Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-25@04:30:58 GMT

رژیم صهیونستی مبدأ همه تباهی ها و فسادهاست

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۴۴۸۵۵

رژیم صهیونستی مبدأ همه تباهی ها و فسادهاست

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با روز جهانی قدس، راهپیمایی باشکوه مردم ولایتمدار چهارمحال و بختیاری در شهرکرد بام ایران و  شهرستان های 9گانه ی استان برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که سخنران ویژه راهپیمایی مردم ولایتمدرا شهرکرد، مرکز استان چهارمحال و بختیاری در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) این شهر بود، روز قدر را همانند شب قدر دانست که متعلق به امام زمان(عج) است و سخنان خود را با دعای سلامتی حضرت ولی عصر آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبدالله حاجی صادقی افزود: در این روز مبارک به معنای واقعی چون هم شب قدر مبارک است و هم روز قدر و هم روزی که بندگی خدا بیشتر انجام شود آن روز مبارک ترین روز است و  امروز شما مراتب بالایی از بندگی خدا را تجلی بخشیدید.

وی  خاطرنشان کرد: قبل از هرچیزی بخاطر این روز مبارک خدا را سپاس می گذاریم . با تمام وجود در برابر خدا سر تعظیم فرود می آوریم؛ به خاطر وجود دو نعمت. دو نعمتی که 40 سال است این انقلاب را رو به پیش برده و دشمنانش را ذلیل و خوارتر کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حاجی صادقی افزود: یکی نعمت بی بدیل ولایت و نعمت بی نظیر رهبری که هم ولایت فقیه یک هدیه الهی است و هم شخص ولی فقیهی که خدا بعد از امام بعنوان خلف صالح او ما را از وجودش بهره مند کرد یک نعمت است.

این مقام مسئول با بیان اینکه نظام ولایی نظام حاکمیت خداست،  ادامه داد: نعمت دوم که امروز بیشتر روی آن تکیه داریم و خدا را به خاطر آن شاکریم، نعمت امتی بصیر و با استقامت است. امتی با درک و شعور و با احساس و با معرفت دینی و همراه با روحیه جهادی. ملتی که استکبار را به عصبانیت کشانده است. امتی که کار نشده 1400 سال را شدنی کرد.

وی گفت: امتی که نشان داد مصداق "الذین قالوا ربناالله ثم استقاموا" است. ملتی که نشان داد تجلی آیات فراوان خداست." انما المؤمنون الذین آمنوا بالله و رسوله ثم لم یرتابوا و جاهدوا باموالهم و انفسهم. "

سخنران روز قدس در شهرکرد افزود: آیه 15 سوره حجرات آیه قبلی"الذین قالوا ربناالله ثم استقاموا"  را تفسیر می کند. "ثم استقاموا" یعنی هم استقامت فکری، هم استقامت در اندیشه، هم استقامت در باور، گرفتار شک و شبهه نشدن. اگر دنیا شبهه ایجا کند. اگر دنیا تهاجم فرهنگی بکند، امت انقلابی ما بر اصولش، باورش،  اعتقاداتش استقامت دارد. استقامت عملی.

نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: درود خدا بر شما مردم که در ماه رمضان و با زبان روزه در روز قدر با احساس تکلیف این گونه حضور پیدا می کنید و به دعوت رهبرتان لبیک می گویید. این نعمت را باید به درگاه الهی شکر گذارد. باید ابتدا از خدا و بعد از شما مردم شاکر بود.

وی تصریح کرد: ما مسئولین و همه مسئولین باید قدردان وجود این امت باشیم و بدانیم امروز خدمتگزاری به این مردم بزرگ ترین عبادت است. امروز کسی که در جهت خدمت به این مردم در هر صحنه ای، هر مسئولیتی و در هر جایگاهی مشغول به خدمت باشد جای این دارد که نوکری مردم را برای خود افتخار ببیند. درود خدا بر شما مردم، سلام و صلوات پیامبر خدا بر شما مردم. ان شاءالله خدا و اولیائش اجر شما را با گشایش در مشکلات تان و با عنایات ویژه و نابودی دشمنان تان عنایت کند.

وی درباره روز قدس، گفت: صهیونیسم و اقلیت نژادپرستی از بین یهودیان، نه تنها در زمان ما که در همه زمان ها مبدأ همه فسادها و همه تباهی ها و همه ظلم ها بوده اند. داستان بنی اسرائیل از بزرگ ترین و شگفت آورترین و آموزنده ترین داستان های قرآن است. ببینید خدا داستان اینها را چگونه آغاز می کند و چگونه پایان می بخشد که البته برای ما هم درس است.

دکتر حاجی صادقی افزود: ابتدای داستان بنی اسرائیل را خدا اینطوری یادآوری می کند: یا بَنِی إِسْرائِیلَ اذْكُرُوا نِعْمَتِی الَّتِی أَنْعَمْتُ عَلَیكُمْ وَأَوْفُوا بِعَهْدِی أُوفِ بِعَهْدِكُمْ وَإِیای فَارْهَبُونِ؛  ای بنی اسرائیل یادتان می آید من چه نعمتهای مادی و معنوی به  شما دادم ؟ شما را به همه امتهای عصر خودتان برتری دادم . من به شما عزت دادم . من شما را از سخت ترین مصیبتها نجات دادم شما در وضعیتی بودید فرعون در پشت سرتان و رود نیل در جلوتان فریادتان بلند بود ؛اما شما را نجات دادم . شما با کفر و ناسپاسی و رفتارهای فساد انگیز و دنیاطلبی و نژادپرستی آنچنان سقوط کردید که ادبیات قرآن راجع به آنها عوض شد. خدا مهر ذلت را بر پیشانی آنها زد. شما ذلیل تاریخ و قرآن و دستگاه الهی و مغضوب الهی و مورد لعن الهی واقع شده اید.

وی با اشاره به دشمنی بنی اسرائیل با پیغمبر اسلام و انجام انواع فساد، گفت: در زمان ما هم رژیم صهیونستی اشغالگر مبدأ همه تباهی ها و فسادهاست. این رژیم ایجاد شد تا نگذارد موتور اسلام و حرکت اسلامی در منطقه غرب آسیا موفق باشد. اسلام حاکمیت نداشته باشد.

این خبر در حال تکمیل است....

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: روز قدس نماینده ولی فقیه درسپاه شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۴۴۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ درصد روستاهای بابل از نعمت گاز برخوردارند

ایسنا/مازندران سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان بابل با اشاره به اینکه شهرستان بابل در بسیاری از حوزه‌های زیربنایی محروم است گفت: ۶۰ درصد روستاهای شهرستان بابل از نعمت گاز برخوردار نیستند.

علی پیرفلک چهارشنبه، ۵ اردیبهشت در جلسه شورای اداری شهرستان بابل اظهار کرد: طبق نگاه دولت سیزدهم باید تلاش مدیران ایثارگرانه و بی‌منت باشد، مدیران با روزمرگی و کارهای فرسایشی و یا از سرتکلیف سازمانی به اهداف مورد نظر نمی‌رسند.

وی افزود: برای اقدامات بزرگ و موثر باید همچون رزمندگان اسلام بود که در دوران دفاع مقدس اقدامی شبانه روزی بدون چشمداشت به امور مادی، با کم‌ترین حقوق بیشترین خدمات را ارائه دادند.

سرپرست فرمانداری ویژه بابل تصریح کرد: هیچ مدیری حق ندارد وابسته به حزب، جریان و تفکر سیاسی باشد بلکه تفکر مدیران باید رفع امورات مردم باشد.

پیرفلک یادآور شد: شهرستان بابل باوجود عملکرد درخشانی که در حوزه‌های مختلف در این نظام داشته است اما پیشرفت و توسعه مناسبی مطابق با خدمات ارزنده خود نداشته است.

وی ادامه داد: بسیاری از روستاهای بابل در حوزه زیربنایی محروم بوده و هنوز ۶۰ روستای شهرستان بابل از داشتن شبکه گاز محروم است.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از روستاهای بابل فاقد آب شرب بهداشتی است، افزود: همچنین بسیاری از روستاهای دچار نوسان و ضعف ولتاژ برق هستند و تعدادی از روستاها از اینترنت برخوردار نیستند.

وی محور اقتصاد استان را فعالیت کشاورزی برشمرد و گفت: نقش مازندران در ارزآوری و تامین امنیت غذایی کشور برکسی پوشیده نیست، لذا ضروریست در تامین نیازهای حداقلی کشاورزان تلاش مضاعف شود.

پیرفلک با اشاره به اینکه شایسته نیست کشاورزان دغدغه و مشکل کود، سم و سوخت مورد نیاز کشاورزی داشته باشند، یادآور شد: لازم است در کمترین زمان ممکن این مشکلات مرتفع شود.

فرماندار بابل با اشاره به تنش آبی موجود در حوزه کشاورزی تصریح کرد: به بهانه ایجاد خطر برای حفره‌های زیرزمینی، کشاورزان را از اخذ پروانه چاه‌های کم عمق محروم نکنید بلکه با تشکیل کارگروه، پروانه حفر چاه صادر شود.

وی اظهار کرد: در ۲۵ فروردین سال گذشته ۴۵ متر مکعب دبی رودخانه در هراز بود که بین چند شهرستان بدون ایجاد مشکلی توزیع می‌شد اما این میزان به ۱۱ متر مکعب یعنی به یک چهارم کاهش یافت که تنش آبی را امسال شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه باید متولیان امر برای جبران تنش آبی منابع آبی جدید برای خود برنامه ریزی و طراحی کنند گفت: لایروبی آببندان‌ها، لاینینگ انهار، حفر چاه‌های عمیق کشاورزی و برق‌دار کردن چاه‌های کشاورزی از جمله این اقدامات است.

پیرفلک یادآور شد: با نهادینه کردن فرهنگ صرفه جویی ضمن مدیریت انرژی از قطعی برق واحدهای تولیدی جلوگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه اولویت‌بندی در حوزه اعتبارات مورد توجه مدیران باشد و در اختیار فرمانداری قرار دهد، تصریح کرد: استفاده از اعتبارات شناور که شامل حوزه سفر ریاست جمهوری، ستاد بحران، اعتبارات بخش‌های کمیته برنامه ریزی استان در قالب تملک و دارایی، اعتبارات متوازن و سهم نمایندگان است رکن توجه مدیران دستگاه های اداری باشد و مدیر نمونه از نگاه ما مدیری است که در بخش اعتبارات شناور موفق عمل کرده باشد.

وی همچنین به استفاده از ظرفیت شهرستان در حوزه کشاورزی، صنعت و معدن، خدمات و گردشگری تاکید کرد و گفت: اولویت بخش گردشگری حوزه بومگردی باشد .

پیرفلک تصریح کرد: در حوزه ساخت و سازغیر مجاز نیز اصل بر پیشگیری است، باید کارگروهی تشکیل و مشکلات مردم در حوزه منابع طبیعی و عرصه جنگلی حل شود.

وی گفت: کشاورزان و تولیدکنندگان، فروشندگان و بازاریاب خوبی نیستند این ما هستیم که باید بازار هدف برای فروش تضمینی این تولیدکنندگان را فراهم کنیم اما تاکنون در ایجاد بازار جامع سازمان یافته در شهرستان موفق نبودیم.

وی همچنین بر جذب سرمایه گذار بخش خصوصی در حوزه‌های مختلف برای توسعه شهرستان تاکید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۴۰ درصد روستاهای بابل از نعمت گاز برخوردارند
  • هزار و ۶۴۵ حلقه چاه آب مجاز صنایع در خراسان رضوی واجد شرایط هوشمندسازی هستند
  • آذربایجان شرقی مبدأ صادرات به ۱۰۳ کشور دنیا
  • حجت الاسلام علم الهدی: بشارت خداوند به استقامت کنندگان در راه حق
  • مصرف آب مشهد هفت هزار و ۱۵۰ لیتر بر ثانیه است
  • حمل ۴۰ درصد از کالای استان یزد مربوط به مصالح معدنی است
  • حمل ۴۰ میلیون تن کالا از مبدأ استان یزد 
  • وعده صادق مبدأ امنیت شد
  • ۵۸۷ روستای استان ایلام از نعمت گاز برخوردارند
  • استقامت مردم غزه دشمن را به زانو درآورده است