواری در جاده کرج - چالوس
  • تصادفات مشهد ۸۲ مصدوم بر جا گذاشت
  • ۸۲ مصدوم در سوانح رانندگی یک روز مشهد
  • پیشنهاد دائمی شدن قراردادهای موقت مشاغل پنج ساله به کجا رسید؟ | آخرین وضعیت لایحه اصلاح قانون کار برای قراردادهای کاری
  • فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس
  • درگذشت امام جمعه شهر بلوک جیرفت بر اثر تصادف با آمبولانس
  • تصادف پژو پارس و کامیون در بم / ۲ کشته و ۶ مصدوم