Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@17:37:06 GMT

مبارزه با اسرائیل دکترین و برنامه راهبردی است

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۴۱۷۰۳

مبارزه با اسرائیل دکترین و برنامه راهبردی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی پیش ازظهر جمعه در جمع راهپیمایان روز قدس در ساری با اشاره به تاریخچه پیدایش رژیم منحوس اسرائیل و تنظیم برنامه راهبردی برای شکل‌گیری آن اظهار داشت: همه سیاست‌ها طی دوران تاریخی یک مسیر و نقشه راهبردی دارد تا از اسرائیل حمایت کند.

وی افزود: بیت‌المقدس و قدس اولین قبله مسلمین است ونمی توانیم از آن دست بکشیم و نهادینه‌سازی و دکترین مبارزه با اسرائیل به‌عنوان یک برنامه راهبردی از سوی حضرت امام راحل مدنظر قرارگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام ابراهیمی یادآور شد: اسرائیل در همه ادوار شعارهای مختلفی ازجمله خاورمیانه بزرگ سر داده است اما خوشبختانه حرکت انقلابی همه مردم و ماجرای سوریه و عراق سبب شده تا این طرح به شکست انجامد.

دبیر ستاد اقامه نماز مازندران، با اشاره به حمایت استکبار از اسرائیل و ظلم و ستم علیه مردم مظلوم فلسطین اظهار داشت: حضرت امام راحل در برابر همه‌کسانی که مقابل دین قرارگرفته بودند، ایستاد و روز قدس، مرهون دوراندیشی و درایت امام راحل است.

حجت‌الاسلام ابراهیمی تصریح کرد: نگاه حضرت امام نسبت به آنان این بود که تفکر خطرناکی دارند و امروز رهبر فرزانه انقلاب نیز، علناً برابر دشمنان قرارگرفته و ایستاده است.

وی افزود: دشمنان در تلاش بوده‌اند تا تفکر سکولار را در جامعه رواج دهد اما حضرت امام راحل این تفکر را از بین برد و به فرمایش امام راحل، اصل قدرت متعلق به مردم است و نقشه راهبردی برای مبارزه با ظلم ترسیم کرده است.

وی بابیان اینکه راه قدس از بستر کربلا می‌گذرد ادامه داد: دشمنان تلاش دارند با ایجاد اختلاف مرزی بین کشورهای منطقه به اهداف شومشان برسند و ما باید در این حوزه هوشیار باشیم.

دبیر ستاد اقامه نماز مازندران گفت: استکبار جهانی و وهابیت در تلاش هستند تا مقاومت اسلامی را تضعیف کنند و با تبلیغات درصددند اهدافشان را پیگیری کنند و وظیفه این است با هماهنگی و همدلی برای صیانت از ارزش‌ها تلاش کنیم.

وی خواستار حفظ وحدت، همدلی و خودباوری در جامعه شد و افزود: مردم ایران اسلامی همچنان درصحنه صیانت از انقلاب اسلامی حضور دارند و تا پای جان ایستاده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی قدرت اول نظامی در منطقه به شمار می‌رود گفت: ایران جزو کشور برتر در تولید علوم مختلف ازجمله نانوتکنولوژی در منطقه است و پیشرفت‌های زیادی داشته است.

حجت‌الاسلام ابراهیمی در بخشی از سخنانش خواهان توجه به مدیریت منابع آبی و پسماند در مازندران شد.

کد خبر 4315351

منبع: مهر

کلیدواژه: راهپيمايي روز قدس ساری راهپیمایی روز قدس بوشهر سالروز ارتحال امام خمینی ماه مبارك رمضان مشهد شهرکرد یاسوج گرگان شیراز روز جهانی قدس شب قدر امام خمینی ره مراسم گلریزان سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۴۱۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم

حجت‌الاسلام شاهرخی در یک نشست صمیمی پای صحبت‌های اهالی رسانه در لرستان نشست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، جمعی از اصحاب رسانه لرستان امروز با حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در این استان، دیدار کردند.

رابطه صمیمی حجت‌الاسلام شاهرخی با خبرنگاران لرستان از نکات قابل‌ توجه این محفل محسوب می‌شد و همین صمیمیت سبب شد خبرنگاران دیدگاه‌ها و مشکلات این استان را بی‌پرده بیان کنند.

پیگیری مسائل اساسی لرستان با مشارکت اساتید حوزه و دانشگاه

پروژه‌های نیمه‌تمام، بیکاری و چالش‌های فرهنگی لرستان ازجمله مسائل مطرح‌شده در نشست خبری با خبرنگاران بود و حجت‌الاسلام شاهرخی خواستار رسیدگی به این مشکلات شد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان در این دیدار با بیان اینکه خبرنگاران با سخنی که می‌گویند و قلمی که به‌کار می‌برند، جایگاه مهمی دارند، تأکید کرد: خبرنگاران نباید از روی حدس و گمان قلم بزنند و با مطالب بی‌پایه و اساس اذهان را مشوش کنند.

حجت‌الاسلام شاهرخی عنوان کرد: آگاهی‌دادن درست و به‌دور از بداخلاقی‌ها، کینه و نفرت موردنیاز است و اهل رسانه در این راستا اولین گروهی هستند که این وظیفه را باید به‌درستی انجام دهند.

.

انتهای پیام/ 645/

دیگر خبرها

  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • توازن قدرت جدید در جهان برخاسته از تئوری‌های امام راحل است
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • آرمان‌های امام راحل به نسل جدید معرفی شود
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • تجدید میثاق وزیر آموزش و پرورش و معلمان با آرمان‌های امام راحل
  • سکوت رژیم‌های خودکامه عربی در برابر کنشگری پیرامون آرمان فلسطین
  • اگر مطهری و مبارزه او با تحجر ادامه داشت...
  • مبارزه با فساد در اولویت برنامه‌های عدلیه است
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم