Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه اهل سنت راسک گفت: روز جهانی قدس نماد همدلی مسلمانان جهان در برابر ظلم و ستم به مردم مظلوم فلسطین است. ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹ استانها سیستان و بلوچستان نظرات

مولوی الله داد رئیسی در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در راسک، با تاکید بر اینکه قدس متعلق به جهان اسلام است، اظهار داشت: مسلمانان غیور و استکبار ستیز ایران اسلامی هیچ گاه اجازه نخواهند داد تا مستکبرین جهان به سوی قدس شریف دست درازی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه اهل سنت راسک افزود: نام گذاری روز قدس موجب ماندگاری حمایت از ملت مظلوم فلسطین شده و حضور مردم در راهپیمایی تبدیل به خاری شده که در چشم استکبار جهانی فرو می رود.

وی تصریح کرد: امروز مردم فلسطین به مدد مقاومت اسلامی و همراهی ملت‌های مسلمان و آزادگان جهان حقانیت خود را به جهانیان ثابت کرده اند.

امام جمعه اهل سنت راسک با بیان اینکه دفاع از قدس وظیفه همه ملت های مسلمان است، ادامه داد: متاسفانه برخی دولت های عربی به جای حمایت از مردم فلسطین دست دوستی به سوی دشمنان دراز کرده و آرمان فلسطین و قدس شریف را فراموش کرده اند.

مولوی رئیسی نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس از سوی امام راحل (ره) را اقدامی ماندگار در تاریخ بشریت برای دفاع از مردم فلسطین دانست و ادامه داد: حضور میلیونی ملت های مسلمان در جای جای جهان اسلام برای حمایت از قدس و ملت مظلوم فلسطین نشان دهنده خشم و انزجار مسلمین از استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی است.

انتهای پیام/ ع

R7843/P1494/S6,65/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۳۹۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور قاریان ایرانی در نمایشگاه کابل جلوه‌ای از همدلی دو ملت

رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در دیدار از نخستین نمایشگاه ملی قرآن در افغانستان اظهار داشت حضور قاریان ایرانی در نمایشگاه کابل جلوه‌ای از همدلی دو ملت است. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «سید روح الله حسینی» رایزن فرهنگی ایران در کابل در بازدید از نخستین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان، با اشاره بر اشتراکات زبانی، تاریخی، فرهنگی، اجتماعی، نژادی و زبانی بین ایران و افغانستان تصریح کرد، در این نمایشگاه یکی از بارزترین نقاط اشتراک دو کشور که قرآن کریم است، به نمایش گذاشته شده است.

وی افزود: حضور پررنگ گروه‌های قرآنی و قاریان ایرانی در این نمایشگاه که جلوه دیگری از نزدیکی بیش از پیش ایران و افغانستان را به نمایش گذاشت، نویدبخش شروع تازه‌ای از وزش نسیم روح‌بخش قرآن در دوره حاکمیت جدید، به عنوان ریسمان مستحکم الهی بین دو کشور ایران و افغانستان خواهد بود.

حسینی ادامه داد: این امیدواری اکنون به‌وجود آمده که نمایشگاه قرآن شروعی پربرکت برای استمرار نمایشگاه‌های دیگر در ولایات مختلف افغانستان باشد.

افغانستان| با عمل به قرآن ملت سرافراز باقی می‌مانیمگشایش بزرگترین نمایشگاه قرآنی در افغانستان

نخستین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان، عصر چهارشنبه(12 اردیبهشت 1403) با حضور فرهنگیان، اساتید حوزه و دانشگاه و شماری از مقام‌های حکومتی در کابل گشایش یافت.

این نمایشگاه با شعار «جامعه افغانی، تربیت قرآنی» به مدت هفت روز از ساعت 10 صبح الی 4 بعدازظهر آغاز به کار کرده است. در این نمایشگاه 25 غرفه قرآن کریم و آثار مرتبط با آن به نمایش گذاشته شده است.

انتهای پیام/.

 

دیگر خبرها

  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • کنایه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید: ادعایتان درباره مدارس دینی اهل سنت تکذیب شد /تروریست ها در انوارالحرمین پنهان شده بودند
  • رسانه‌های جهان اسلام باید به خوبی خروش عواطف انسانی در حمایت از مردم غزه را به تصویر بکشند
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • اعتراضات دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی نشان از افول و نابودی زودهنگام این رژیم دارد
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری جهانی شده است
  • حمایت جهانی از فلسطین طوفان الاقصی دوم است/ اسرائیل بازنده اصلی
  • توصیه مهم امام جمعه زاهدان برای اجرای قانوان عفاف و حجاب
  • حضور قاریان ایرانی در نمایشگاه کابل جلوه‌ای از همدلی دو ملت
  • بسیج ظرفیت مادی و معنوی جهان اسلام برای کمک به فلسطین