Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@05:57:07 GMT

شمارش معکوس نابودی رژیم غاصب سرعت گرفته است

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۴۲۹۰۵

شمارش معکوس نابودی رژیم غاصب سرعت گرفته است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین که پس از راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس در مسجدالنبی برگزار شد اظهارداشت: ملتی که با قرآن زندگی کند و آموزه های آن را در زندگی بکار بندد هرگز آسیب نخواهد دید و به سعادت رهنمون خواهد شد.

خطیب جمعه قزوین بیان کرد: در قرآن کریم ویژگی های قوم یهود آمده است و اگر مسلمانان این آموزه ها را جدی بگیرند و درس عبرت کنند عاقبت بخیر خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: زیاده خواهی، عهد شکنی، خشونت، قساوت قلب، از ویژگی های قوم یهود است و امروز نیز همین رفتار از اسراییل و حامی جنایتکارش آمریکا دیده می شود.

آیت الله عابدینی گفت: دشمن امروز منافع اقتصادی و سیاسی خود را در قراردادها و مذاکرات دنبال میکند و هنگامی که ملتی مانند ایران با بصیرت مانع غارت ثروتهایش می شود عصبانی می شوند و با تحریم و فشار اقتصادی می خواهند ملت را تسلیم کنند.

وی اضافه کرد: قرآن می گوید به دشمن بگویید از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر و ما هم با اقتدار میگوییم هرجا که موضع گیری قاطعانه داشته ایم به موفقیت رسیده ایم و دشمن عقب نشینی کرده و هر جا سستی و سازش نشان داده ایم دشمنان گستاخ تر شده است.

شمارش معکوس نابودی رژیم غاصب آغاز شده است

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین در ادامه اظهارداشت: به لطف الهی و بیداری ملتها در حال حاضر شمارش معکوس نابودی رژیم اشغالگر قدس آغاز شده و سرعت گرفته است و امیدواریم بزودی نماز جمعه را در بیت المقدس برپا کنیم.

وی اضافه کرد: وقتی ایران اسلامی قیام کرد، رژیم شاه برچیده شد، اگر جهان اسلام قیام کند بساط اسراییل برچیده خواهد شد زیرا این رژیم خشن ترین، بی رحم ترین و جنایت کار ترین حکومت تاریخ است.

عابدینی گفت: هر کشوری که در برابر اسراییل و آمریکا ایستادگی کرده موجب ذلت دشمنان شده که نمونه بارز آن مقاومت مردم غزه است که با مقاومت آنها اسراییل مجبور به پذیرش آتش بس شد.

وی اضافه کرد: مقاومت شش روزه و۳۳ روزه نشان داد خداوند طعم ذلت را به رژیم صهیونیستی چشانده است و کاخ آنهاذ بزودی فرو خواهد ریخت.

کاخ اسراییل و آمریکا شیشه ای است

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین در ادامه اظهارداشت: بر خلاف آنچه دشمنان ادعا می کنند که در گنبد آهنین هستند حوادث سالهای اخیر نشان میدهد کاخهای رژیم صهیونیستی و حامیانش شیشه ای است و بزودی فرو خواهد ریخت.

وی گفت: فریاد یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون مسلمان آگاه این گنبد شیشه ای را فرو خواهد ریخت و نور اسلام در جهان تابیدن خواهد گرفت و وعده الهی محقق می شود.

عابدینی بیان کرد: یهود امروز تنها نیست و آمریکا، انگلیس، فرانسه و اروپا با آنها همکاری می کنندو اگر منافع هرکدام به خطر بیفتد به هیچ تعهدی حتی در مقابل خود پایبند نیستند.

طرف ما در برجام صهیونیست بود

خطیب جمعه قزوین اضافه کرد: طرف ما در برجام صهیونیست بود و فرقی ندارد در جلوی پرده اوباما یا جان کری و یا ترامپ باشد و تحریمی که امروز در دارو و مواد غذایی شامل ایران کرده اند سابقه ای تاریخی در زمان پیامبر هم دارد اما قرآن وعده داده که حق پیروز است.

امام جمعه قزوین گفت: مردم دنیا فهمیده اند رژیمی که روزی رویای از نیل تا فرات را داشت امروز با هزینه های زیاد می خواهد دیوار بتنی دور خود بکشد تا امنیت داشته باشد  و این خفت برای آنها کافی است.

وی اضافه کرد: آمریکا با تغییر محل سفارت خود به بیت المقدس در واقع گور خود را کنده و رژیم صهیونیستی را یک گام دیگر به مرگ نزدیک تر کرده است.

آیت الله عابدینی تصریح کرد: اسراییل که تاکید کرده بود افراد زیر ۴۰ سال نباید در نماز جمعه شرکت کنند به لطف الهی در هفته اول ۱۲۰ هزار نفر و هفته دوم ۲۰۰ هزار نفر و هفته گذشته بیش از ۲۵۰ هزار نفر در نماز شرکت کردند که نشان می دهد اسلام خواهی روبه گسترش و اقتدار و اسراییل روبه نابودی و زوال است.

مردم حماسه آفریدند

خطیب جمعه قزوین با تشکر از حضور باشکوه مردم استان قزوین در راهپیمایی روز قدس اظهارداشت: مردم ما بار دیگر حماسه آفریدند و اقتدار و ایمان و تعهد خود به ولایت را نشان دادند.

مسئولان به کشاورزان آسیب دیده کمک کنند

آیت الله عابدینی در ادامه به مشکلات کشاورزان سرمازده اشاره کرد و از مسئولان استان خواست نسبت به پرداخت خسارت بیمه و کمک به کشاورزان آسیب دیده که بیمه نیستند هم همت کنند.

وی در خصوص شهادت آیت الله سعیدی در سال ۴۹، درگذشت علامه مجلسی و درگذشت حاجیه خانم بانو ایرانی از فقها و مفسران قرآن نکاتی را یادآورشد.

کد خبر 4315421

منبع: مهر

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین راهپیمایی روز قدس بوشهر سالروز ارتحال امام خمینی ماه مبارك رمضان مشهد شهرکرد یاسوج گرگان شیراز روز جهانی قدس شب قدر امام خمینی ره مراسم گلریزان خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۴۲۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی جبهه مقاومت و نابودی اسراییل پیام شفاف «وعده صادق» است

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ محمد اکرمی نیا صبح چهارشنبه در همایش رژه یگان‌های نظامی در روز ارتش جمهوری اسلامی در رشت اظهار کرد: ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی از ماندگارترین یادگاری‌های امام راحل است.

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه حضرت امام ارتش را احیا و حفظ کرد، گفت: ارتش وحدت گر یگان‌های نظامی در عرصه‌های مختلف بوده است.

امیر اکرمی نیا با اشاره به رشادت‌های ارتش در هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح خود را وقف حفظ تمامیت ارضی ایران اسلامی کرد لذا ارتش جمهوری اسلامی میدان دار بحران‌ها در کشور است.

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به پیگیری راهبردهای کشور بیان کرد: قوی‌تر شدن کشور و نقش آفرینی و تقویت نظامی ایران اسلامی در منطقه و جهان از مخم ترین اهداف ارتش و دیگر نیروهای مسلح بوده است.

اکرمی نیا با بیان اینکه نیروهای مسلح اجازه تعرض به هیچ احدی را نمی‌دهد، گفت: صیانت از تمامیت ارضی کشور و بازدارندگی خط قرمز ارتش جمهوری اسلامی است.

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی به تشریح پیام‌ها و دستاوردهای وعده صادق پرداخت و تصریح کرد: ارتقا سطح بازدارندگی دستاوردهای مهم وعده صادق برای نظام بوده است.

وی با بیان اینکه وعده صادق پیام‌های هوشمندانه و هوشیارانه برای دوستان و دشمنان دارد، افزود: تنبیه متجاوز گران و تعرض کنندگان به کشور و مرزهای سرزمینی پیام مهم وعده صادق است.

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه اسرائیل در سراشیبی نابودی است، گفت: اسرائیل در محدوده کوچکی محبوس شده است.

اکرمی نیا با بیان اینکه رژیم صهیونیستی شکست پذیر و نابود شدنی است، گفت: دولت‌های غربی باید بدانند که اسرائیل رو به زوال است و هزینه‌های هنگفت برای این رژیم جعلی یک اشتباه استراتژیک است.
وی با بیان اینکه اسرائیل خانه عنکبوت است، افزود: پیروزی جبهه مقاومت و نابودی اسرائیل پیام شفاف وعده صادق است لذا آزادی غزه و فلسطین از مسیر مقاومت می‌گذرد.

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه استیفای حقوق ایران در عرصه‌های بین المللی پیام بزرگ دیگر وعده صادق است، گفت: تنها راه توقف و نابودی رژیم جعلی اسرائیل مقاومت است.

کد خبر 6080646

دیگر خبرها

  • نابودی ۱۳ فروند هواپیمای مدرن اسرائیل/ تلفات و مجروحان بسیار زیاد است
  • تمامی مسلمانان باید برای نابودی رژیم شیطانی و حبابی صهیونیستی تلاش کنند
  • آیت‌الله جنتی: امیدوارم رژیم کودک‌کش فهمیده باشد که دوران بی پاسخ ماندن جنایاتش به سر آمده/ هر حرکت نابجایی، نابودی او را سرعت خواهد بخشید
  • برگزاری راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه علیه اسراییل در کرج
  • بیانیه مدرسین دروس معارف دانشگاه‌ها در حمایت از حمله به اسراییل
  • پیروزی جبهه مقاومت و نابودی اسراییل پیام شفاف «وعده صادق» است
  • «وعده صادق» آغاز حرکت نابودی اسراییل است
  • قدردانی امام جمعه اشنویه از عملیات وعده صادق
  • در روز ۲۶ فروردین مردم قزوین در حمایت از پاسخ قاطع سپاه به اسراییل در سبزه میدان تجمع کردند
  • نژاد پرستی و سلاخی کودکان از جنایات اسراییل است