Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: امام جمعه قزوین گفت: انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس خدمتی به آنها نکرد و حتی سقوط رژیم صهیونیستی را سرعت بخشید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی ظهر امروز (11 خرداد) در خطبه های نماز جمعه که در مسجدالنبی قزوین برگزار شد، بیان کرد: در گذشته رژیم اشتغالگر قدس شعاری داشت مبنی بر از نیل تا فرات و اینگونه اعتقاد داشتند که این وسعت از جغرافیا به آنها تعلق دارد و حتی بعد از آن هم دامنه زیاده خواهی شان گسترده شد و شعار نظم نوین جهانی را مطرح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: امروز صهیونیست ها هزینه می کنند تا در مرزهای خود دیوار بتنی بکشند و در واقع دست و پا می زنند همین میزان از وست خود را هم از دست ندهند و از شعار گذشته خود عقب نشسته اند و انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس هم خدمتی به آنها نکرد و حتی سقوط رژیم صهیونیستی را سرعت بخشید.

 

امام جمعه قزوین با اشاره به برگزاری نماز جمعه در ماه مبارک رمضان در بیت المقدس افزود: با وجود اینکه آنها تأکید کرده بودند افراد زیر 40 سال در نماز جمعه بیت المقدس شرکت نکنند ولی 120 هزار نفر فقط در اولین جمعه ماه مبارک رمضان و 200 هزار نفر هم در نماز جمعه دوم شرکت کردند و هفته گذشته هم 270 هزار نفر در نماز جمعه بیت المقدس شرکت داشتند و این حضور با وجود فشارهای زیادی بود که وجود داشت و این آگاهی نشانه پیشرفت روز افزون است.

 

وی در ادامه به مراسم شب های قدر اشاره و تصریح کرد: در لیالی قدر شاهد حضور پرشور مردم در مساجد و امامزاده ها بودیم که این امر نشانه تدین مردم است و باید این فرصت ها را قدر دانسته و بکوشیم با محبت و رفتاری جذاب و صحیح زمینه جذب جوانان را به دین اسلام فراهم کنیم.

 

آیت الله عابدینی تأکید کرد: مردم ما مردمی بسیار خوب هستند و پشتیبانی آنها را از این نظام و انقلاب در صحنه های مختلف شاهد هستیم که هر ساله این حضور در مراسم ها و راهپیمایی ها گسترده تر می شود.

 

وی با تأکید بر حضور پرشور در نماز عید سعید فطر گفت: این احتمال وجود دارد که جمعه هفته آینده عیدفطر باشد و نماز عید فطر برگزار خواهد شد که باید برای برگزاری باشکوه و عزتمندانه نماز عید فطر خود را آماده کنیم.

 

امام جمعه قزوین به سالروز شهادت آیت الله سعیدی اشاره کرد و یادآور شد: این عالم برجسته دلداده امام خمینی (ره) بودند و مبارزات بسیاری داشتند که منجر به شهادت ایشان شد و این مبارزات زمینه ساز ادامه مبارزات ۱۵ خرداد سال 42 شد.

 

وی با اشاره به سرمازدگی اخیر اظهار کرد: به دلیل سرمازدگی و شرایط جوی که در ماه های ابتدایی سال جاری داشتیم کشاورزان و باغداران استان دچار مشکلات بسیاری شدند که لازم است مسئولان به وضعیت بیمه آنها توجه کنند و از مسئولان می خواهیم که بیمه کشاورزان را به طور جدی پیگیری کنند.

 

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز قدس راهپیمایی روز قدس امام خمینی ره قدس شب قدر راهپیمایی نمایشگاه قرآن کریم انقلاب اسلامی ماه رمضان مراسم شب قدر امام جمعه قزوین بیت المقدس رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۴۴۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان اعلام کرد: فردا، هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ ، نماز جمعه با حضور مردم مومن و انقلابی، در مساجد همه شهر‌های گیلان برگزار می‌شود.

همچنین نمازجمعه رشت، فردا، به امامت آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در مصلای امام خمینی این شهر اقامه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • زائران حج شناخت و معرفت خود را تقویت کنند
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران: حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است/ دشمنان ما در هر نقطه جهان که هستند بدانند رژیم صهیونیستی نابود شدنی است
  • وحدت رویه ملی و جهانی علیه رژیم منحوس صهیونیستی
  • تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است
  • مشکلات کارگران از سر راهشان برداشته شود
  • عملیات وعده صادق سیلی محکمی بر چهره رژیم صهیونیستی بود
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • زائران بیت الله الحرام با شناخت و معرفت به زیارت خانه خدا بروند
  • امام جمعه تهران: مذاکره موشکی نکردیم، نمی‌کنیم و نخواهیم کرد /وقتی می‌گوییم می‌زنیم محکم می‌زنیم /در مساله عفاف و حجاب دوقطبی شکل ندهید
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان