Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان به روز جهانی قدس ملقب شده است که در این روز مردم همیشه در صحنه کهگیلویه وبویراحمد همگام با مردم سراسر ایران با حضور در راهپیمایی انزجار خود را از امریکا و اسرائیل و ایادی آن اعلام می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس؛ آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان به روز جهنی قدس ملقب شده است که در این روز مردم همیشه در صحنه کهگیلویه وبویراحمد همگام با مردم سراسر ایران با حضور در راهپیمایی انزجار خود را از امریکا و اسرائیل و ایادی آن اعلام می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم ولایتمدار همیشه در صحنه استان کهگیلویه وبویراحمد پس از حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین نماز جمعه ماه میارک رمضال سال1397 شرکت کردند.

 

حجت الاسلام حیدری فر از مدرسین حوزه علمیه قم در جمع راهپیمایان روز قدس در یاسوج گفت: روز قدس یکی از یادگارهای ابرمردهای تاریخ معاصر است که برای هوشیاری و بیداری جهان اسلام و در راستای حق فلسطین و فلسطینیان موفق شد یادگاری باشد تا برای ارمان فلسطین تا ازادی فلسطین مردم فعال باشند.

وی افزود: در قران ویژگی های یهود و یهودیان را مشاهده می کنیم با اینکه یهودیان خوانده بودند مردی الهی مبعوث می شود و خصوصیات شخصی پیامبر اکرم را به گونه ای می دانستند همان گونه که فرزندان خودشان را می شناختند اما چموشی و سرکشی دو چیزی است که یهودیان داشتند یهودیان مزاحمان درجه یک در برابر پیامبر اکرم بودند.

حیدری فر ادامه داد: یهودیان به تورات اعتقاد دارند اما قران کریم می فرماید دنیا دوستی دنیا طلبی قدرت طلبی ریاست طلبی شهرت طلبی در میان یهودیان حرف اول را می زند دوست دارند هزار سال زندگی کنند به شدت دنیا دوست و دنیا پرست هستند یهودیان امروز نیز ویژگی های پدران خود را دارند .

وی ادامه داد: امروز در هر جای دنیا فساد و توطئه می بینیم پای صهونیست ها در میان است یا انقلاب اسلامی معادلات سیاسی به هم خورده است قبل از انقلاب اسلامی دو ابر قدرت امریکا و شوری وجود داشت قبل از انقلاب رویایی در شرق و غرب بود اسلام هیچ جایی نبود اندیشسه سیاسی نداشتند اما به برکت وجودنقلاب اسلامی اکنون معادلات جهانی و بازیگران عرصه سیاسی به هم خورده است اکنون هر دو از ابر قدرت انقلاب اسلامی می ترسند.

حیدری فر بیان کرد: این تحریم ها نه برای این است که با معادلات سیاسی اشنا نیستند اینها از ما مایوس و دست پارچه شده اند هر توطه ای کردند جمهوری اسلامی سرنگون نشد چون که این ملت به خدا اتکا دارند، مردم ایران با ایمان به خدا،استقامت،ایستادگی و مبارزه با استکبار جهانی است امروزه نظام جمهوری اسلامی برای رییس جمهور امریکا تایین تکلیف می کند و ابر مرد این کشور می گوید امریکا غلطی نمیتواند بکند.

وی افزود: ما مسلح به سلاح ایمان هستیم اگر کسی به خدا متصل شود قدرت او هم بی پایان می شود در دنیا دست ایرانی ها دست قدرتمند خداست به زودی سیلی محکمی به صورت صهونیست ها خواهد زد و انها را از زمین محو خواهد کرد، فساد فرهنگی باید دغدغه امروز ما شود فضای مجازی نیست فضای حقیقی است اینها جلسات مختلف دارند که خودشان را خودی جا بزنند زبان فارسی می گذارند فساد فرهنگی که امروزه در رسانه ها انجام می شود فراموش نکنیم، جنگ اقتصادی است تا فرهنگ مقاومت ما را کاهش دهند می خواهند با ما مبارزه فرهنگی کنند جوانان ما را منحرف کنند.

حجت الاسلام حیدری فر در پایان گفت: صهیونسیت ها سعی کردند قدرت جهانی را دست بگیرند خدا وعده داده روزی می رسد که مسلمانان قدس را در دست می گیرند و رژیم صهیونیست ها نابود می شوند ان شالله این وعده الهی به دست نیروهای توانمند انقلاب اسلامی به زودی تحقق پیدا کند و در مسجد قدس به امامت امام خامنه ای نماز بخوانیم.

****************


رئیس مجمع نمایندگان طلاب استان کهگیلویه و بویراحمد دز جمع راهپیمایی کننده گان روز قدرس در لنده گف:روز قدس روزهمبستگی جهان اسلام به ملت مظلوم فلسطین است/دستورسریع رهبری خنثی کننده توطئه اروپایی ها بود

رئیس مجمع نمایندگان طلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: روز قدس، روز همبستگی جهان اسلام با ملت مظلوم و بی دفاع فلسطین است.


حجت الاسلام معین الدین دهقان در مراسم روز جهانی قدس با اشاره به اهمیت این روز گفتک روز قدس امسال متفاوت تر از سال های گذشته به دلیل اقدامات خصمانه امریکا در منطقه است.

وی افزود: روز قدس یک روز مهم و سرنوشت ساز در تاریخ برای ملت مظلوم و بی دفاع فلسطین است.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب استان کهگیلویه و بویراحمدتصریح کرد: امت اسلام باید در صف یک امت واحده از فلسطین و آرمان فلسطین حمایت کنند.

وی در ادامه به سیاست های خصمانه دشمنان در خصوص برجام اشاره کرد وگفت: چرخه سوخت هسته ای ما را به تعطیلی کشانیده و آب سنگین اراک را بتن ریختند تا اینکه مقام معظم رهبری در دستوری سریع بازگشت چرخه هسته ای را به 190هزار سو سانتیفیوز باید برسد را به دولت صادر کردند.

دهقان اظهارکرد: ملت ما هیچ گاه به امریکا و ایادی آن اعتماد نداشته و ندارد ولی برجام تجربه ای دیگر بر بی اعتمادی به استکبار و مستکبیرین است که امیدواریم درس عبرتی باشد.وی از حضور باشکوه ملت ایران در راهپیمایی 22بهمن قدردانی کرد و این حضور را یکی دیگر از تجلی وحدت و همبستگی ملت با ملت مظلوم فلسطین دانست.

 

***************

حجت السلام ملک حسینی نماینده ولی فقیه در سحنرانی روز قدس در باشت گفت: روز قدس روز مقاومت در برابر هرانچه توَهُش است،روز قداست و عز و افتخار است، روز جبران کننده قصور و اشتباهات مسلمینی است که اجازه دادند در کشورشان غده سرطانی پابگیرد.

 

حجت السلام ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن محکوم کردن رژیم کودک کش صهیونیسم عنوان کرد: احسنت به شما مردم که به لبیک رهبرتان پاسخ دادید و علیه استکبار راهپیمایی کردید.


وی افزود: روز قدس روز مقاومت در برابر هرانچه توَهُش است،روز قداست و عز و افتخار است، روز جبران کننده قصور و اشتباهات مسلمینی است که اجازه دادند در کشورشان غده سرطانی پابگیرد.


حجت الاسلام ملک حسینی تصریح کرد: بیت المقدس تنها یک مکان معمولی نیست،مسجد القصی معبد انبیاء،جایی که برای امت اسلامی مقامی مقدس است،مبدا عروج امام مهدی(عج) است.


نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: فلسطین امروز بخاطر قصور تاریخی برخی مسلمین زیر پای دشمنان لگدمال شده است،نقطه ای با عزت بود،امت اگر بیدار باشند به چنین نکبتی گرفتار نمیشوند.


آیت الله ملک حسینی با اشاره به اشتباهات مسلمانان در فلسطین تصریح کرد: روزی برخی ها قسمتی از زمین هارا فروختند ،یهودیان از سراسر دنیا به انجا رفتند و باعث غصب کشورشان در سال ۹۴۸ شد و اعلام مقصدی کفر شد.


آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی افزود: خواب امت اسلام برابر توسعه زیاده خواهی های رژیم کودک کش اسرائیل است،حساب آیین یهود از حساب صهیونیسم جداست.


نماینده ولی فقیه در استان دو موضوع انحراف عملی و اعتقادی را باعث از بین رفتن مسلمانان در فلسطین دانست و گفت:  شیرازه این دو موضوع دین را متلاشی کرد، پس از انحراف معنایی برای این نمیماند که ،لجاجت،ایستادن در برابر أمتشان باعث شد تعدادی کثیری از انبیاء را میکشتند و به خانه می رفتند.


آیت الله ملک حسینی تصریح کرد: وقتی انبیاء در برابر دنیای دشمنان ایستادند آنها را به شهادت میرساندند،انحراف اعتقادی در ایین یهود رخ داد و تحریف تورات و کتب مقدس رخ داد،ساختند و در تورات و زبور گذاشتند و چهره آیین یهود را تغییر دادند.


وی افزود: اسلام ناسخ ابیاد گذشته است،دین های قبل از اسلام ناقص بودند و باید یک دین کامل برای هدایت مردم می آمد.آیین یهود و رژیم صهیونیسم از هم جدا هستند، مردم ما امروز در تیررس اسلحه های صهیونیسم ها نیستید وگرنه باید کشته می شدند.


نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: اگر رهبرمان میفرمایند؛ موضوع فلسطین اول موضوع مهم جهان اسلام است برای این است که مبدا بیداری اسلامی از آینجا اغاز می شود، صهیونیسم هااز کشتار مسلمانان هیچ دریغی نمیکنند،داعش بر تفکر  این رژیم پایه گذاری شده است.


وی با طرح سوالی با عنوان آیا هیچ تیری از داعش به سمت رژیم سهیونیسم و اسرائیل شکیک  شده است؟ گفت: حتی زخمی های داعشی در اسرائیل  مداوا میشوند که دوباره برگردند و مسلمانان را به شهادت برسانند.

ما نمیتوانیم ادعای مسلمانی کنیم ولی در مقابل مظلومان فلسطین ساکت بنشینیم ،امروزه بسیاری از اسرائیلی ها علیه سهیونیسم مقاله و خبر میزنند.


 امروز عوامل مختلفی باعث می شود ما دشمن را بشناسیم،تفکر دشمن یباعث نابودی ما میشود باید در مقابل تفکر انها به استیم،سیاست های درون کاخ سفید را رقم میزنند باید جلوی آنها به ایستیم.


فراموش نمیکنیم ۸سال جنگ دفاع مقدس را که بیدار ماندیم و مقابل دشمنان ایستادیم،مسلمانان جهان اجازه تکرار فاجعه را به دشمنان نخواهند داد.


آموزه های ما چنین دستوری نمیدهد که دشمن را قوی بدانیم،سید حسن نصرالله میفرمایند: بخدا سوگند اسرائیل سست تر از تارهای عنکبوت است.این تفکر قرانی است.

 زمانی که بیداری در امت اسلامی صورت بپیرد زلت اسرائیل برای دنیا اعلام می شود،اگر شیعه و اسلام عزت میخواهد و میخواهد این غده سرطانی را از بین ببرد باید مقابله کنند و جلوی انها به ایستند.
 قدس پایبست و مبدا بیداری جهان اسلام است،مرحبا به رهبر بصیری که فراخواند من و شما را که از مظلومان دنیا دفاع کنیم و مرحبا به شما مردم که به لبیک رهبر پاسخ دادید.

***************


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی در سخنرانی قبل از خطبه های امروز نماز جمعه شهر لیکک با گرامیداشت روز جهانی قدس به تبیین مواضع ایران در این زمینه پرداخت.


سرگرد باقر پسنده تصریح کرد:مواضع انقلاب اسلامی در رابطه با قدس و فلسطین در طول این 40سال ثابت و روشن است.


وی گفت:امروز در سایه سار ولایت و به همت جوانان حزب الله دشمن در مرزهای لبان با خفت به عقب رانده شد.


وی افزود:جوانان دست خالی حزب الله لبنان که اقتدار خود را از شهدا گرفته بودند، در جنگ های 22روزه و 33روزه اسرائیل به زانو در آوردند .


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی خاطرنشان کرد:آمریکا و اسرائیل به دنبال چپاول اموال مسلمانان در منطقه خاورمیانه هستند.


سرگرد پسنده تصریح کرد:به دو دلیل منطقه خاورمیانه مورد توجه استکبار جهانی است ؛غرب آسیا قلب تپنده جهان است، اول اینکه خانه خدا و قبور مطهر تمامی ائمه اطهار در این منطقه هستند و ریشه دشمنی با مسلمانان را در این مبانی اعتقادی می دانند و از نظر استراتژیک میادین نفتی و کانال های ارتباطی استراتژیک جهان مانند باب المندب،تنگه هرمز و خلیج فارس در این منطقه واقع شدند.


وی گفت:در گذشته مرز ما اروند رود بود اما امروز در سایه ولایت مرزهای جغرافیایی را فراتر از انتظار دشمن گسترش دادیم که این همه اقتدار همه به برکت ولایت و جانفشانی شهدا به دست آمد .
وی افزود:ما ملتی با عزت هستیم که گزینه های روی میز را خود برای دشمن تعیین می کنیم.


پسنده خاطر نشان کرد: امروز شهرک های موشکی ما آماده هستند تا منافع آمریکا و استکبار جهانی را در منطقه خاورمیانه به خصوص رژیم منحوس و جعلی اسرائیل را منکوب کنیم و در هم بشکنیم.


وی گفت:ما در طول 40سال هم در زمین،هم در دریا و هم در هوا با دشمنان انقلاب و نظام مبارزه کردیم.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی تصریح کرد:به یاد داریم که افسران آمریکایی با چه ذلتی در خلیج فارس تسلیم فرزندان غیور ما شدند و لحظه پیاده شدن از قایق خودشان را خیس کرده بودند.


پسنده ادامه داد:ما به عنوان کارشناس نظامی زبان تهدید دشمن را خوب می فهمیم و آماده هستیم در صورت تهدید و یا تعرض به این آب و خاک، آرمان های امام و رهبری را که نابودی و محو کامل رزیم اسرائیل کودک کش است، عملی کنیم.


وی افزود:امروز اسرائیل نفس های آخر را می کشد و ما بارها در جهان هیمنه اسرائیل و آمریکا را به چالش کشاندیم.


وی گفت: اگر قرار است از طرف دشمنان تهدیدی شویم، ما نظامیان در خط مقدم جبهه ها هستیم،بنابراین از مسئولان کشور می خواهیم که پشت سر رهبری بایستند و به منویات مقام معظم رهبری پاسخ مثبت بدهند.

*************



امام جمعه شهر لیکک در سخنرانی پیش از خطبه ای نماز جمعه به مناسبت روز قدس گفت:رمز نابودی اسرائیل اتحاد مسلمین جهان است


نماز جمعه این هفته شهر لیکک به امامت حجت الاسلام سید محمد یوسف افروغی اقامه شد.

امام جمعه شهر لیکک با اشاره به شرایط دوران امیرالمؤمنین، گفت:نکند حالا هم ما با ندانم کاری و عدم شناخت دشمن رهبری را تنها بگذاریم.


حجت الاسلام افروغی تصریح کرد:امروز ما در یک نبرد فرهنگی هستیم و ما باید بصیرت کافی برای مقابله با نفوذ دشمنان داشته باشیم.


وی گفت:باید دست و بازو و کف پای کسانی که کار فرهنگی می کنند بوسید و به آنها ارج بدهیم.


امام جمعه شهر لیکک با گرامیداشت روز جهانی قدس، گفت: با نگاه به آیات قرآن در می یابیم که حتی پیامبر اکرم هم عبد و بنده خدا بود و مسجد الاقصی به عنوان قبله اول مسلمانان جهان، دارای قداست و مورد حمایت مسلمانان است.


وی گفت:قدس نماد سه دین یهود واقعی، مسیح واقعی و اسلام حقیقی است.


امام جمعه شهر لیکک در ادامه گفت:قدس قبله اول مسلمانان است و معراج پیامبر در آنجا صورت گرفت.


وی خاطرنشان کرد:رژیم صهیونیستی با امپراطوری رسانه در جهان می خواهد همه را به بردگی بکشاند.


حجت الاسلام افروغی گفت:بودن رژیم صهیونیستی در منطقه از همه جهت به ضرر ماست.


وی افزود:اگر کشورهای خود فروخته منطقه خاورمیانه به خود بیایند و با هم متحد شده و مدیریت انرژی جهان را خود بدست بگیرند، برای نابودی استکبار نیاز به هیچ سلاح نظامی نیست.


امام جمعه شهر لیکک تصریح کرد:هر چند دشمن در کشورهای اسلامی تلاش های زیادی برای مقابله با باروری و افزایش جمعیت مسلمانان داشت و در بعضی مناطق هم موفق بود اما خبر خوش اینکه تاکنون نتوانستند با فرزند آوری مردم فلسطین و کاهش جمعیت آنها مقابله کنند.


وی افزود:وضعیت کنونی فلسطین این است که موج روانی علیه اسرائیل راه انداخته شد که کمتر از 25سال آینده چیزی این رژیم منحوس باقی نمی ماند.


حجت الاسلام افروغی تصریح کرد:مردم مسلمان فلسطین با راه اندازی انتفاضه جدید، خسارت های زیادی به رژیم صهیونیستی وارد کردند.


وی گفت:همه مسلمانان جهان باید در مقابله یاد انتقال سفارت آمریکا از تلاویو به بیت المقدس واکنش نشان دهند.


امام جمعه شهر لیکک خاطرنشان کرد:مهم ترین وظیفه ما مسلمانان به‌خصوص ما ایرانیان که امید مسلمانان هستیم، اتحاد همه جانبه یا به تعبیر دیگر بدنه نظام جمهوری اسلامی و یا ملت مسلمان ایران می باشد.


حجت الاسلام افروغی در فرازی دیگر از خطبه های امروز گفت::هر جایی که فساد، بی عدالتی و عدم توجه به معیشت مردم رواج یافت ، آن حکومت از بین می رود.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۴۴۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبات ارزی به پیش‌بینی‌پذیر بودن اقتصاد کمک می‌کند

امتداد - دولت و مجلس باید با بانک مرکزی در راستای تصویب و اجرای طرح‌هایی که به ثبات اقتصادی کمک می‌کند، همکاری لازم را داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ،رحمان سعادت؛ اقتصاددان و عضو هیئت علمی دانشگاه سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار ایبِنا در خصوص اهمیت مبارزه با فساد اداری و اقتصادی در راستای تحقق شفافیت و حرکت به سمت عدالت اجتماعی و اقتصادی تاکید کرد: یکی از مسایل مهمی که مطالبه رهبر معظم انقلاب و مردم است مبارزه با فساد اقتصادی است، چرا که مبارزه با فساد اقتصادی به ثبات سرمایه‌ها و عدم خروج سرمایه‌ها از کشور کمک می‌کند.

 

 

وی در ادامه بحث خاطر نشان کرد: زمانی امیدواری به ثبات اقتصادی و حرکت در مسیر رشد اقتصادی افزایش می‌یابد که زمینه‌های لازم برای ثبات اقتصادی، با مبارزه با فساد اداری و اقتصادی ایجاد شود که در این صورت مردم امیدوار به آینده اقتصادی می‌شوند؛ چرا که می‌دانند زمینه‌های لازم برای بودن و حضور مردم و بخش خصوصی در اقتصاد ایران دو در بخش تولید به صورت مساوی فراهم می‌شود.

 این اقتصاددان در این باره یادآور شد: امیدواری به آینده اقتصاد مولفه بسیار مهمی است چرا که موجب پیش بینی پذیری اقتصاد می‌شود و فعالان اقتصادی زمینه را برای حضور هر چه بیشتر خود در عرصه‌های مختلف اقتصادی مهیا می‌بینند؛ به این خاطر لازم است در راستای مبارزه با فساد اقتصادی و اداری بسیار تلاش شود، قوانین لازم تصویب شود و اعتماد مردم به نظام تصمیم گیری و بسترسازی برای برخورداری و ایجاد عدالت در فضای اقتصادی افزایش یابد.

سعادت در این باره یادآور شد: زمانی که با فساد اداری و اقتصادی به صورت شفاف و روشن مقابله شود و دستگاه قضا در این موضوع کمترین کوتاهی نداشته باشد مردم به سایر سیاست‌های پولی و بانکی و مالی اعتماد می‌کنند چرا که با شنیدن اخبار مرتبط با مبارزه با فساد اقتصادی به نظارت‌های هر چه بیشتر دستگاه‌های ذی ربط و شرایطی مساوی پیشروی بخش مردمی و خصوصی مطمئن می‌شوند متعاقب این موضوع زمینه برای ورود سرمایه‌ها به بخش‌های مولد باز می‌شود.

وی در این باره یادآور شد: مدیریت بانک مرکزی در راستای ثبات ارزی قطعا به پیش بینی پذیر بودن اقتصاد کمک می کند؛ آنچه در این موضوع حائز اهمیت است همکاری دولت و مجلس شورای اسلامی با بانک مرکزی در راستای تصویب و اجرای طرح هایی است که هر چه بیشتر به ثبات اقتصادی کمک می کند.

این استاد اقتصاد گفت: وقتی ثبات اقتصادی ایجاد شود اقتصاد پیش‌بینی پذیر راه را برای مشارکت مردم در عرصه های مختلف به‌ویژه بخش تولید باز می‌کند؛ پس دولت و مجلس در موضوع همکاری مناسب با بانک مرکزی در راستای افزایش ثبات اقتصادی باید اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهند تا شاهد تحقق شعار سال و ثبات و تولید بیشتردر کشور باشیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • ثبات ارزی به پیش‌بینی‌پذیر بودن اقتصاد کمک می‌کند
  • انتقاد تند آیت‌الله جوادی آملی از مشکلات اقتصادی کشور: اقتصاد مثل راهپیمایی نیست که سفارش شود و با سفارش حل شود
  • انتقاد تند آیت‌الله جوادی آملی درباره مشکلات اقتصادی کشور: اقتصاد مثل راهپیمایی نیست که سفارش شود و با سفارش حل شود
  • حزب‌الله پاسخ حملات اسرائیل را داد
  • وحدت اسلامی؛ راهکار مقابله با توطئه دشمنان/ لزوم تمسک مسلمانان به قرآن کریم و مساجد
  • کارشناسان صهیونیست: جنگ، اسرائیل را ورشکسته کرده است
  • اسلامی: ایران از برجام خارج نشده است/ سند راهبردی بیست ساله هسته‌ای را در دستورکار قراردادیم/ گروسی: باید شرایط را جهت بازگشت به برجام تسهیل کنیم
  • ظرفیت اقتصادی جهان اسلام برای پایان اشغالگری در فلسطین
  • اگر آمریکا نبود اشغالگری اسرائیل در ۷ اکتبر پایان یافته بود
  • معترضان صهیونیست تظاهرات سکوت برگزار کردند