Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با اشاره به اینکه تن دادن به "برجام نیمه‌جان " امکان ندارد گفت: دستور هسته‌ای مقام معظم رهبری مبنی بر ازسرگیری غنی‌سازی "شجاعانه " بود. ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲ استانها سمنان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مراسم گرامیداشت سالگرد رحلت امام خمینی (ره) در مرقد مطهر بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: سخنان مقام معظم رهبری در مرقد امام شجاعانه، فقیهانه و روشنگرانه بود و باید برای این نعمت بزرگ یعنی امام خامنه‌ای خدا را شاکر باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهم فرمایشات مقام معظم رهبری در این مراسم عنوان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری غرب با سردمداری آمریکا از ریق فشارهای اقتصادی می‌خواهد جمهوری اسلامی را زمین‌گیر کند.

امام‌جمعه سمنان با اشاره به فشارهای روانی و حمایت از آشوب‌طلبی در ایران از سوی کشورهای غربی باهدف براندازی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: باید به آنها گفت که این آرزو را همه شما به گور می‌برید.

آیت‌الله شاهچراغی با اشاره به اینکه آمریکا و اروپا می‌خواهند برجام معیوب و نیمه‌جان را به ما تحمیل کنند تصریح کرد: پذیرفتن برجام نیمه جام از سوی ایران امکان ندارد و ملت ایران آن را بپذیرد.

وی با بیان اینکه ما به انرژی هسته‌ای نیازمندیم خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری با شهامت و شجاعت در روز 14 خرداد فرمودند کار هسته‌ای باید از فردا آغاز شود و در 15 خرداد کار اصلی هسته‌ای شروع شد؛ البته امیدواریم هرچه زودتر به سرانجام برسد.

امروز در ایران "قیامت مرگ بر آمریکا " بود

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با اشاره به حضور گسترده مردم روزه‌دار استان سمنان در راهپیمایی امروز عنوان کرد: مردم استان سمنان در همه صحنه‌ها حضور پرشور دارند.

آیت‌الله شاهچراغی اضافه کرد: باید از مردم ولایی و انقلابی استان سمنان برای حضور در مراسم‌های 14 و 14 خرداد، شب‌های قدر و راهپیمایی درخشان روز قدس تشکر کرد.

وی با اشاره به نقل‌قولی از ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر اینکه مردم ایران بعد از اعلام خروج آمریکا از برجام، نرم‌تر شده‌اند تأکید کرد: اما باید به این رئیس‌جمهور جنایتکار آمریکا گفت که نه‌تنها مردم ایران نرم نشده‌اند؛ بلکه در راه مبارزه با استکبار سخت‌تر شدند.

خطیب نماز جمعه سمنان با بیان اینکه 2 عزل تاریخی از سوی امام خمینی (ره) در تاریخ انقلاب اسلامی چشم فتنه را برای همیشه کور کرد عنوان کرد: عزل بنی‌صدر و آیت‌الله منتظری نشان داد که امام خمینی در مسیر حفظ انقلاب با کسی تعارف نداشتند.

آیت‌الله شاهچراغی بیان کرد: انقلاب اسلامی کسی را از قطار انقلاب پیاده نمی‌کند مگر اینکه خودش اصرار به پیاده شدن داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری نیز در ادامه راه امام خمینی (ره) با کسی در این زمینه تعارف ندارند گفت: رهبر کشور اسلامی ما رودربایستی ندارد که منتظری است یا کس دیگری و با هر فردی که بخواهد مسیر انقلاب اسلامی را منحرف کند؛ برخورد خواهد کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه راه انقلاب اسلامی همان راه ولایت و امامت است و همه باید در همین مسیر و خط ولایت حرکت کنیم تصریح کرد: اگر کسی خودش زمینه پیاده شدن از قطار انقلاب را آماده کنند؛ قطعاً رهبری انقلاب اسلامی او را از قطار انقلاب پیاده خواهد کرد.

آیت‌الله شاهچراغی با اشاره به جمله‌ای از شهید چمران مبنی بر اینکه "چیزی بهتر از عشق ندیدم و چیزی بهتر از عشق از خدا نخواستم " خاطرنشان کرد: یکی از علمای شهید و عاشق، آیت‌الله سعیدی بود.

وی با بیان اینکه به گفته برخی بزرگان آیت‌الله سعیدی به دستور شخص شاه به شهادت رسید افزود: این روحانی برجسته انقلابی، واقعاً عاشق امام بود که به ساواک می‌گفت من به شهادت افتخار می‌کنم.

امام‌جمعه سمنان قرآن و ولایت را امانتی از سوی خداوند و پیامبر گرامی اسلام نزد امت مسلمان عنوان و تصریح کرد: باید از این امانت‌های الهی به‌خوبی نگهداری کنیم.

آیت‌الله شاهچراغی با اشاره به برخی مشترکات قرآن و ولایت عنوان کرد: یکی از مشترکات قرآن با امامت و ولایت این است که باهم هستند و از هم جدا نمی‌شوند.

وی با اشاره به اینکه قرآن کتاب هدایت و راهنماست و اهل‌بیت (ع) نیز الگو و اسوه هدایت‌اند عنوان کرد: در طول تاریخ از هر دو سوءاستفاده شده و هر دو مظلوم واقع‌شده‌اند.

انتهای پیام/ش

R41366/P1377/S6,64/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۴۳۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره

 حجت الاسلام غلامرضا حاجبی مسئول بعثه مقام معظم رهبری در هرمزگان گفت: پس از یک دهه تاخیر در اعزام به حج عمره، این پرواز شامل دو کاروان از اهل سنت و یک کاروان شیعه بود که به سرزمین وحی اعزام شدند.

حجت الاسلام حاجبی افزود: این سفر ده روزه است و حجاج ۵ روز در مدینه منوره، و بقیه را در مکه مکرمه اقامت دارند.

مسئول بعثه مقام معظم رهبری در هرمزگان افزود: کوچیک‌ترین حاجی ۷ ساله و مسن‌ترین آنها ۹۷ ساله است.

جمشید دلفاردی مدیرکل فرودگاه‌های هرمزگان هم گفت: حجاج ۱۹ اردیبهشت ماه از مبدا جده به بندرعباس باز میگرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره
  • نمایشگاه شهدا سمنان برای بازدید رهبر معظم انقلاب آماده می‌شود
  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم
  • ثبت ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار بیمه شده جدید
  • مراسم گرامی داشت مقام آیت‌الله ترابی برگزار شد