Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-16@04:50:58 GMT

امیری: پالرمو هفته آینده به صحن مجلس می‌رود

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۴۳۳۶۳

امیری: پالرمو هفته آینده به صحن مجلس می‌رود

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در حاشیه راهپیمایی روز قدس و در جمع خبرنگاران درباره زمان ارائه لایحه اصلاح شده پالرمو به صحن مجلس گفت: این لایحه هم اکنون در کمیسیون امنیت ملی مجلس است و هفته آینه به صحن مجلس ارائه می‌شود.

وی ادامه داد : دفاع از مردم فلسطین ریشه در اعتقادات دینی ما دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راهپیمایی امسال با توجه به تحولات منطقه از اهمیت بیشتری بروخوردار است و با توجه به دهن‌کجی ترامپ بر همه مسلمان واجب است که در دفاع از مردم فلسطین از هیچ کوششی فروگذار نکنند.

301

حسینعلی امیری پالرمو

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: حسینعلی امیری پالرمو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۴۳۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بریکس ظرفیت زیادی برای مهار سرکشی غرب دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، ابراهیم رضایی در اولین کارگروه تخصصی نهمین مجمع پارلمانی نمایندگان مجالس کشورهای عضو بریکس، عضویت جمهوری اسلامی ایران در بریکس را مبتنی بر راهبردهای کلان نظام کشورمان عنوان کرد.

وی با اشاره به حوادث تروریستی در مسکو و کنسولگری ایران در دمشق و نیز کشتار مردم مظلوم و بی گناه فلسطین در نوار غزه، رفتار رژیم صهیونیستی در فلسطین را مصداق کامل تروریسم دولتی و نسل کشی خواند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه با بیان اینکه باید رکن سوم بریکس در حوزه فرهنگی و مردمی کاملاً فعال شود، خاطرنشان کرد: بریکس برای جمهوری اسلامی ایران اهمیت بسیار زیادی دارد و ایران آگاهانه به این مجمع پیوسته و به آینده نقش آن اطمینان دارد.

وی اضافه کرد: بریکس با انتقاد از ساز و کارهای کنونی نظامات جهانی به ویژه نظام‌های ناعادلانه اقتصادی مالی تلاش دارد تا ناعدالتی موجود در جهان را بزداید و جهانی عادلانه تر را ترسیم کند.

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و روسبه با بیان اینکه سازمان‌های پولی و مالی جهانی تبدیل به ابزار غرب برای تحمیل خواسته‌هایشان شده است، گفت: گروه بریکس ظرفیت بسیار بالایی برای عادلانه سازی و متوازن‌سازی نظم فعلی جهان و مهار سرکشی غرب به ویژه آمریکا دارد.

وی همچنین افزود: بریکس در سال جاری بیش از ٢٠٠ رویداد و برنامه دارد که این تعداد برنامه، نشان دهنده عزم جدی کشورهای عضو برای اتقای جایگاه و همکاری‌های فیمابین است.

رضایی در پایان با اشاره به حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در نهمین مجمع پارلمانی بریکس در آفریقای جنوبی بر دستاوردهای خوب این اجلاس تاکید و ابراز امیدواری کرد که گروه دوستی پارلمانی بریکس با هدف گسترش همکاری‌های پارلمانی ایجاد شود تا شاهد بسط فعالیت‌ها و اثرگذاری این گروه باشیم.

وی گفت که جمهوری اسلامی ایران در نشست آتی مجمع پارلمانی کشورهای عضو بریکس در سنت‌پترزبورگ در سطح رئیس مجلس شرکت خواهد کرد.

کد خبر 6076409 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • تعطیلی «پنجشنبه» تصویب شد
  • «پنجشنبه‌» به عنوان دومین روز تعطیل آخر هفته تعیین شد
  • احتمال بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ از هفته آینده در مجلس
  • زنگنه: هفته آینده ایرادات شورای نگهبان به برنامه هفتم در مجلس بررسی می‌شود
  • قالیباف: نمایندگان اجازه ارائه پیشنهاد به احکام و تبصره‌های بودجه ۱۴۰۳ را ندارند
  • مجلس نمایندگان آمریکا هفته آینده لایحه حمایت از رژیم صهیونیستی را بررسی می‌کند
  • تصمیم مهم مجلس برای افزایش تعطیلات به ۲ روز + جزئیات
  • لایحه مبارزه با قاچاق انسان و اعضای بدن در دستورکار این هفته مجلس
  • بریکس ظرفیت زیادی برای مهار سرکشی غرب دارد
  • همه شاغلان تعطیل می‌شوند؟