Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیب الله خجسته پور روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: امام خمینی (ره) روز قدس را نامگذاری کرد تا مسلمانان در روز خاصی گرد هم آمده و فریاد حمایت از فلسطین مظلوم سر دهند.
وی ادامه داد: امروز نیز با توجه به پشت سر گذاشتن شبهای قدر و جلای روح، مردم آمادگی دوچندانی برای حضور در این حرکت عبادی و سیاسی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: امسال نیز با توجه به حرکت رییس جمهور آمریکا در قبال ایران،خروج یکجانبه از یک قرارداد بین المللی و تاکیدات مقام معظم رهبری بر توانمندسازی انرژی هسته ای کشور، روز قدس از حساسیت بیشتری برخوردار است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: کشور و مردم ایران همواره حامی مظلومان و مخالف مستکبران بوده اند که این روحیه استکبارستیزی امت اسلامی ایران، هر سال در روز قدس نمود بیشتری پیدا می کند.
خجسته پور با تقدیر از حضور مردم روزه دار و مومن لرستان در راهپیمایی روز قدس ابراز امیدواری کرد جشن نابودی اسراییل به زودی در میان آزادگان جهان برگزار شود.
راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور در شهر های لرستان در حال برگزاری است.
7269/6060
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 اسلامی ایران جهان روز قدس مسلمانان معاون سیاسی امنیتی تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۳۹۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی

مالک رحمتی با تاکید بر اینکه اعتقاد به خداوند متعال و تاکید بر خدا محوری، اعتماد به نقش مردم و تبعیت از ولایت فقیه سه رکن اصلی حضور مردم در انقلاب اسلامی است گفت: این موارد مهم باعث رشد و توسعه می‌شود و اگرکوتاهی در این موارداتفاق بیفتد حتما دچار خلل خواهیم شد.

وی با تاکید اینکه درهر بخشی از نظام مدیریتی با هر نسبت محتوایی نیازمند اتحاد و انسجام مدیریتی هستیم تا در استان برنامه‌ها به سر منزل مقصود برسد اظهار داشت: شما با برنامه ریزی‌ها می‌توانید به آرمان‌ها برسید و مردم کیفیت و کمیت این تلاش‌ها را ببینند.

وی تصریح کرد: دغدغه و مطالبه بنده چندین موضوع است، اساسا انقلاب اسلامی، امام راحل و شهدای ما بدنبال این بودند که کردم به سرنوشت خود حاکم باشند و اراده مردم در چارچوب انتخابات به همه شئونات کشور ساری وجاری شود.

استاندار آذربایجان شرقی اضافه کرد: باید از این مهم صیانت کنیم و بهترین مسیر صیانت از آن عملکرد مدیران است که از بستر مردم سالاری دینی خارج می‌شوند و باید به این ملت خدمت کنند.

معاون امور عمرانی استاندارهم گفت: شورا‌ها نماد مردم سالاری دینی و تحقق اراده مردم در جهت مدیریت شهریاست و با امیدواری به سمت امید مردم و توسعه شهر‌ها در حال حرکت هستیم.

ذاکری  با بیان اینکه از شورا‌ها انتظار می‌رود در جهت اجرای قانون از شهرداران و دهیاران پیگیری کنند افزود: اگربخواهیم استانی توسعه یافته و رو به جلو داشته باشیم باید حرکت‌ها و فعالیت‌های ما بر بستر سامانه‌ها باشد تااز بسیاری از فساد‌های اداری کاسته شود.

 رییس شورای اسلامی استان هم گفت: انقلاب ما انقلابی مردمی بود که بعد از ان طبق فرمان امام راحل ایین نامه اجرایی شورا‌ها تهیه و تصویب گردید تا برای اداره امور شهر و روستا شورا‌ها تشکیل شوند که با هدف رفع تمامی مشکلات مردم و بررسی ان‌ها نارسایی‌ها در بخش‌های مختلف توسط شورا‌ها بررسی و راهکار ارایه شود.

دبیری افزود: شورا‌ها در این مدت سیر تکاملی را طی کرده و به بلوغ کافی رسیدند و مورد حمایت مردم قرار گرفتند، اما بایدانتظارات مردم را برطرف کنند و تلاش کنند برنامه ریزی لازم با کمترین خطا راانجام دهند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • امام رضا، محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • امام رضا (ع) محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • خلیج فارس جزو هویت ملی ایران
  • امام جمعه خرم آباد:فروپاشی دژ سست استعمار در منطقه
  • سفر رییس جمهور به پاکستان و سریلانکا با برکت بود
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • مسجد مهمترین پایگاه انقلاب و مردم/ مسلمانان از انتقام سخت فرزندان امام به وجد آمده‌اند
  • نگاه به اقشار کم‌بضاعت لرستان در راستای خودکفایی آنها باشد
  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد