Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر، گروه استان ها: همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، امروز جای جای استان مرکزی میزبان خروش انقلابی مردمی بود که حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین را به نمایش گذاشتند و حتی روزه داری مانع حضور پرشور آنان در این روز گرم تابستانی در خیابان ها نشد.

مردم شریف استان مرکزی همچون سراسر کشور در این روز با مشت های گره کرده که نشان از مقاومت و ایستادگی و عزم راسخ در مبارزه با ستم و تعدی دارد به خیابان ها آمدند تا فریاد جهانی حمایت از مسلمانان فلسطین و بیزاری از جنایات و تجاوزهای رژیم صهیونیستی را به گوش جهان برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز مسیر راهپیمایی روز قدس در شهرهای استان مرکزی مملو از زنان و مردانی بود که آمده بودند تا از آزادی فلسطین دفاع کرده و حمایت خود را از مردم مظلوم آن نشان دهند.

در صف مقدم راهپیمایی روز قدس مردم اراک و سایر شهرستان ها، حضور مسئولین استانی و شهرستانی همچون نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، استاندار مرکزی، نمایندگان مجلس استان و همچنین روحانیان به چشم می خورد.

فردی که در میان راهپیمانان حضور یافته بود به خبرنگار مهر گفت: باید در چنین آئینی حضور پیدا کنیم تا اسرائیل و همدستانش بدانند فراموش نکرده ایم در فلسطین به چه جنایاتی مشغول هستند.

وی عنوان کرد: ما در تمامی مسائل باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری و فرمایشات ایشان باشیم و شرکت ما در راهپیمایی روز قدس نیز نشان دهنده انقلابی بودن و همراهی با نظام اسلامی در مخالفت با هر گونه ظلم به مسلمانان است.

بانوی جوان دیگری به خبرنگار مهر گفت: حضور در راهپیمایی قدس را وظیفه خود می دانم و برای اعلام برائت و انزجار از جنایات و تجاوزهای رژیم غاصب صهیونیستی در این راهپیمایی شرکت می‌کنم.

وی بیان داشت: حضور پرشور مردم ما در راهپیمایی روز قدس به تجاوزگران و حامیان آنها می فهماند که ما همواره پشتیبان فلسطین هستیم و تجاوزگری های اسرائیل را فراموش نمی کنیم.

در شهر اراک پس از تجمع اقشار مختلف مردم در میدان شهدا، آئین راهپیمایی روز قدس آغاز شد و سیل جمعیت با مشت های گره کرده و فریادهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا راهپیمایی را آغاز و به سمت مصلای اراک برای حضور در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه به راه افتادند. مردم مومن و ولایتمدار شهر اراک در راهپیمایی باشکوه این روز  نفرت و انزجار خود را از اسرائیل و استکبار جهانی اعلام کردند.

اهالی سرزمین آفتاب همچون مردم گوشه گوشه کشور عزیزمان، امروز آمدند تا با مشت های گره کرده حمایت قاطعانه خود را از مردم مظلوم فلسطین نشان دهند، چرا که می دانند حضور گسترده شان قدرت و قوتی دوباره به مبارزان با استکبار و ظلم جهانی می بخشد.

کد خبر 4315502

منبع: مهر

کلیدواژه: راهپیمایی روز قدس روز جهانی قدس فلسطین راهپیمایی روز قدس بوشهر سالروز ارتحال امام خمینی ماه مبارك رمضان مشهد شهرکرد یاسوج گرگان روز جهانی قدس شیراز شب قدر امام خمینی ره خرم آباد مراسم گلریزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۴۴۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره‌‎های گل محمدی و آئین گلابگیری در قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا خزائلی اظهار کرد: این دو رویداد با هدف معرفی آداب و رسوم و فرهنگ گل و گیاه، جذب گردشگر و افزایش رونق کسب و کارهای مرتبط با صنعت گل و گلاب از تاریخ ۱۳ اردیبهشت ماه در مجموعه گردشگری تالار شهر قزوین و مجموعه گردشگری کشاورزی روستای خوزنین آغاز می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین اظهار کرد: جشنواره گل محمدی و آئین گلابگیری مجموعه تالار شهر از تاریخ سیزدهم به مدت ۲۰ روز برگزار می‌شود که ویژه‌برنامه این مراسم همراه با برنامه‌های شاد و متنوع فرهنگی – هنری در روز ۱۹ اردیبهشت همزمان با آئین کهن پنجاه به در خواهد بود.

او افزود: جشنواره گل محمدی خوزنین برای دومین سال متوالی از تاریخ ۱۳ تا ۲۸ اردیبهشت در مجموعه گردشگری کشاورزی واقع در باغستان این روستا و ویژه‌برنامه آن نیز در روز ۲۰ اردیبهشت که در تقویم ملی روز گل محمدی نامگذاری شده، برگزار خواهد شد.

خزائلی خاطرنشان کرد: جشنواره‌های گل محمدی معمولاً با استقبال خوبی از سوی مردم و گردشگران روبه‌رو بوده و امیدواریم با برنامه‌ریزی که برای برگزاری این دو رویداد انجام شده شاهد حضور گستردۀ علاقمندان به آئین‌های سنتی و گردشگران در این مراسم باشیم.

کد خبر 6095062

دیگر خبرها

  • مردم گم شده در دعوای سیاسی بر سر تورم!/یک ضربه دیگر بر بار شیشه/بازی بن‌سلمان با کارت فلسطین
  • عزاداری ورامینی‌ها در سالروز شهادت امام صادق (ع) + فیلم
  • راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه
  • راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه+ فیلم و عکس
  • راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه+ عکس
  • راهپیمایی میلیونی یمنی‌ها در همبستگی با ملت فلسطین در نوار غزه
  • راهپیمایی همدانی‌ها در حمایت از مردم مظلوم فلسطین
  • برگزاری آیین ملی گل‌غلتان بیستم اردیبهشت‎ ماه در کاشان
  • حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد
  • برگزاری جشنواره‌‎های گل محمدی و آئین گلابگیری در قزوین