Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از ساری؛ ورزش بوکس که بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی در کشورمان تعطیل شده بود با وقفه‌ای 5 ساله توسط یک مازندرانی به نام احمد ناطق نوری فعالیت رسمی خود را از سر گرفت. بهروز منتقمی، مدیرکل وقت تربیت بدنی استان، لقب اولین رئیس هیات بوکس استان مازندران بعد از انقلاب را به خود اختصاص داد و در دوره‌های بعدی فرجی، تیمسار صابری و بابایی بر این مسند قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سال 86 این مسئولیت به حافظ جعفری سپرده شد تا با شور و نشاط جوانی و کارنامه‌ای  که داشت به بوکس استان رونق بخشد.

حافظ جعفری از سوابق حضورش در هیات بوکس عنوان کرد: اولین ابلاغ بنده در کار اجرایی سال ۷۸ به عنوان مسئول روابط عمومی هیات بوکس شهرستان ساری بود، سپس مدتی هم به عنوان دبیر هیات بوکس فعالیت داشتم که با گذشت کمتر از 6 ماه از حضورم در این سمت به عنوان رییس هیات بوکس انتخاب شدم و تا سال 86 عهده‌دار این مسئولیت بودم.

جعفری از اولین اقدامش در اوایل حضور به عنوان رییس هیات بوکس استان عنوان کرد: وقتی این مسئولیت به بنده سپرده شد حتی یک داور جوان در سطح استان نداشتیم و از 10 سال گذشته‌اش هم نه کلاس‌های داوری و نه کلاس‌های مربیگری برگزار شده بود که ما با جلساتی که داشتیم کلاس‌های متعددی را برای رفع این مسئله برگزار کردیم.

وی در ادامه افزود: در 4 سال اول حضورم 4 مسابقه کشوری برگزار کرده‌ایم که ماحصل آن معرفی حسن کارکردی، جاسم دلاوری، مهدی طلوتی، هومن طغانی، محمد جانبازی، علی عبدی و امیر رییس دانا به همگان بوده که در آخرین مسابقات آسیایی برگزار شده توانستند 3 عنوان قهرمانی و جواز حضور در رقابت‌های المپیک را به‌دست بیاورند و برای ایران و مازندران افتخار آفرینی کنند.

رییس هیات بوکس استان از جایگاه بوکس مازندران در کشور گفت: با تشکر از همه عزیزانی که کنارمان هستند و کمک‌مان می‌کنند باید با خوشحالی و افتخار عرض کنم طی 2 سال اخیر، فدراسیون بوکس از شرکت در مسابقات بین‌المللی 4 مدال کسب کرده که قابل توجه است همه این مدال‌ها توسط جوانان غیور مازندرانی برای کشورمان به ارمغان آمده و این نیز خود به خوبی نشانگر جایگاه امروزه بوکس مازندران در کشور است.

حافظ جعفری در مورد رنجش اهالی بوکس از عدم داشتن خانه بوکس در استان بیان کرد: با توجه به مدال‌آور بودن این رشته ورزشی در مازندران و کسب عناوین آسیایی و جهانی، به نمایندگی از خانواده بوکس استان مازندران از شخص جناب دکتر سلطانی‌فر، وزیر محترم ورزش، تقاضای توجه ویژه به رشته بوکس را دارم زیرا این جوانان افتخار آفرین مازندرانی نشان داده‌اند استحقاق داشتن یک خانه بوکس در استان را دارند تا بتوانند به‌صورت تخصصی و حرفه‌ای به تمرینات‌شان بپردازند.

او در پایان یادآور شد: به دلیل عدم پخش مسابقات بوکس توسط صداوسیما، شرکت یا نهادی رغبت به اسپانسری در این رشته پر تهیج نمی‌کند و هیات‌ها با هزینه‌های شخصی امورات می‌گذرانند.

شایان ذکر است؛ جعفری در زمان ریاست فدراسیون ناطق‌نوری، در کمیته انضباطی فدراسیون حضور داشت و هم اکنون به عنوان یکی از اعضای هیات رییسه فدراسیون بوکس فعالیت دارد.

خبرنگار: حامد شکری

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان مازندران انقلاب بوکس خانواده برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۳۹۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز کار و تلاش شالیکاران مازندرانی با نشاء برنج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، رئیس اداره برنج سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: نخستین نشاء برنج در استان مازندران در فصل زراعی جاری امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی، استاندار مازندران و دیگر مسئولان اجرایی بصورت مکانیزه در روستای فیروزکلای علیا شهرستان آمل انجام می‌شود.


رمضانی با اشاره به اینکه شخم و شیار اراضی شالیزاری تاکنون در سطح ۱۷۳ هزار هکتار از شالیزار‌های استان (معادل ۸۱ درصد سطح کل) انجام شد گفت: آب تخت اولیه در سطح ۱۳۳ هزار هکتار (معادل ۶۳ درصد سطح کل) انجام شد.


وی تصریح کرد: خزانه‌گیری برنج تاکنون در سطح ۱۶۷ هزار هکتار (معادل ۷۸ درصد سطح کل) و بذر پاشی هم در سطح ۱۵۰ هزار هکتار (معادل ۶۹ درصد سطح کل) از اراضی شالیزاری استان انجام شد.


رئیس اداره برنج سازمان جهاد کشاورزی مازندران خاطرنشان کرد: کشاورزان امسال راغب شدند به کشت ارقام پرمحصول بپردازند و پیش بینی می‌شود ۴۰ هزار هکتار به کشت ارقام پرمحصول در استان افزوده شود.


به گفته رمضانی ۱۷۸ بانک نشاء در استان مازندران فعال هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افتخار آفرینی نیرو‌های مسلح در عملیات«وعده صادق» را به جوانان شرح دهیم
  • زنجیره انسانی مازندرانی‌ها در سواحل دریا
  • ۶ مدال بانوان مازندرانی در مسابقات کوراش قهرمانی کشور
  • اجرای مرحله چهارم طرح پیشگامان امنیت در مازندران
  • حلقه اتحاد مازندرانی‌ها در سواحل دریا
  • آغاز کار و تلاش شالیکاران مازندرانی با نشاء برنج
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • اقتدار ارتش خاری در چشم دشمنان/ خدمات ارتش افتخار آفرین است
  • اعزام بیش از ۴۲۰۰ زائر مازندرانی به حج تمتع
  • عملیات «وعده صادق» اقتدار جمهوری اسلامی را نشان داد