Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@05:20:26 GMT

اسلام منادی رفع تبعیض از سراسر جهان است

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۴۰۲۷۹

اسلام منادی رفع تبعیض از سراسر جهان است

شهرکرد- ایرنا- فرمانده انتظامی چهارمحال وبختیاری گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس نشان می دهد که اسلام منادی رفع تبعیض از سراسر جهان است.

سردار غلامعباس غلامزاده روز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز قدس در شهرکرد به رسانه های استان افزود: ناآرامی ها و خشونت های امروز در منطقه نتیجه پیوند تکفیری ها و و هابیون با رژیم صهیونیستی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی، امروز مردم مسلمان در جهان اسلام با تمام قوا با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام می کنند تا بار دیگر جهانیان دریابند که اسلام منادی آزادی، برابری، کرامت انسانی و رفع ظلم و تبعیض از سراسر جهان است.
سردار غلامزاده تصریح کرد: روز قدس امسال در حالی برگزار می شود که در ماه های اخیر شاهد انتقال سفارت آمریکا در قدس شریف بودیم که این حرکت خباثت آمیز و غاصبانه، انزجار و خشم ملت فلسطین و آزادیخواهان جهان را در پی داشت که متاسفانه پاسخ اعتراض ها به حق مردم فلسطین با کشتار وحشیانه همراه بود.
وی افزود: امروز مردم جهان اسلام با حضور در راهپیمایی روز قدس ثابت می کنند که این ملت از مطالبه آرمانهای به حق خود به ویژه آزادی قدس شریف هیچ گاه کوتاه نخواهند آمد.
راهپمایی روز قدس در 145 نقطه از استان چهارمحال وبختیاری برگزار می شود.
7360/6021

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي قدس 97 راهپيمايي حضور مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۴۰۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تشکر کودکان آواره فلسطینی از دانشجویان سراسر جهان

دریافت 6 MB کد خبر 6091879

دیگر خبرها

  • انیس: آمریکا در قضیه فلسطین خصومت خود را با اسلام نشان داد
  • غزه چگونه جهان را ضد استکبار و اشغالگری متحد کرد؟
  • طنین شعار «مرگ بر اسراییل» در سراسر جهان
  • سیاستمدار انگلیسی: جریان حمایت غرب از اسرائیل معکوس شده است
  • امنیت شغلی و تامین مسکن کارگران دغدغه دولت است
  • تلاش کارگران منجر به ایجاد امنیت اقتصادی می‌شود
  • رئیس دانشگاه شیراز: دانشجویان اخراج‌ شده آمریکا و اروپا را بورسیه می‌کنیم
  • رهایی: دانشگاهیان آزادی‌خواه در سراسر دنیا به پا خاسته‌اند
  • دانشگاهیان آزادی‌خواه در سراسر دنیا به پا خاسته‌اند
  • پیام تشکر کودکان آواره فلسطینی از دانشجویان سراسر جهان