Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@22:28:20 GMT

یک واحد مسکونی در ساوه طعمه حریق شد

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۴۱۲۶۶

حوادث رکنا: مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساوه از آتش‌سوزی یک واحد مسکونی در مجتمع مسکونی ورزشکاران این شهر خبر داد.

«محمدرضا برزگر» اظهار کرد: با اعلام خبر وقوع حریق در طبقه چهار یک واحد مسکونی بلافاصله پنج خودروی آتش نشانی شامل چهار خودروی اطفای حریق و یک خودروی بالابر به محل حادثه Incident اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بلافاصله با شروع عملیات اطفای حریق کلیه افرادی که در واحدهای مسکونی مجاور واحد آتش گرفته بودند شامل سه کودک، سه زن و یک مرد به پشت بام مجتمع منتقل شدند.

برزگر تصریح کرد: به دلیل دود ناشی از آتش سوزی که تمامی مجتمع را در برگرفته بود، آتش نشانانا علاوه بر اطفاء حریق عملیات امداد و نجات را نیز انجام داده و ساکنین طبقه‌های پائینی را به خارج از ساختمان منتقل کردند.

وی گفت: آتش نشانان در کمترین زمان ممکن نسبت به اطفای حریق اقدام و پس از خاموش شدن آتش کار لکه گیری و اطفای کامل نیز انجام شد.

برزگر گفت: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت و تنها یکی از ساکنین دچار تنگی نفس شده بود که با حضور نیروهای امدادی و ارائه خدمات درمانی به صورت سرپایی مداوا شد.

وی یادآور شد: علت اصلی این حادثه و میزان خسارت وارده توسط کارشناسان در دست بررسی است.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

هواپیمای ایرباس اهواز - مشهد در آسمان آتش گرفت + فیلم فرود اضطراری در اهواز

این پسر 18 ساله ناگهان 80 ساله شد + عکس

این دختر کرجی به خاطر 19 میلیون تومان 9 سال زندان بود!

همخوابی زشت زن شوهردار با پارسا دوست پسر دوران نوجوانی

قرارهای عاشقانه مدیرعامل بانفوذ با دختر جوان / وقتی صیغه ام کرد تازه راز او را فهمیدم!

ازدواج آرش و دنیا در دادگاه با مهریه ای باورنکردنی!

تجاوز وحشیانه مرد شیطان صفت به جسد زن جوان در جنگل + عکس

2 بار تجاوز پسر 11 ساله به خواهر 9 ساله اش / او فیلم های ناجور نگاه می کرد / خبر تکاندهنده

درخواست شرم آور داماد سعودی از نوعروسش / این مرد از او خواست تا تن فروشی کند!

رازی که در دل شوهر زن زیبا پنهان بود! + عکس

بی رحـم‌ترین پزشکان دنیـا / این 10 پزشک نسخه مرگ می نوشتند+ عکس

راز تلخ التماس های دختر 18 ساله‌ در نیمه شب کلانتری

تجاوز به دختر نوجوان پشت شمشادهای فضای سبز سالن تئاتر

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت حادثه Incident اخبار حوادث آتش سوزی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهر طعمه حریق مجتمع مسکونی حوادث عکس دختر زن مرد کودک ازدواج عجیب من تجاوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۴۱۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد

حکم اعدام کارگردان و تهیه کننده سینما، به اتهام آزار و اذیت چهار دختر دانش‌آموز در حالی از سوی قضات دیوان عالی کشور شکسته شد که وی بزودی در شعبه هم‌عرض دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شود.

به گزارش مشرق، تابستان سال ۱۴۰۱ دختر نوجوانی به نام سارا به همراه مادرش به پلیس آگاهی رفت و از یک کارگردان به اتهام آزار و اذیت شکایت کرد.

وی در توضیح ماجرا به مأموران گفت: از دوران کودکی به بازیگری علاقه‌مند بودم و وقتی ۱۵ ساله شدم با موافقت خانواده‌ام در یک آموزشگاه بازیگری ثبت‌نام کردم. بعد از چند هفته یکی از مربی‌های آنجا به نام فریبا، من را با آقای کارگردانی آشنا کرد.

فریبا مدعی بود آقای کارگردان علاوه بر ارتباطات خوبی که در سینما دارد دارای یک قدرت ماورایی است و به دلیل ارتباط با ماورا می‌تواند روح بازیگر را که لازمه موفقیت در کار است از بدی‌ها و گناه‌ها پاک کند. این اظهارات آنقدر در من تأثیر گذاشت که پذیرفتم برای موفقیت در کارم به اتفاق فریبا به خانه آن کارگردان برویم. آن روز دقایقی بعد از ورودمان به خانه وی خانم مربی ما را به بهانه‌ای تنها گذاشت. آن مرد شیاد به من گفت روح پاکی دارم اما می‌تواند به من قدرت ماورایی دهد. بعد هم با این بهانه به من نزدیک شد و بدون توجه به التماس‌هایم من را مورد آزار و اذیت قرار داد، او گفت نباید درباره این کار با کسی صحبت کنم. آن شب وقتی به خانه برگشتم حالم خیلی بد بود و موضوع را به مادرم گفتم.

در حالی که مأموران در حال بررسی و تحقیق از کارگردان ۵۰ ساله بودند دختر ۱۶ ساله‌ای به نام مریم نیز با شکایتی مشابه به پلیس آگاهی آمد.

مریم هم در تشریح شکایتش همان اظهارات دختر قبلی را مطرح کرد.

در ادامه دو شکایت مشابه دیگر نیز به مأموران اعلام شد و با جمع‌بندی مأموران مشخص شد که آقای کارگردان با همدستی مربی آموزشگاه با دسیسه قبلی دختران نوجوان را فریب می‌دهند.

به این ترتیب متهم اصلی در خانه ویلایی‌اش در شمال تهران ردیابی و بازداشت و در پی آن فریبا ۴۰ ساله نیز دستگیر شد.

هر دو متهم در بازجویی‌ها منکر فریب و آزار و اذیت ۴ دختر دانش‌آموز شدند. با تکمیل تحقیقات پرونده برای رسیدگی به شعبه ۶ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در دادگاه چه گذشت

در جلسه تحقیق از دو متهم که با حضور شاکی‌ها برگزار شد هر ۴ دختر دانش‌آموز یک به یک جزئیات ماجرا را برای قضات شرح دادند و مدعی شدند که این دو متهم دختران دیگری را هم مورد آزار قرار داده‌اند اما آنها به خاطر ترس و نگرانی از بابت آبروریزی شکایت نکرده‌اند.

سپس فریبا به قضات گفت: من اتهام اغفال و معاونت در آزار و اذیت را قبول ندارم چرا که خودم هم قربانی آزار و اذیت این کارگردان شده‌ام.

پس از جلسه تحقیق، دو متهم پشت درهای بسته و غیرعلنی محاکمه شدند و قضات پس از بررسی مدارک و شواهد کارگردان را به اعدام و فریبا را به حبس محکوم کردند.

اعتراض به حکم

با اعلام این حکم دو متهم اعتراض کردند و پرونده برای بررسی بیشتر به دیوان عالی کشور رفت. قضات دیوان نیز پس از بررسی پرونده حکم اعدام این کارگردان را شکستند و خواستار رسیدگی دوباره به پرونده شدند. به این ترتیب پرونده به شعبه هم‌عرض فرستاده شد تا کارگردان و مربی آموزشگاه بار دیگر محاکمه شوند.

منبع: روزنامه ایران

دیگر خبرها

  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا
  • حمله اوکراین به منطقه اسمولنسک روسیه/ پالایشگاه طعمه حریق شد+فیلم
  • وضعیت تجهیزات آتش نشانی در ایران چگونه است؟
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند
  • حریق منزل مسکونی در بولوار شهید چراغچی مشهد مقدس اطفا شد 
  • ضرورت تجهیز دهیاری‌های دره‌شهر به تجهیزات اطفای حریق
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد