Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور وزیر امرو خارجه گفت: انتقال پایتخت آمریکا به قدس صریح ضدیت با قطع نامه های سازمان ملل است و به صراحت در سازمان ملل محکوم شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از تیتریک، مشاور وزیر امور خارجه ظهر امروز در سخنرانی روز جهانی قدس در مصلی کرج با اشاره به اینکه امروز سمبل استکبار جهانی، آمریکا و صهیونیسم است گفت: اولین صیونیسم بین الملل در قالب فرعون در قران کریم بیان شد که هدف آن ایجاد اختلاف در جامعه و فعال شدن گسل های اختلافی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن قشقاوی با اشاره به اینکه امروز استکبار جهانی و صهیونیست اختلاف را جهان ایجاد کرده و پس از جنگ جهانی اول، اسرائیل را به عنوان فرعون زمان بنیاد نهادند تا با تئوری فتنه با جبهه جهان اسلام مقابله کنند و جهان اسلام را به بهانه شیعه و سنی به جان یکدیگر انداخته است.

وی اظهار داشت: وجود اسرائیل با اختلاف و ادامه راه آن نیز با اختلاف است تا با فعال شدن گسل های اختلاف قومی خاورمیانه را به چالش بکشد و نهضت ها را به ضعف بکشاند.

 

 

قشقاوی تصریح کرد: امروز دشمن خوف این را دارد که مبادا موسی انقلابی سر از یک زایشگاه درآورد لذا ترور فیزیکی را در دستور کار قرار می دهند و شاهدیم رژیم صهیونیستی تعداد بیشماری از دانشمندان هسته ای ما را ترور کردند و در غیر این صورت به ترور شخصیت ها می پردازند.

وی گفت: رسانه های صهیونیستی چهره نیروهای انقلابی، امام (ره) و ولی فقیه را ذبح می کنند و با شایعات فضای مجازی جریان انقلابی، نیروهای مقاوم و قاسم سلیمانی ها را تخریب می کنند.

قشقاوی افزود: امروز رژیم های منطقه همراه با ایده های صهیونیستی همزمان با این رژیم با تزریق پول و انواع ترفندها زنده نگاه نداشته می شوند اما رژیم صهیونیستی با توطئه هایش ماندگار نخواهد شد و خدا در مقابل توطئه فرعونیان از مستضعفین و انقلابیون ضد صهیونیسم حمایت خواهد کرد.

وی اظهار داشت: استاندارد دوگانه و برخورد گزینشی امروز توسط اسرائیل دیده می شود، متاسفانه برخی از کشورها معتقدند سازمان ملل اسرائیل را به رسمیت می شناند اما ما همچنان آن را یک رژیم اشغالی می دانیم چرا که اصل و مرز آن جعلی است.

قشقاوی تصریح کرد: این چه کشوری است که مرز مشخصی نداشته و همانند دزد و لات ها سرزمینی را اشغال کند لذا با معیارهای بین المللی همخوانی ندارد و سوال اینجاست که اگر تل آویو پایتخت اسرائیل است چرا ترامپ سفارت آمریکا را به بیت المقدس انتقال داد.

وی گفت: می گویند باید خاورمیانه به سمت خلع سلاح هسته ای پیش برود و کنوانسیون های متعددی در این باره وجود دارد اما در سال 54 شاه با مصر پیشنهاد به سازمان ملل دادند که خاورمیانه عاری از سلاح هسته ای شود اما آمریکا و قدرت های غربی مخالفت کردند چرا که اسرائیل نیز باید مشمول این طرح می شد.

قشقاوی گفت: چرا به ایران بازرسی ها از هسته ای تحمیل می شود اما به اسرائیل (شازده) که جز ام پی تی است تذکری داده نمی شود؟ در منشور سازمان ملل و قطع نامه ها موارد ذکر شده اما همچنان استکبار حامی اسرائیل است کما اینکه انتقال پایتخت آمریکا به قدس صریح ضدیت با قطع نامه های سازمان ملل است و به صراحت در سازمان ملل محکوم شده است.

وی افزود: رسانه های آمریکایی به دفاع اسرائیل در برابر فلسطین از خود می پردازند و منطق آنها اینگونه است.

مشاور وزیر امور خارجه اظهار داشت: البرز در راه مبارزه با فرعون زمان پتانسل عظیمی دارد لذا باید زیر سایه رهبری با وحدت و توجه به تولیدات داخلی در راه اقتدار کشور گام برداشت و از جوانان به عنوان سرمایه های انقلابی و ملی استفاده کرد.

وی در خاتمه گفت: جوانان ما خواب را از چشم صیونیست گرفته اند و امروز این مهم در سایه مقاومت، برادری و یکدلی شکل گرفته است.

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۴۳۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات طوفان الاقصی جوانان غرب را بیدار کرده است

آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم با اشاره به اعتراضات دانشجویی دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در حمایت از مردم غزه گفت: استکبار جهانی همواره از بیداری ملت‌ها احساس خطر می‌کند و عملیات طوفان الاقصی، جوانان غرب را بیدار کرده است.

وی با اشاره به تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب در نوشتن نامه به جوانان کشور‌های غربی در سال ۱۳۹۳ افزود: مخاطب شناسی و تلاش برای تحقق بیداری جهانی از ابعاد مهم این نامه مهم و حکیمانه است. 

امام جمعه قم تصریح کرد: برخی افراد که در گذشته پیرامون بعضی اتفاقات جو سازی می‌کردند امروز در مقابل برخورد خشن پلیس آمریکا با دانشجویان، خفقان گرفته اند. 
آیت الله سعیدی با اشاره به عملیات وعده صادق گفت: این عملیات گسترده و چند لایه بود و جمهوری اسلامی ایران با این عملیات، محاسبات و اقدامات قدرت‌های بزرگ را برهم زد. 

خطیب جمعه قم با اشاره به سیره امام جعفر صادق (علیه السلام) در برخورد با حاکمان ظلم و جور گفت: تمام سختی‌ها و مشقت‌هایی که ائمه اطهار (علیهم السلام) تحمل می‌کردند به این دلیل بود که آن بزرگواران به دنبال حاکمیت الهی بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • چرا اسرائیل یک گلوله هم به سمت یمن شلیک نکرده است؟
  • جبهه مقاومت گنبد آهنین رسانه‌ای دشمن را از بین برد
  • دانش‌آموزان ‌‌باید بدانند فلسفه مرگ بر آمریکا و اسرائیل چیست
  • عملیات طوفان الاقصی جوانان غرب را بیدار کرده است
  • خطوط مقدم جبهه مقاومت به دانشگاه‌های آمریکا و اروپا گسترش یافته است
  • همه جبهه مقاومت به ایران قوی، افتخار می‌کنند
  • اعتراضات دانشجویی در آمریکا، انعکاس نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی است
  • نیوزویک: مقاومت اسلامی بحرین، جبهه جدید محور مقاومت در جنگ با اسرائیل
  • ◄ بانک مرکزی براساس نص صریح قانون نرخ ارز نیما را اصلاح کند‌
  • پلیس مفتخر به حمایت مردم فهیم و انقلابی است