Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، امروز، جمعه، 18 خردادماه، در سخنرانی پیش از خطبه‎های نماز جمعه این هفته تهران که به مناسبت روز جهانی قدس ایراد شد، با بیان این مطلب که ایرانیان با حضور چشم‌گیر در روز قدس غیرت اسلامی و ایرانی خود را نشان دادند، گفت: امام(ره) در سال 1342 بارها خطر اسرائیل را به ملت ما گوشزد کردند و حتی در عاشورای آن سال به صورت جدی آن‌را مطرح ساختند، اما رژیم پهلوی با فروش نفت به عزت ملت ایران لطمه وارد کرد و با گسترش همکاری‌ها میان ایران و اسرائیل این تحقیرها را بیشتر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امروز وقتی در رادیو و تلویزیون کشور صحبت‌های علمای ما مثل شهید مطهری در خصوص اسرائیل مطرح می‌شود به این نتیجه می‌رسیم که تمامی علمای کشورمان در آن سال به این غده سرطانی واکنش نشان می‌دادند.

لاریجانی با اشاره به این مطلب که پس از پیروزی انقلاب اسلامی بلافاصله سفارت اسرائیل تعطیل شد و از این روز به عنوان روز قدس نام بردیم، تصریح کرد: ملت ایران جزء ملت‌های پیشگام در حمایت‌های همه جانبه از فلسطین بوده و در این روز که نیروی مقاومت قدرت بیشتری پیدا کرده، طرح‌های سازش دیگر رنگ و بویی ندارند و مقاومت تنها راه پیروزی است.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه به طرح‌های اسرائیل برای تضعیف مقاومت اشاره کرد و گفت: هر ساله رژیم صهیونیستی کنفرانس‌هایی را برای امنیت خود برپا می‌کند؛ مثل کنفرانس هرتسل و سایر کنفرانس‌ها از این قبیل که با شعار اسرائیل در بزنگاه تاریخی برگزار می‌شوند و این بزنگاه تاریخی به دلیل پیروزی جبهه مقاومت و از بین رفتن گروه‌های تروریستی همچون داعش است، لذا آن‌ها در چنین کنفرانس‌هایی می‌گویند که ما باید همیشه در حالت آماده باش به سر ببریم.

وی در این رابطه افزود: صهیونیست‌ها برای غلبه بر تهدیدات پیش رو دو راهبرد را مد نظر خود قرار داده‌اند و اولین راهبرد مدنظرشان این است که می‌خواهند قدرت بازدارندگی خود را با کمک آمریکا و عربستان سعودی افزایش دهند تا از حالت لرزان خارج شوند. همچنین در این زمینه تلاش می‌کنند تا ذهن‌ها را از مسئله فلسطین به سایر مسائل مثل موضوع هسته‌ای ایران منحرف سازند تا از اذهان عمومی از فجایعی که در فلسطین در جریان است دور بماند. همچنین مثلث شوم آمریکا، اسرائیل و سعودی می‌خواهد ایران را در کنج قرار دهد اما باید خوب بدانند که کاری نکنند تا خودشان به کنج کشانده شوند.

لاریجانی در رابطه با طرح صهیونیست‌ها برای سلطه بر بلندی‌های جولان گفت: درخواست وقیحانه این رژیم برای سیطره بر بلندی‌های جولان، بخشی از اقدامات این رژیم برای ارتقای قدرت بازدارندگی خود است و البته گروه‌های تروریستی مثل جبهةالنصره برای تحقق همین هدف اسرائیل به وجود آمدند که با مقاومت حزب‌الله روبرو شدند.

وی به موضوع معامله بزرگ قرن اشاره کرد و در این باره افزود: رژیم صهیونیستی در رابطه با طرح معامله بزرگ قرن می‌خواهد، فلسطینیان را مجبور سازد تا از خواسته‌های خود عقب بنشینند اما همانطور که گاندی گفت از آن‌جا که هندی‌ها می‌خواهند از یوق استعمار خارج و به سرزمین مادری خود بازگردند، این حق فلسطینیان است که به سرزمین خود بازگردند.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: صهیونیست‌ها با پول‌ می‌خواهند مردم فلسطین را از حق مشروع خود منصرف سازند و به همین دلیل تلاش می‌کنند تا با پرداخت این پول در قالب کمک‌های بشر دوستانه اهداف خود را محقق سازند اما این کمک‌های فضاحت‌گونه از معضلات قرن حاضر است و همین طرح شریرانه معامله قرن می‌خواهد به مردم فلسطین بگوید که از خواست ملی خود را با پول معامله کنید.

وی راهبرد دوم رژیم صهیونیستی را تغییر تدریجی در نظم منطقه‌ای توصیف کرد و در این رابطه گفت: هرتسلی‌ها در کنفرانس‌های مختلف بر این موضوع تأکید داشتند که به دلیل نبود قدرت فائقه در منطقه باید اسرائیل قدرت مسلط باشد.

ادامه دارد...

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا روز قدس لاریجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۴۱۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضع اهل سنت و جماعت در قبال حمله ایران به رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، آخوند «عبا محمدنژاد» از شهرستان گمیشان با نوشتن یادداشتی با عنوان «موضع اهل سنت و جماعت در قبال حمله ایران به رژیم صهیونیستی» به جنایات وحشیانه صهیونیست ها و مواضع مختلف کشورهای اسلامی و به ویژه حمایت جمهوری اسلامی از مردم مظلوم فلسطین پرداخته است که متن کامل آن در ذیل می آید:
 
آیا نداهای مسلمین زجر کشیده ی غزه را در همین 6 ماه گذشته از رسانه های مختلف ماهواره ای و مجازی ندیده یا نشنیده اید که بیشتر از 33 هزار مسلمان در جلو چشم جهانیان و با حمایت کفار سکولار جهانی چون آمریکا و ناتو و بی خیالی حکومت های ترکیه، آل سعود، امارات، اردن، مصر و غیره توسط کفار صهیونیست قتل عام شده اند؟
 
حالا در برابر نظاره گر شدن اختیاری یا اجباری مسلمین متفرق سراسر دنیا، ایران به عنوان پرچمدار جبهه ای در برابرِ کفار سکولار و اشغالگر به رهبری آمریکا و ناتو و به صورت خاص در برابر حکومت اشغالگر صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی فلسطین قرار گرفته است، و در میان تمام حکام حاکم بر سرزمین های اسلامی، ایران با جرأت و شجاعت چند دهه است به صورت غیر مستقیم و از کانال متحدینش و هم اکنون به صورت مستقیم این جرثومه ی فساد را مورد هدف قرار داده و به این فرض عین عمل کند.
 
این منهج اهل سنت و جماعت در طول تاریخ بوده است: حمایت و پشتیبانی از هر مسلمانی علیه هر کافری؛
 
هیچ مسلمانی نیست که از این حمله بدش بیاید، تضعیف اسرائیل آرزوی هر مسلمانی است.
 
به صورت بسیار مشکوکی بعضی از اکانت های مجهول به صورت هدفمند مشغول تخریب حمله ایران به رژیم منحوس اسرائیل هستند و مشغول شبهه پراکنی هستند و می گویند این حمله نمایشی بود.
 
آری نمایش هم بود، نمایش اقتدار قدرت نظامی ایران و ضعیف و شکننده نشان دادن اسرائیل.
 
چون ایران کسی از یهودیان را در این حمله نکشته است پس این حملات نمایشی است! اما باید دانست که پایگاه نظامی نواتیم که اسرائیل از آنجا به غزه و دیگر مکان ها حمله می کند را مورد حمله قرار داده و خسارات زیادی به آن وارد کرده است و طبق گزارش کانال های خبری حداقل 40 نظامی در این پایگاه کشته شده اند و این دستاورد بزرگی است.

انتهای پیام/
 
 

دیگر خبرها

  • مقام حزب‌الله: ایران بازدارندگی ساختگی اسرائیل را نابود کرد
  • ایران در عملیات «وعده صادق» سیلی دردناکی به اسراییل زد
  • هویت پوشالی صهیونیست‌ها در مقابل ایمان و قدرت موشکی ایران فروریخت
  • زلزله در ساختار نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی
  • وزیر دفاع: پاسخ ایران به صهیونیست‌ها با هدف ایجاد بازدارندگی بود
  • پاسخ ایران به صهیونیست‌ها با هدف ایجاد بازدارندگی بود
  • برد موشک‌های حزب‌الله برای رسیدن به هر نقطه‌ای از اسرائیل کافی است
  • شکست بزرگ اسرائیل در آزمایش دفاعی ایران
  • جابری انصاری: عملیات وعده صادق یک نمایش قدرت بزرگ بود
  • موضع اهل سنت و جماعت در قبال حمله ایران به رژیم صهیونیستی