Web Analytics Made Easy - Statcounter

​رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا، تجزیه جغرافیای اسلام، رهبرسازی و مذهب سازی را از جمله مهمترین طرح های استکبار در منطقه دانست و گفت: استکبار امپراطوری غرب آسیا را به بیش از 50 کشور تجزیه کرد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی، رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در مراسم روز قدس که در مصلی امام خمینی(ره) رشت برگزار شد، با اشاره به تلاقی چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با سه مناسبت ارتحال امام، آغاز زعامت مقام معظم رهبری و روز قدس، اظهار کرد: جبهه استکبار و در راس آن آمریکا و انگلیس از 150 سال اخیر برای تسلط بر جغرافیای جهان اسلام به ویژه منطقه غرب آسیا طرحی را دنبال می کردند که چند حلقه را در بر می گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تجزیه جغرافیای اسلام، رهبرسازی و مذهب سازی را از جمله مهمترین طرح های استکبار در منطقه دانست و افزود: استکبار امپراطوری منطقه غرب آسیا را به بیش از 50 کشور تجزیه کرد و طرح تجزیه سودان، عراق و سوریه نیز در دستور کار آنان قرار دارد.

نماینده سابق ولی فقیه در سپاه پاسداران، با بیان اینکه استکبار 80 سال پیش مذهب و مسلک وهابیت را ساخت، عنوان کرد: امروز وهابیت ابزار دست مستکبران برای فشار بر ملت های منطقه است.

 سعیدی، با اشاره به پیش بینی یک رژیم ضد دینی نژادپرست تحت عنوان «اسرائیل» در قلب منطقه غرب آسیا توسط استکبار، خاطرنشان کرد: امروز شاهد شکل گیری یک مثلث شوم هستیم که صهیونیسم یهودی، صهیونیسم مسیحی و صهیونیسم وهابی سه ضلع آن را تشکیل می دهند. این مثلث چنگال بر منطقه انداخته و به عنوان ابزار استکبار ایفای نقش می کند.

وی تشکیل امپراطوری «از نیل تا فرات» را هدف جبهه استکبار از تسلط بر منطقه غرب آسیا دانست و گفت: استکبار در صدد مقابله با خیزش اسلامی است، زیرا پیش بینی کرده بودند که بزرگترین تهدید علیه سلطه آمریکا بر جهان، وحدت مسلمانان و خیزش های اسلامی است.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا، با اشاره به وجود 540 میلیارد بشکه ذخیره فسیلی در خاورمیانه در مقابل 30 میلیارد بشکه آمریکا، متذکر شد: تسلط بر منابع عظیم مسلمانان و تکمیل حلقات حاکمیت مطلق آمریکا در پی سقوط شوروی از دیگر اهداف استکبار در منطقه است.

وی اضافه کرد: آمریکا احساس کرد که جهان در چنگال استکبار است و به عنوان حاکم و کدخدا می تواند به چپاول و سلطه بر ملت ها ادامه دهد، اما ناگهان انقلاب اسلامی ایران در سال 1979 پابه عرصه وجود گذاشت و به تعبیر کیسینچر «انقلاب اسلامی ایران سونامی بود که دنیا را تحت تاثیر خودش قرار داد».

سعیدی، با بیان اینکه انقلاب اسلامی براساس اصولی پایه گذاری شده و امام و رهبری بر این اصول پافشاری کردند، گفت: استقلال و شعار «نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی»، استکبارستیزی و مقابله با ظلم و ظالمان، حمایت از مستضعفین و دفاع از مظلومان و آرمان فلسطین از جمله مهمترین اصول انقلاب است. بعد از 40 سال تمام سیاستمداران اذعان دارند که تنها نظام و حکومتی که با همه وجود از آرمان فلسطین حمایت می کند، ایران است.

نماینده سابق ولی فقیه در سپاه پاسداران، تکیه بر مقاومت با اعتقاد به نصرت الهی را یکی دیگر از مهمترین اصول انقلاب اسلامی دانست و عنوان کرد: آمریکایی ها دریافتند آن قدرتی که می تواند سلطه استکبار را به زیر بکشد و به هژومونی غرب خدشه وارد کند، انقلاب اسلامی ایران است لذا چند برنامه مهم را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به تقابل گسترده آمریکا با عمق استراتژیک انقلاب اسلامی، گفت: راه اندازی جنگ های متعدد از جمله جنگ بالکان، جنگ اول و دوم عراق، جنگ افغانستان، جنگ 33 روزه و جنگ غزه اولین اقدام آمریکا با هدف مقابله با انقلاب بود. پدیداری افراط گرایی دومین اقدامی بود که آمریکا با ساختن القاعده و طالبان با هدف بدل سازی انقلاب و انقلابی گری ایران انجام داد. امروز داعش مدل پیشرفته گروه های تروریستی در عراق و سوریه است.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا، سومین اقدام نظام استکباری غرب علیه انقلاب اسلامی را تبدیل جنگ مستقیم به جنگ نیابتی دانست و تاکید کرد: آمریکا با حمله به عراق و افغانستان در صدد حضور در منطقه و مقابله نظامی با انقلاب بود، اما این حضور موجب کشته شدن بیش از 4 هزار نفر در عراق و 7 هزار میلیارد دلار هزینه شد لذا از سال 2008 نبرد مستقیم را به نبرد نیابتی تبدیل کردند که در این شرایط مهره های سرسپرده بزرگترین خیانت و جنایت را مرتکب می شوند.

حجت الاسلام سعیدی، با بیان اینکه عربستان، امارات، قطر و ترکیه به نیابت از آمریکا منطقه ما را دستخوش آشوب قرار دادند، خاطرنشان کرد: بحران سوریه، عراق و یمن نتیجه خیانت سران برخی از کشورهای عربی بود.

ادامه دارد...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام راهپیمایی روز قدس روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۴۴۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انقلاب اسلامی پایگاه حفظ دین اسلام است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، آیت الله عبادی در دیدار با اساتید حوزه های علمیه و روحانیون و کارمندان عقیدتی سیاسی سپاه انصارالرضا علیه السلام گفت: امروز دعوت به مکتب انبیا بر نوع بشر تاثیر گذاشته و تنها جوابگوی بن بست های پیش آمده برای بشر، اسلام است.

وی با بیان اینکه لحظه ای از تربیت و پرورش نیرو علیه استکبار جهانی غافل نشوید، افزود: امروز حوزه های علمیه با همه مشکلاتی که دارند مقابل کفر جهانی و استکبار ایستاده اند و این خروش دانشگاه های جهانی از آثار یک جمله امام امت است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در بخش دیگری از سخنانش گفت: انسان تشنه علم آفریده شده و می خواهد در عمق زمین و آسمان چه وجود دارد و این نیاز فراگیر است و با آن پیوند و تعهد دارد و فلسفه خلقت انسان همین است.

آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه علم را به شیوه ای که انبیا گفته اند به دست آورید، گفت: مشکل اصلی دنیای امروز این است که علوم را بر اساس سرگردانی به دست آورده است.

دیگر خبرها

  • پایگاه مسجد باید محور همه فعالیت‌ها قرار بگیرد
  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم از وظایف جدی مسوولان
  • بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است
  • بازداشت هزاران دانشجو در آمریکا دروغ آزادی بیان را اثبات کرد
  • فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد
  • مجالس شهدا میدان مقدس و اطهر حضرت فاطمه(س) است
  • آمریکا در مقابل جنبش دانشجویان درون کشورش محکوم به شکست است/ هم افزایی و همراهی در مقابل خوی استکبار جهانی پیام ایستادگی به همراه دارد
  • حمایت از رژیم کودک‌کش اسرائیل تبلور شیطنت آمریکا در منطقه است
  • انقلاب اسلامی پایگاه حفظ دین اسلام است
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند