Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید ناصر موسوی لارگانی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز روز قدس را یادگار ارزشمند و تاریخی حضرت امام (ره) دانست و گفت: امام، اوایل انقلاب، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامگذاری کردند، این روز به نوعی انسجام مسلمانان جهان با یکدیگر در مقابل رژیم اشغالگر قدس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: متاسفانه ما هرچه جلوتر می رویم از فرمان امام فاصله می گیریم ، مردم در سالهای اولیه خیلی اهمیت موضوع را حس نکردند، سالهای بعد، روز قدس برای مردم به مبارزه با رژیم کودک کش صهیونیستی تلقی شد و بر خود لازم دانستند که در این روز ولو اینکه در زمستان با برف یا در تابستان با گرمای شدید همراه باشد از خانه های خود بیرون آیند و بر سر این رژیم اشغالگر و همدستان آن فریاد برآورند.

موسوی لارگانی درباره اهمیت روز قدس بیان کرد: اهمیت روز قدس برای مردم روشن است اما امسال یک ویژگی خاصی دارد، همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند باید به نقطه اوج برسد و متفاوت از سالهای گذشته باشد و مردم سراسر جهان به ویژه ایران اسلامی با حضور چشمگیر و چند صد میلیونی خود شکوه و عظمت این روز را دو چندان کنند.

وی درباره دلیل تفاوت روز قدس از سالهای گذشته اظهار کرد: مسلمانان به خاطر پیروزی های پی در پی که در کشور سوریه در مقابل صهیونیست ها، داعشی ها، تکفیری ها و استکبار بدست آوردند در اوج قدرت هستند، این پیروزی ها توانست آنها را متزلزل کند،آمریکای جنایتکار حرکت سخیفی (انتقال سفارت به قدس شریف) انجام داد لذا مردم باید با حضور خودشان این تزلزل و این قدرت پوشالی را به نوعی ضعیف تر کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: روز قدس از نظر اهمیت شاید یکی از مهم ترین یوم الله های اسلامی ایران باشد که امروزه خوشبختانه در سراسر جهان هم تقریبا تعمیم داده شده است و مردم مسلمان در هرکجای جهان هم که باشند این روز را گرامی می دارند حتی غیرمسلمانان هم در بعضی از کشورها با حرکت ها و شعارهای خود اعتراض خود را علیه این رژیم کودک کش بیان می کنند.

وی در ادامه افزود:حضور و حرکت مردم می تواند تزلزل ایجاد شده در این قدرت پوشالی را افزایش دهد و خواسته امام را که فرمودند این غده سرطانی باید از صفحه روزگار محو شود تحقق بخشند.

وی در پایان تصریح کرد: امیدواریم با حرکت مردم ریشه این صهیونیست های از خدا بی خبر از صفحه روزگار محو شود.

304

موسوی لارگانی روز قدس مجلس شورای اسلامی صهیونیست ها

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: موسوی لارگانی روز قدس مجلس شورای اسلامی صهیونیست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۴۰۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزاداری شهادت امام صادق(ع) در حرم حضرت معصومه(س)

مراسم عزاداری ظهر روز شهادت امام صادق علیه السلام با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید حسین آقامیری و مداحی میثم مطیعی در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079855 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • حضور ۵ هزار نفری کرمانشاهیان در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)
  • در دیدار مهم امروز فرمانده کل ارتش با دانشجویان چه گذشت؟
  • تجدید میثاق مسوولان حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • چاپ کتاب عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد یادگار امام در انتشارات علمی و دانشگاهی
  • چاپ کتاب عضو هیئت علمی واحد یادگار امام در انتشارات علمی و دانشگاهی
  • انعکاس جهانی پاویون جمهوری اسلامی ایران در دوسالانه ونیز قابل اعتنا بود
  • تشکیل ۱۰۰ فقره پرونده تخلفات انتخاباتی دور اول در مازندران
  • تصاویری زیبا از همخوانی خادمان در چایخانه حضرت رضا(ع) | ویدئو
  • خبر صدور مجوز ساخت و ساز در قلعه اولتان کذب است
  • عزاداری شهادت امام صادق(ع) در حرم حضرت معصومه(س)