Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-مشاور نظامی رهبر انقلاب گفت: گنبد آهنین یک شوخی بیشتر نیست و توان دفاع موشکی اسرائیل در طول این سال‌ها بارها امتحان شده و موشک‌ها، راکت‌ها و پهبادهای زیادی توانسته‌اند این دفاع موشکی را بشکنند.سرلشکر فیروزآبادی در پاسخ به این سوال که آیا نزدیکی اسرائیل و کشورهای عربی خلیج فارس دلایل نظامی و تکمیل دفاع موشکی دارد یا خیر، گفت: نزدیکی رژیم صهیونیستی با کشورهای مرتجع مانند عربستان و امارات بیشتر به خاطر اتحاد استراتژیک است زیرا این کشورها از اسلام ناب و انقلاب اسلامی ایران می‌ترسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کشورها همدیگر را پیدا کردند و هنگامی که هر کدام از آنها احساس خطر می‌کنند به یکدیگر پناه می‌برند. ادعاهای توان نظامی‌ که این کشورها مطرح می‌کنند چیزی به جز خوراک تبلیغاتی نیست و مانند کف روی آب است.

مشاور نظامی رهبر انقلاب گفت: گنبد آهنین یک شوخی بیشتر نیست و توان دفاع موشکی اسرائیل در طول این سال‌ها بارها امتحان شده و موشک‌ها، راکت‌ها و پهبادهای زیادی توانسته‌اند این دفاع موشکی را بشکنند.

وی تصریح کرد: تاکنون بارها از سوریه و لبنان از طریق هوا وارد حریم هوایی اسرائیل شده‌اند و این گنبد نتوانسته کاری کند. در واقع گنبد آهنین به آن معنا وجود ندارد بلکه یک حوزه رسانه‌ای برای مردم اسرائیل است زیرا آنها بیشتر اهل فرار هستند و با این جنجال‌های رسانه‌ای دولتمردان اسرائیل می‌خواهند به مردم خود قوت قلب بدهند.

فیروزآبادی ادامه داد: در خلیج فارس نیز گنبد آهنین واقعی متعلق به جمهوری اسلامی ایران است و این امر بارها ثابت شده است اینکه آمریکا بیاید چهارتا موشک پاتریوت در نقاط مختلف کشورهای حاشیه خلیج فارس آن هم بدون اطلاع دولتمردان نصب کند و مدیریت آنها را نیز خودش به عهده داشته باشد به آن دفاع موشکی یا گنبد آهنین نمی‌گویند.

وی تصریح کرد: موشک‌های پاتریوت نیز امتحان خود را پس داده است و نشان داده در برابر موشک قدرت دفاعی دارد اما نمی‌تواند حریف موشک‌ها شود.

فیروزآبادی در پایان تصریح کرد: آمریکا فقط هزینه بر روی دست کشورهایی مانند عربستان و امارات می‌گذارد و ثروت ملی آنها را به یغما می‌برد بدون آنکه کارکرد مثبتی برای آنان داشته باشد.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 فیروزآبادی اخبار مهم اخبار روز جدیدترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۴۴۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | موشک‌های بالستیک ایران توانستند با عبور از سپر دفاعی اسرائیل را هدف قرار دهند!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کسری ناجی، خبرنگار بی‌بی‌سی با اشاره به اینکه موشک‌های بالستیک ایران توانستند از سپر دفاعی عبور کنند و اسرائیل را هدف قرار دهند گفت: ارتش اسرائیل از نگرانی و هراس از درز اطلاعات حمله موفقیت آمیز ایران به اسرائیل تمام فیلم‌های ما را بازبینی و بخشی از آن را حذف کردند.    و همچنین سخنگوی ارتش اسرائیل در گفتگو با بی‌بی‌سی گفت: تکان دهنده است! ایران نزدیک به ۱۲۰ موشک بالستیک را به اسرائیل شلیک کرده؛ ایران می‌تواند خاورمیانه را به تنش (آتش) بکشد!

دیگر خبرها

  • سامانه پدافند اس-۵۰۰؛ علیه موشک‌های هایپرسونیک عمل می‌کند؟!
  • سامانه پدافند اس-۵۰۰ چیست؟ آیا می‌تواند علیه موشک‌های هایپرسونیک عمل کند؟
  • بازدید نمایندگان مجلس از بخش‌های فضایی و موشکی وزارت دفاع
  • بازدید نمایندگان کمیسیون امنیت ملی مجلس از بخش های فضایی و موشکی وزارت دفاع / رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست
  • خزعلی: گنبد آهنین رژیم غاصب با قدرت رسانه فرو ریخت
  • افسانه‌ شکست‌ناپذیری گنبد آهنین صهیونیست‌ها در هم شکست
  • گنبد آهنین رژیم غاصب با قدرت رسانه فرو ریخت
  • ببینید | موشک‌های بالستیک ایران توانستند با عبور از سپر دفاعی اسرائیل را هدف قرار دهند!
  • اصابت ۵ موشک از ۷ موشک ایران یعنی نابودی قوی‌ترین سامانه دفاعی دنیا
  • این شروع یک بازی جدید است | مقام سابق اسرائیلی: اصابت ۵ موشک از ۷موشک ایران یعنی نابودی قوی‌ترین سامانه دفاعی دنیا