Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@02:20:04 GMT

بسياري از يهوديان دنيا مخالف اسراييل هستند

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۴۰۳۶۵

بسياري از يهوديان دنيا مخالف اسراييل هستند

خبرگزاري آريا - خرم آباد - ايرنا - نماينده مردم خرم آباد و دوره چگني در مجلس شوراي اسلامي گفت: تمامي انسان هاي آزادي خواه و بسياري از يهوديان دنيا با اقدامات آمريکا و اسراييل در قبال مردم فلسطين مخالف هستند.

به گزارش ايرنا محمدرضا ملکشاهي راد در حاشيه راهپيمايي روز قدس در جمع خبرنگاران افزود: امروز روز اسلام و زمان سر دادن شعار مظلوميت ملتي است که 70 سال زير ظلم و ستم اسراييل بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار داشت: ملت هاي آزادي جهان امروز عليه يک دولت غاصب فرياد سر داده و عليه ظلم و ستم متحد شده اند.
نماينده مردم خرم آباد و دوره چگني در مجلس شوراي اسلامي افزود: روز قدس يادگار امام خميني(ره) و تعيين خط مشي مسلمانان عليه استعمار، استثمار و ستمکاري هاي حکومت غاصب کودک کش است.
وي گفت: شرايط امروز فلسطين هر انسان آزاده اي را وادار مي کند در کنار ملت مظلومي بايستد که هر روز به خاطر دين و سرزمينشان رنج مي کشند و به شهادت مي رسند.
ملکشاهي راد با بيان اينکه آمريکا با دشمني تمام، پايتخت خود را به قدس شريف منتقل کرده است، افزود: امروز مردم با وحدت، همدلي و شور انقلابي عليه اين اقدام، فرياد مرکز بر آمريکا، اسراييل و انگليس سر مي دهند چراکه اين اقدام آمريکا تعدي به يک ملت است و با آزادي انسان ها مغايرت دارد.
وي اظهار داشت: کشورهاي عربي روزي توسط اسراييل اشغال شدند و مورد تعدي قرار گرفتند اما امروز در دامان اسراييل افتاده اند و سردمداران آنها در ظلم عليه فلسطين شريک هستند اما مردم، آنها را سرنگون مي کنند.
ملکشاهي راد تصريح کرد: با توجه به حضور گسترده مردم در تمامي صحنه ها، مسئولان نظام وظيفه دارند از مردم انقلابي، فهيم و با بصيرت دست نکشند و با همراهي، رضايتمندي آنان را فراهم کنند.
راهپيمايي روز قدس ساعت 11 از ميدان شهداي خرم آباد آغاز شد و مردم با طي کردن مسيرهاي مشخص شده با ورود به مصلي الغدير خود را براي اقامه آخرين نماز جمعه ماه مبارک رمضان آماده مي کنند.
حجت‌ الاسلام محمود وزيري نماينده سابق ولي ‌فقيه در سوريه سخنران پيش از خطبه هاي نمازجمعه خرم آباد خواهد بود.
3210/7269/3022
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۴۰۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تجمع در خاش برای حمایت از دانشگاهیان آمریکا و اروپا

به گزارش خبرنگار مهر، دانشگاهیان خاش در حمایت از دانشجویان و دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی صبح امروز سه شنبه در مقابل درب دانشکده صنعت و معدن این شهرستان تجمع کرده و حامی مظلوم بودن مردم مسلمان ایران را فریاد زدند.

دنیا خواهان برخورد با جنایتکاران صهیونیستی و حامیان استکباری آنهاست

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاش گفت: حمایت های دانشجویان، اساتید و جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا از مردم غزه نشان گر این موضوع بوده که دنیا خواهان برخورد با جنایتکاران صهیونیستی و حامیان استکباری آنهاست.

حجت الاسلام والمسلمین حسن شیبک، افزود: امروزه، تمام ملتعای آزادی خواه دنیا به آگاهی رسیده، نسل کشی ها، اقدامات خشونت‌آمیز و جنایت های صهیونیست‌ها را می بینند و از اقدامات کور حامیان دروغین حقوق بشری تنفر دارند و هرگونه جنایت صهیونیست‌ها را در غزه محکوم می کنند.

وی اظهار کرد: حمایت های دانشجویان، اساتید و جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا از مردم غزه نشان گر این موضوع بوده که دنیا خواهان برخورد با جنایتکاران صهیونیستی و حامیان استکباری آنهاست.

وی ادامه داد: دنیا امروز به این نتیجه رسیده که زیاده خواهی ها و سلطه طلبی های آمریکا و اسرائیل و سران آمریکایی و اروپایی عامل اصلی ناامنی، اقدامات کور تروریستی و جنایت و نسل کشی در سرزمین فلسطین و غزه و سایر کشورهای دنیا است.

وی ضمن محکوم کردن اقدامات استکبار جهانی و مزدوران آن خصوصاً رژیم غاصب وکودک کش جهانی، خواستار ورود جدی همه کشور ها با جنایات صورت گرفته در غزه و فلسطین اشتغالی شد.

شایان ذکر است در پایان نیز دانشجویان شعارهایی به مثل «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» سر دادند.

کد خبر 6092773

دیگر خبرها

  • دانش آموزان نقش مهمی در رفع مشکلات کشور دارند
  • بیداری دنیا در قبال مسئله فلسطین مرهون جبهه مقاومت است
  • معلم‌ها تحولات جهان را برای دانش‌آموزان تبیین کنند
  • اعتراضات دانشجویان طرفدار فلسطین، تهدیدی برای یهودیان نیست
  • طنین شعار «مرگ بر اسراییل» در سراسر جهان
  • برگزاری تجمع در خاش برای حمایت از دانشگاهیان آمریکا و اروپا
  • گفت و شنود/ بلا نسبت!
  • رهایی: دانشگاهیان آزادی‌خواه در سراسر دنیا به پا خاسته‌اند
  • دانشگاهیان آزادی‌خواه در سراسر دنیا به پا خاسته‌اند
  • آگاهی افکار عمومی و حقایقی که جنگ غزه برای دنیا آشکار کرد