Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-03@04:45:51 GMT

زمان پرداخت پاداش پایان خدمت و مطالبات فرهنگیان تهران

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۴۲۸۴۴

زمان پرداخت پاداش پایان خدمت و مطالبات فرهنگیان تهران

معاون توسعه و پشتیبانی آموزش‌وپرورش شهر تهران با اشاره به زمان پرداخت مطالبات مدیران و معاونان مدارس دو نوبته گفت: عمده‌ترین مطالبات ما در بخش پاداش پایان خدمت بازنشستگان ۹۶ است.

خبرگزاری تسنیم: معاون توسعه و پشتیبانی آموزش‌وپرورش شهر تهران با اشاره به زمان پرداخت مطالبات مدیران و معاونان مدارس دو نوبته گفت: عمده‌ترین مطالبات ما در بخش پاداش پایان خدمت بازنشستگان ۹۶ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن بهارلو در پاسخ به این پرسش که مدیران و معاونین مدارس دونوبته شهر تهران از عدم دریافت حق الزحمه نوبت دوم از فرودین سال گذشته تا به امروز خبر می‌دهند، مطالبات آن‌ها چه زمانی پرداخت خواهد شد؟ اظهار کرد: در حال برنامه‌ریزی هستیم تا پایان خرداد ماه مطالبات این گروه را که تعدادشان زیاد هم نیست پرداخت کنیم.

وی افزود: البته برای پرداخت مطالبات این افراد که رقم آن حدود ۵۰۰ میلیون تومان است، اعتباری تخصیص نیافته است، اما از محل نقدینگی آموزش‌وپرورش شهر تهران اعتبار مورد نیاز را تامین و پرداخت می‌کنیم.

معاون توسعه و پشتیبانی آموزش وپرورش شهر تهران درخصوص سایر مطالبات باقی‌مانده معلمان شهر تهران گفت: در بحث حق‌التدریس معلمان از سال ۹۶ یک هفته و سال ۹۷ دو ماه باقی مانده است همچنین حق‌الزحمه امتحانات نهایی خرداد و شهریور ۹۶ باقی مانده است.

بهارلو تاکید کرد: عمده مطالبات مربوط به پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۹۶ است که تعداد این افراد در شهر تهران سه هزار و ۱۳۰ نفر است و به ۲۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت مطالبات نیاز است و هنوز اعتباری تخصیص نیافته است و در تلاش هستند تا بخشی از اعتبار را تامین و پرداخت کنند.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003SmC

منبع: فردا

کلیدواژه: مطالبات فرهنگیان پاداش پایان خدمت فرهنگیان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۴۲۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریز ۳ مطالبه معلمان تا پایان اردیبهشت


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، علی فرهادی؛ سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه رقم حق‌التدریس معلمان در هر ماه بیش از 700 میلیارد تومان است، اظهار کرد: برای پرداخت حق‌التدریس زمستان معلمان به 2100 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

وی افزود: برای پرداخت حقوق معلمان خرید خدمات 700 میلیارد تومان اعتبار نیاز است و قبل از پایان اردیبهشت 1403، حق التدریس معلمان شاغل و بازنشسته، حقوق معلمان خرید خدمات و حق الزحمه امتحانات نهایی را پرداخت خواهیم کرد.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش درباره گلایه سرایداران مدارس از عدم واریز 2 میلیون تومان افزایش حقوق گفت: این رقم برای اکثر سرایداران مدارس واریز شده است و اگر فردی آن را دریافت نکرده با حقوق اردیبهشت به همراه معوقه فروردین ماه دریافت خواهد کرد.

 

همچنین رضا مراد صحرایی؛ وزیر آموزش و پرورش امروز گفت: حق‌التدریس معلمان در حال به روز شدن است تا کنون سه ماه پرداخت شده است و در اردیبهشت باقی مانده آن یعنی تا پایان اسفند 1402 پرداخت خواهد شد و کل مطالبات حق‌التدریس سال تحصیلی 1402-1403 تا قبل از آغاز سال تحصیلی جدید پرداخت خواهد شد همچنین از ابتدای سال تحصیلی آینده حق‌‌التدریس معلمان هر دو ماه پرداخت خواهد شد‌.

دیگر خبرها

  • ماجرای اتمام حجت دانشگاه فرهنگیان با معلمان تازه استخدام شده چیست؟
  • تجلیل از معلمان سرآمد استان تهران با حضور وزیر آموزش‌وپرورش
  • افزایش مدت زمان آورده متقاضیان پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • مطالبات تمام داروخانه‌ها پرداخت شد
  • مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی: مطالبات کلیه داروخانه‌ها پرداخت شد
  • پرداخت همه مطالبات معلمان تا پایان اردیبهشت+ فیلم
  • واریز «هدیه روز معلم» به حساب فرهنگیان؛ امشب/ پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر
  • افزایش۱۵۳ مدرسه و ۳۰۰ فضای ورزشی در شهرستان‌های استان تهران
  • واریز ۳ مطالبه معلمان تا پایان اردیبهشت
  • واریز پاداش «روز معلم»به حساب فرهنگیان؛ امشب/ پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر