Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور امور بین الملل مقام معظم رهبری گفت: انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس، نماد برجسته اتحاد صلیبی‌ها و صهیونیست‌ها است. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی اکبر ولایتی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز در حاشیه راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز قدس، روز عظمت اسلام است. این واقعه مهمترین رویدادی است که جهان اسلام به ندای امام و مقام معظم رهبری پاسخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: همه مسلمان‌ها در سراسر جهان در روز قدس به نشانه اعتراض به اقدامات صهیونیست‌ها راهپیمایی می‌کنند. این حرکت، اعتراض بزرگی به اشغال قبله اول مسلمان است.

ولایتی تصریح کرد: این مشارکت مردم بیانگر حرف واحدی است. امسال این رویداد اهمیت بیشتری دارد و پر شورتر است، این شور و اهمیت به دلیل عمل اخیر ترامپ در انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: این عمل، نماد برجسته اتحاد صلیبی‌ها و صهیونیست‌ها است، همان چیزی که بوش پسر گفته بود، امروز در حال عملی شدن است که نوعی جنگ صلیبی است که پیروان صهیونیسم و صلیبی‌ها با هم متحد شده اند تا با اسلام مقابله کنند.

ولایتی تاکید کرد: این اتحاد برای اشغال قبله اول مسلمانان است. این راهپیمایی در حقیقت پاسخی به اقدام شیطانی آمریکا و اسرائیل و مرتجعین منطقه است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: انتقال سفارت آمریکا ولایتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۴۴۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یاسین در اردوگاه پرسپولیس آفتابی شد

به گزارش "ورزش سه"، یکی از اتفاقات تلخ نیم فصل اول برای پرسپولیس، مصدومیت یاسین سلمانی هافبک تکنیکی و خلاق این تیم بود. بازیکنی که خیلی زود توانسته بود در جمع شاگردان یحیی گل محمدی جا بیفتد و جایگاه خوبی را از آن خود کرده بود. مصدومیت رباط صلیبی اما سرنوشت او را تغییر داد و با عمل جراحی اکنون ماه‌هاست که از بازی کردن محروم مانده است.

یاسین سلمانی اکنون با پشت سر گذاشتن مراحل درمانی مربوط به آسیب رباط صلیبی خود، اکنون به مرحله پایانی رسیده و با بازگشت به محل تمرینات پرسپولیس، دویدن در جمع هم‌تیمی‌های خود را استارت زده و با روحیه بالایی کار را دنبال می‌کند.

سلمانی که قطعا شرایط بازی در این فصل را به دست نخواهد آورد، برای لیگ بعدی در برنامه‌های این باشگاه قرار دارد و باید دید در پایان دوره تلخ مصدومیت، با چه شرایطی به جمع سرخ‌ها بازخواهد گشت و چه نمایشی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • اتحاد بین آزادی‌خواهان دنیا دستاورد عملیات وعده‌ صادق است
  • کارشناس انگلیسی: ترامپ تهدیدی برای اروپای شرقی است
  • افسانه‌ شکست‌ناپذیری گنبد آهنین صهیونیست‌ها در هم شکست
  • یاسین سلمانی در تمرینات پرسپولیس
  • یاسین در اردوگاه پرسپولیس آفتابی شد
  • (ویدئو) اعتراضات ضد جنگ دانشگاه‌های برجسته آمریکا را فرا گرفت
  • اعتراضات ضداسرائیلی دانشگاه‌های برجسته آمریکا را فرا گرفت
  • فاکتور شکست‌های اسرائیل از جیب مردم آمریکا + فیلم
  • تلاش ۲۰ کشور برای ممانعت از پاسخ ایران به اسرائیل | به اقدام متجاوزانه دیگر پاسخ قوی‌تر می‌دهیم | واکنش به حادثه امنیتی در سفارت ایران در فرانسه
  • بی‌تفاوتی در برابر جنایات صهیونیست‌ها با اسلام ناب سازگاری ندارد