Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم مومن و روزه دار استان سمنان همگام با سایر مسلمانان جهان با حضوری باشکوه و حماسی در راهپیمایی روز قدس بار دیگر از فلسطین در برابر رژیم غاصب صهیونیستی حمایت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، مردم روزه‌دار شهرهای مختلف استان سمنان پیش از ظهر امروز با حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر با آرمانهای امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم شریف استان سمنان همچون مردم گوشه گوشه کشور عزیزمان، امروز آمدند تا با مشت های گره کرده، حمایت قاطعانه خودشان را از مردم مظلوم فلسطین نشان دهند چرا که می دانند حضور گسترده شان قدرت و قوتی دوباره به مبارزان با استکبار و ظلم می بخشد.

در راهپیمایی روز قدس در مرکز استان که از میدان امام رضا (ع) تا مصلی نماز جمعه سمنان برگزار شد آیت الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، چاوشی استاندار سمنان، همتی نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه و جمع کثیری از مسئولان استان نیز راهپیمایان را همراهی کردند.

حضور گسترده جوانان به ویژه اقشار دانش آموز، دانشجو و ورزشکار در کنار مسئولان صحنه زیبایی از اقتدار و عظمت مردم این دیار را به نمایش گذاشت و آمده‌اند تا بگویند هیچ چیز مانعی برای حضورشان در راهپیمایی روز جهانی قدس نمی‌شود و برای لبیک گفتن به فرمان رهبری و اعلام برائت از دشمن، لحظه ای غفلت نمی‌کنند.

گزارش‌های دریافتی از شهرستانهای شاهرود، دامغان، گرمسار، مهدیشهر، سرخه، آرادان و میامی نیز از حضور پررنگ امت روزه‌دار حکایت دارد.

براین اساس اقشار مختلف مردم شهرستانهای استان با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار خود را از اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به مردم بی دفاع غزه اعلام کردند.

در پایان مراسم راهپیمایی روز قدس، پرچم های اسرائیل و آمریکا  توسط مردم روزه دار در سراسر استان به آتش کشیده شد.

سیلی محکم سمنانی ها به استکبار جهانی با حضور در راهپیمایی روز قدس

امروز خیابان های گرم و سوزان سمنان شاهد قدم های استوار مردم روزه داری بود که به صحنه آمده بودند تا ضمن لبیک به ندای امام خامنه ای، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و مستضعفان جهان اعلام نمایند.

حصور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس در سمنان بخشی از نمایش شکوه مقتدرانه ملت ایران بود که بارها با حضور گسترده خود در صحنه توطئه های مستکبرین و دشمنان را خنثی کردند.

 

 ندای آزادی قدس در گرمسار

مردم روزه دار وهمیشه در صحنه شهرستان گرمسار روز جمعه با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس با خروش انقلابی خود بار دیگر نفرت و انزجار خود را از آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل اعلام و خواستار آزادی قدس شریف شدند.

 مردم گرمساری و حاضرین در راهپیمایی روز قدس امسال  با شعار های  مرگ بر آل سعود خائن نیز  افکار شیطانی و پلید  این رژیم  منحوس و شوم و آدم کش که همیشه در اختیار اربابانش آمریکا و اسرائیل در منطقه خاورمیانه دست به توطئه و تفرقه افکنی می زنند را محکوم کردند.

تکرار یک حضور حماسی در میامی

علیرغم گرمای فزاینده این روزهای خرداد ماه ، مردم میامی امسال در مسیر های تعیین شده  شهرهای خود حضور یافتند و با شعارهای وحدت آفرین و کوبنده شان مراتب حمایت خود را از فلسطینیان اعلام کردند.

میامی ها آمدند تا بار دیگر همانند همه مردم مسلمان ایران بگویند متاثر از کلام و بیان عده ای سرسپرده که این روزها زمزمه سازش با دشمن را سر داده اند قرارنمی گیرند و برای عزت اسلام و مسلمین همچنان روحیه ای دشمن ستیز و انقلابی دارند.

مردم  شاهرود حماسه آفریدند

همزمان با جمعه آخر ماه مبارک رمضان راهپیمایی روز قدس مردم شهرستان شاهرود در حمایت از مردم فلسطین و مظلومان و ستم دیدگان سراسر جهان برگزار شد.

مردم روزه دار شاهرود از همان دقایق آغازین با حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس یک صدا فریاد اعلام انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی، آمریکا، انگلیس و دیگر هم پیمانانشان سر دادند.

خروش گسترده دامغانی ها در حمایت از قدس شریف

در آخرین جمعه ماه میهمانی خدا، بار دیگر دامغانی ها، خیابان های این شهر را به اقیانوسی خروشان از خشم و نفرت علیه اسرائیل غاصب و حامیان این رژیم تبدیل و ثابت کردند که بیت المقدس، نخستین قبله مسلمین تنها نیست.

طنین انداز شدن شعار مرگ بر آمریکا در مهدیشهر

امروز مهدیشهری های روزه دار در هوای گرم به همراه کودکان خود به خیابان ها آمده بودند و از حنجره های تشنه و خشک خود هر چه فریاد داشتند بر سر صهیونیست ها و استکبار کشیدند تا نشان دهند هیچ سختی ای مانع حضور آنها نیست و همواره پای آرمان های امام راحل و نظام ایستاده اند.

راهپیمایان مهدیشهری مسیر میدان امام رضا(ع) تا حسینیه المهدی محل برگزاری نماز جمعه را در حالی با اقتدار پیمودند تا صهیونیست را یک قدم به نابودی نزدیک تر کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۴۴۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مقابل دیوان عالی آمریکا در حمایت از افراد بی خانمان

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، روز گذشته دادگاه عالی ایالتی در شهر سان فرانسیسکو در ایالت کالیفرنیا، رسیدگی به پرونده‌ای را درباره وضع افراد بی خانمان شروع کرد. همزمان با برگزاری جلسه دادرسی، صد‌ها نفر از فعالان آمریکایی در مقابل ساختمان دادگاه تجمع کردند. تجمع کنندگان با برپایی راهپیمایی و تجمع، حمایت خود را از افراد بی خانمان نشان دادند. آنها توجه ویژه دولتمردان را به وضع افراد بی خانمان خواستار بودند.
یک شهروند آمریکایی گفت: بی خانمان بودن، جرم نیست. افراد بی خانمان به خانه و حمایت نیاز دارند. جریمه کردن آنها و مجازات آنها، سبب نمی‌شود آنها سرپناه داشته باشند بلکه باعث می‌شود مشکل بدتر شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

راهپیمایی کنندگان نوشته‌هایی در دست داشتند که روی آن نوشته شده بود «جنگ با افراد فقیر را متوقف کنید». «با فقر مقابله کنید و نه با فقرا»

شهروند آمریکایی دیگری در این باره گفت: به نظرم، رای صادرشده در دادگاه قبلی درباره افراد بی خانمان، یک حکم غیرعادی و بیرحمانه است. با این رویه، افراد محکوم شده کارت شناسایی و حمایت‌های دارویی و ارتباط با اعضای شبکه‌های محلی را از دست می‌دهند که می‌توانند به آنها کمک کنند. چرا باید این کار را کرد؟ چرا باید فرد را جایی فرستاد که هیچ تعلقی به آنجا ندارد؟ باید آنها را در جایی قرار دارد که حس خوبی داشته باشند و از این راه، بتوان به حل مشکل کمک کرد.

 

دیگر خبرها

  • راهپیمایی « جمعه خشم» در مازندران برگزار می شود
  • نتانیاهو از قیام دانشجویان آمریکا شوکه شده است
  • ادامه مراسم جمعه‌های خشم در مازندران
  • ادامه مراسم جمعه های خشم در مازندران
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه واحد در دادسرا‌های سراسر گلستان
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • پایان باشکوه سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • ۴۷ هزار درخواست تلفنی در سفر رییس جمهور به استان سمنان ثبت شد
  • تجمع مقابل دیوان عالی آمریکا در حمایت از افراد بی خانمان