Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@04:45:07 GMT

سفر تیم والیبال جوانان ایران به تالین

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۴۳۷۱۶

سفر تیم والیبال جوانان ایران به تالین

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم جوانان والیبال پسران روز پنجشنبه با دعوت فدراسیون استونی به این کشور سفر کرد و بعد از استقبال مسئولان فدراسیون والیبال در پایتخت این کشور مستقر شد. تیم جوانان ایران در هتل زینگل شهر تالین مستقر شد و اولین تمرین خود را 30 دقیقه بعد از حضور در این هتل برگزار کرد.

اولین تمرین تیم ایران در سالن اصلی محل برگزاری مسابقات انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چهار تیم جوانان ایران، استونی، تیم ملی بزرگسالان ب ایتالیا و جوانان روسیه در این تورنمنت حضور خواهند داشت که تیم جوانان ایران در اولین گام ساعت 8:20 شب به وقت محلی برابر تیم استونی قرار می گیرد که این دیدار به صورت زنده در کشور استونی پخش خواهد شد.  دومین دیدار خود را نیز ساعت 5 به وقت محلی برابر تیم روسیه برگزار خواهد کرد و در آخرین دیدار نیز ساعت 5 به وقت محلی برابر ایتالیا قرار خواهند گرفت.

دو بازیکن تیم جوانان ایران که مشکلی برای صدور روادید آنها پیش آمده بود، امروز وارد اردو خواهند شد تا ترکیب 15 نفره تیم ایران تکمیل شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران پایتخت تیم ملی روسیه والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۴۳۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب + عکس

به گزارش جماران؛ تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که به تازگی قهرمان رقابت‌های ‌والیبال دانش‌آموزان جهان در صربستان شده است، صبح امروز چهارشنبه (۱۴۰۳/۰۲/۱۲) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

 این تیم که با نام سردار شهید حاج محمدرضا زاهدی در این مسابقات شرکت کرده بود، موفق شد با هفت پیروزی متوالی، بر سکوی نخست دنیا بایستد.

 

دیگر خبرها

  • وزیر خارجه: همه خدمه کشتی توقیف شده را با نگاه انسانی آزاد کرده‌ایم
  • امیرعبداللهیان: ایران همه خدمه کشتی توقیف‌شده استونی را آزاد کرد
  • امیرعبداللهیان: ایران همه خدمه کشتی توقیف‌شده را با نگاه انسانی آزاد کرد
  • ایران خدمه کشتی توقیف شده را با نگاه انسانی آزاد کرد
  • امیرعبداللهیان: همه خدمه کشتیِ توقیف‌شده را با نگاه انسانی آزاد کرده‌ایم
  • همه خدمه کشتی توقیف‌شده را با نگاه انسانی آزاد کرده‌ایم
  • بررسی آخرین وضعیت روابط دوجانبه توسط وزرای خارجه ایران و استونی
  • دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب + عکس
  • طرز تهیه یک غذای محلی خوشمزه با دم گاو (فیلم)
  • تشکیل اولین قرارگاه جوانی جمعیت در شهرستان اردکان