Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

معاون توسعه و پشتیبانی آموزش‌وپرورش شهر تهران با اشاره به زمان پرداخت مطالبات مدیران و معاونان مدارس دو نوبته گفت: عمده‌ترین مطالبات ما در بخش پاداش پایان خدمت بازنشستگان ۹۶ است.

به گزارش تسنیم محسن بهارلو در پاسخ به این پرسش که مدیران و معاونین مدارس دونوبته شهر تهران از عدم دریافت حق الزحمه نوبت دوم از فرودین سال گذشته تا به امروز خبر می‌دهند، مطالبات آن‌ها چه زمانی پرداخت خواهد شد؟ اظهار کرد: در حال برنامه‌ریزی هستیم تا پایان خرداد ماه مطالبات این گروه را که تعدادشان زیاد هم نیست پرداخت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: البته برای پرداخت مطالبات این افراد که رقم آن حدود ۵۰۰ میلیون تومان است، اعتباری تخصیص نیافته است، اما از محل نقدینگی آموزش‌وپرورش شهر تهران اعتبار مورد نیاز را تامین و پرداخت می‌کنیم.

معاون توسعه و پشتیبانی آموزش وپرورش شهر تهران درخصوص سایر مطالبات باقی‌مانده معلمان شهر تهران گفت: در بحث حق‌التدریس معلمان از سال ۹۶ یک هفته و سال ۹۷ دو ماه باقی مانده است همچنین حق‌الزحمه امتحانات نهایی خرداد و شهریور ۹۶ باقی مانده است.

بهارلو تاکید کرد: عمده مطالبات مربوط به پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۹۶ است که تعداد این افراد در شهر تهران سه هزار و ۱۳۰ نفر است و به ۲۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت مطالبات نیاز است و هنوز اعتباری تخصیص نیافته است و در تلاش هستند تا بخشی از اعتبار را تامین و پرداخت کنند.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۴۳۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان در پلدشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان با استقبال فرهنگیان شهرستان پلدشت در محل کانون شهید علیپور برگزار شد.

 معاونت پرورشی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پلدشت گفت: مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان (مرحله شهرستانی) با شرکت فرهنگیان علاقمند در چهار رشته قرائت قرآن، نهج البلاغه، روش تدریس احکام و تفسیر قرآن برگزار شد.

کاظم زاده خاطر نشان کرد : در اسفندماه سال گذشته نیز چهل و دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی با شرکت ۳۳۰۰ نفر از دانش آموزان برگزار شده بود که به لحاظ تعداد نفرات ثبت نام کننده، مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پلدشت در رتبه اول استان قرار گرفت.

معاون پرورشی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پلدشت گفت :نفرات برگزیده مرحله شهرستانی به مسابقات استانی راه پیدا خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • درآمدزایی منچستریونایتد به واسطه راهیابی دورتموند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان در پلدشت
  • راه جبران ناترازی نیروی انسانی در آموزش‌وپرورش چیست؟
  • ‌زمان دقیق واریز حقوق فروردین ۱۴۰۳ فرهنگیان
  • نیروهای ارتش از خالص‌ترین افراد انقلاب هستند
  • چرا پاداش جام جهانی داوران ایرانی پرداخت نشد؟
  • دانش‌آموزان در برابر هجمه دشمن هوشیار باشند
  • برنامه‌های گرامیداشت مقام معلم در شهرستان زارچ
  • زمان واریز حقوق فروردین ۱۴۰۳ فرهنگیان 
  • کسب جایگاه سوم آموزش وپرورش لرستان در اعزام فرهنگیان به راهیان نور درسال ۱۴۰۲