Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن زاده خواهان حمایت هواداران از ذوب آهن شد.

طرفداری- مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن می گوید خیلی خوشحالم که توانستم به خانه خودم بازگردم.

به نقل از سایت رسمی باشگاه ذوب آهن، مسعود حسن‌زاده در مورد حضورش در ذوب آهن، گفت:

خیلی خوشحالم که توانستم به خانه خودم بازگردم. از ذوب آهن به فوتبال کشور معرفی شدم. خدا را شکر شرایط ذوب آهن هم بسیار خوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:

می‌خواهیم تیمی قوی و قدرتمند داشته باشیم. هواداران در لیگ و لیگ قهرمانان آسیا در کنار تیم باشند و از ذوب آهن حمایت کنند تا بتوانیم فصل خوب و موفقی را پشت سر بگذاریم.

حسن زاده در مورد اینکه چه پیش بینی از فصل آینده دارد، اظهار داشت:

یک سال از میادین دور بودم. تمرکز می‌کنم تا بتوانم سال قبل را جبران کنم تا به امید خدا در کنار بچه‌های تیم سال بسیار خوبی را پشت سر بگذاریم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۴۲۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت مسعود اسکویی در بیمارستان

مسعود اسکویی، گوینده و کارشناس - مجری پیشکسوت که چند روز پیش به دلیل شکستگی ناحیه لگن و پا در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری شده بود، به بخش عمومی منتقل شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، مهدی آذرمکان، قائم‌مقام معاونت صدا بعد از انتقال مسعود اسکویی به بخش عمومی بیمارستان، به عیادت مسعود اسکویی گوینده و کارشناس - مجری پیشکسوت رفت و جویای احوال او شد.

وی با آرزوی صحت و سلامتی برای این پیشکسوت رادیو، در گفت‌وگو با پزشکان معالج استاد اسکویی، در جریان روند درمانی وی قرار گرفت.

همچنین کیومرث هاشمی وزیر ورزش و برخی مدیران ارشد به دیدار این پیشکسوت رادیویی رفتند.

گفتنی است، بیش‌از نیم قرن از فعالیت مسعود اسکویی در تلویزیون و رادیو می‌گذرد. خیلی از شنوندگان، رادیو ورزش را با صدای اسکویی می‌شناسند. در سال‌هایی که خبری از تصویر و تلویزیون نبود، خیلی‌ها با صدای اسکویی، صحنه‌های مسابقات ورزشی را خیال‌پردازی می‌کردند.

مسعود اسکویی با گذراندن دوره‌های مختلف تهیه خبر ورزشی، به عنوان اولین گزارشگر در ورزش‌های مختلف شناخته می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صدای گرم اسکویی برای همه شنوندگان رادیو خاطره انگیز است
  • اسکویی؛ صدایی آشنا برای شنوندگان رادیو
  • نمی‌خواهیم شاهد جنگ منطقه‌ای گسترده‌تر باشیم
  • سکانس‌هایی از فیلم کت چرمی
  • آمریکا: نمی‌خواهیم شاهد جنگ منطقه‌ای گسترده‌تر باشیم
  • کربی: نمی‌خواهیم شاهد درگیری گسترده‌تر در خاورمیانه باشیم
  • ژابی آلونسو: از صفر شروع کردیم و تاریخ‌ساز شدیم
  • اونای امری پس از پیروزی مقابل آرسنال: عصر بخیر، بسیار خوشحالم!
  • آخرین وضعیت گوینده رادیو در بیمارستان
  • وضعیت مسعود اسکویی در بیمارستان