Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، سید محمد فیاض شهردار منطقه ۱۸ با اعلام این خبر گفت: این ورزشگاه مجهز که با ظرفیتی بالغ بر ۱۰ هزار نفر تماشاگر و با مساحت ۴۴۲۰۰ متر مربع در شهریور ماه سال ۸۹ افتتاح و به بهره برداری رسیده، دارای امکاناتی نظیر زمین چمن مصنوعی استاندارد، پیست دومیدانی، سکوی صخره نوردی و یک زمین مینی فوتبال بوده و در سنوات گذشته دیدارهای دوستانه و رسمی تیم‌های صاحب نام فوتبال عرصه های ملی و باشگاهی کشور در آن برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با وجود گذشت زمانی نزدیک به نه سال از افتتاح این مجموعه مجهز در این بخش از پایتخت، انجام برخی اقدامات عمرانی در جهت حفظ و صیانت از این سرمایه ملی و ماندگار که پس از پیروزی انقلاب بعنوان نخستین استادیوم احداث شده توسط شهرداری تهران از آن یاد می شود، در دستور کار قرار گرفت که تعویض زمین چمن مصنوعی، بهسازی و نوسازی صندلی های جایگاه های تماشاچیان، تعویض پیست تارتان زمین دومیدانی، مرمت سیستم گرمایشی و سرمایشی و … از جمله مهمترین آن ها به شمار می رود.

فیاض با اشاره به این نکته که این مجموعه بر مبنای مصوبه دوره گذشته شورای اسلامی شهر به مدت پنج سال بطور رایگان در اختیار باشگاه فرهنگی و ورزشی استقلال تهران قرار گرفته تا بخشی از دغدغه های هواداران بی شمار تیم فوتبال آن برای انجام تمرینات بازیکنان رده های مختلف سنی برطرف شود، تأکید کرد: مهمترین بخش اقدامات عمرانی آغاز شده در این ورزشگاه ، مربوط به زمین چمن مصنوعی بوده که در حال حاضر در مرحله گودبرداری و زیر سازی بوده و پس از انجام آزمایشات مختلف در مرکز مطالعات ژئوتکنیک و مقاومت مصالح برای عدم ریزش خاک و فرونشست احتمالی ، فاز نصب رولهای زمین چمن در دستور کار قرار خواهد گرفت.

شهردار منطقه ۱۸ تهران در پایان سخنان خویش یادآور شد: اجرای اصولی توأم با رعایت نکات ایمنی و دقت نظر در انجام کار از نکات مورد تأکید معاون اجتماعی و فرهنگی و دیگر مدیران ارشد شهرداری تهران است که از مراحل مختلف اجرای این پروژه بازدید کردند و اعتبارات مناسبی را به این امر اختصاص داده اند.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۴۳۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال فرهنگ اهل بیت (ع) در بازسازی عتبات عالیات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان در دیدار با رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان گفت: ایجاد امکانات بهداشتی برای زائران، حفظ و نگهداری اماکن ایجاد شده، هدایت کمک‌های مردمی به سمتی که مورد نیاز اماکن مقدسه است و آگاه‌سازی مردم از فعالیت‌های انجام شده از جمله مواردی که است که بیش از پیش باید به آن توجه شود.


حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: هدف اصلی ستاد بازسازی عتبات عالیات نه تنها بازسازی ساختمان‌ها و اماکن متبرکه، بلکه مهم‌ترین راهبرد و نگاه اصلی این ستاد، احیای امر اهل‌بیت (ع) عصمت و طهارت است.


رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان هم در حاشیه این دیدار با اشاره به افزایش ۴۰ درصدی نذورات جمع آوری شده ویژه بازسازی عتبات عالیات در استان اصفهان گفت: تکمیل صحن حضرت زینب (س) برای سال آینده به نقطه خوبی می‌رسد و ۱۲۰ هزار نفر را حداقل کنار حرم امام حسین (ع) می‌تواند اسکان دهد.
جعفر عسگری با اشاره به اینکه این استان در چهار طرح اصلی و بزرگ در عتبات عالیات

حضوری فعال دارد، افزود: تکمیل صحن حضرت زینب (س) در کربلا، ساخت صحن حضرت امام باقر (ع) در کاظمین، ساخت نیم ضریح امام حسین (ع) و طرح توسعه حضرت سلمان فارسی در مدائن این چهار طرح هستند.

دیگر خبرها

  • باخت صنعت نفت آبادان با نتیجه صفر- ۳ مقابل پرسپولیس تهران
  • آغاز آماده سازی زمین های نهضت ملی مسکن در سمنان
  • آغاز ساخت مدرسه و بهره برداری از ۴ زمین چمن مصنوعی در بهمئی
  • جلسه ویژه گروه بازسازی اولدترافورد؛ ساخت ورزشگاه جدید در راس اهداف
  • حواشی دربی اصفهان در روزی که سپاهان از بحران فاصله گرفت +فیلم
  • بازسازی انهار کشاورزی شهرستان فومن با بیش از ۶ میلیارد تومان اعتبار
  • آخرین جزئیات از ساخت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان
  • «وعده صادق» آغاز و طلیعه‌ راهبرد جدید جمهوری اسلامی ایران است
  • ماستمالی شکست با عملیات رسانه‌ای
  • انتقال فرهنگ اهل بیت (ع) در بازسازی عتبات عالیات