Web Analytics Made Easy - Statcounter

شب قدر بهانه‌ای برای بخشش بندگان است. شبی برای خانه تکانی دل و رقم خوردن تقدیر یک ساله، در این شب‌ها روزه داران ضمن قرائت دعای جوشن کبیر، قرآن بر سر می‌گذارند و دست تضرع، توبه و دعا به سوی خداوند متعال دراز می‌کنند. ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲ استانها خوزستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دزفول، شب قدر بهانه‌ای برای بخشش بندگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبی برای خانه تکانی دل و رقم خوردن تقدیر یک ساله، در این شب‌ها روزه‌داران ضمن قرائت دعای جوشن کبیر، قرآن بر سر می‌گذارند و دست تضرع، توبه و دعا به سوی خداوند متعال دراز می‌کنند. 

در این راستا مهمان پادگان نظامی می شویم که سربازان با معبود خود خلوت کرده بودند و در سیاهی شب از ذات اقدس حق طلب استغفار می‌کردند، و گویی ندای "الهی العفو" و "الغوث الغوث خلصنا من النار یارب" آنها به آسمان می رسید.

مراسم احیای شب بیست و سوم رمضان بامداد پنجشنبه 17 خرداد 1397 با حضور فرماندهان و سربازان در مسجد پشتیبانی منطقه جنوب غرب نزاجا شهرستان دزفول برگزار شد. در همین زمینه سرهنگ عباس نوری فرمانده پشتیبانی منطقه جنوب غرب نزاجا شهرستان دزفول در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: باید قدر این شب‌ها را دانست و نگذاریم از دست رود.

نوری ادامه داد: با توجه به اینکه در ماه  پرفیض برکت رمضان قرار داریم وظیفه برخورد است مراسم شب‌های لیالی قدر را هر چه با شکوه‌تر برگزار کنیم.

وی داشتن برنامه‌های فرهنگی و دینی را در کنار برنامه‌های نظامی مثمرثمر دانست و بیان کرد: در کنار آموزه‌های نظامی لازم است آموزه‌های دینی نیز تقویت شوند.

فرمانده پشتیبانی منطقه جنوب غرب نزاجا شهرستان دزفول درباره هدف از برگزاری مراسم احیای شب‌های قدر گفت: همه تلاش ما در طول خدمت مقدس سربازی کارکنان وظیفه این است که توان نظامی و انگیزه‌های معنوی سربازان نظام وظیفه روز به روز تقویت شود تا بعد از اتمام دورن خدمت با یک فرهنگ غنی نظامی و دینی وارد جامعه بشوند.

انتهای پیام/ح

R41468/P1357/S6,57/CT8

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۴۱۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب معلم دزفولی به عنوان معلم نمونه کشوری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: مرضیه باباخان‌زاده معلم شهرستان دزفول به عنوان آموزگار نمونه کشور به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم معرفی شد.

عبدالله حبیبی افزود: ۱۴ معلم از خوزستان برای انتخاب معلم نمونه به مرحله کشوری راه یافتند که از این تعداد یک آموزگار از دزفول انتخاب شد.

وی ادامه داد: فرآیند شناسایی معلمان نمونه یکی از برنامه‌های عملکردی مجموعه تعلیم و تربیت کشور برای تکریم و ارج نهادن به مقام و جایگاه شامخ معلمان است و در خوزستان نیز این فرآیند با استقبال معلمان و مشارکت بالای آنان همراه بوده است.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: قرار گرفتن نام آموزگار دزفولی در بین معلمان نمونه کشوری نشان از توانمندی بالای معلمان خوزستانی در عرصه‌های حرفه‌ای و تخصصی آموزشی دارد.

دیگر خبرها

  • زائران حج شناخت و معرفت خود را تقویت کنند
  • اولین مرکز مهارت‌آموزی سربازان وظیفه خوزستان راه‌اندازی شد
  • انتخاب معلم دزفولی به عنوان معلم نمونه کشوری
  • به کارکنان وظیفه تیپ ۵۵ هوابرد گواهینامه مهارت آموزی اعطا شد
  • لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام
  • مأموریت ویژه جامعه قرآنی ارتقای ظرفیت‌های معنوی کشور است
  • توسعه دزفول در گرو اجرای طرح‌های مصوبه سفر استاندار خوزستان
  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • بازدید استاندار خوزستان از هلدینگ کشاورزی در دزفول
  • پاسداران بیانات رهبری را برای خود حجت شرعی می‌دانند