Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-06@23:31:28 GMT

وخیم شدن مجدد وضعیت جسمانی شیخ عیسی قاسم

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۴۵۰۳۴

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت منامه پست، عباس شبّر،‌ رئیس اداره آزادی‌های دینی در سازمان صلح برای دموکراسی و حقوق بشر در توئیتر اخباری در زمینه نامساعد شدن مجدد وضعیت جسمانی آیت‌الله عیسی قاسم منتشر کرد.

وی افزود، نگران وضعیت جسمانی نامساعد ایشان و رنج‌های ناشی از حبس خانگی و حصر اعمال شده علیه او از دو سال پیش از سوی نظام آل خلیفه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبر ادامه داد، جمعیت الوفاق بحرین بزرگترین گروه شیعه مخالف در بحرین تاکید کرده است، محرومیت آیت‌الله عیسی قاسم از هرگونه مداوا و محدودیت‌های اعمال شده از سوی مقامات بحرین علیه ایشان سطح ناامنی انسانی و بهداشتی در بحرین را برملا می‌کند و ادامه نبود کشوری قانون‌مند با سازمان‌های قانونی و بدتر شدن اوضاع زندگی و آزادی‌هاست.

وی بر لزوم مراقبت‌های پزشکی از آیت‌الله عیسی قاسم و تحقق شرایط مداوای کامل ایشان تاکید کرد.

سازمان‌ برای دموکراسی و حقوق بشر در بحرین حصر خانگی آیت‌الله عیسی قاسم و محرومیت ایشان از هرگونه مراقبت و درمان را نمونه‌ای از ظلم مقامات بحرینی علیه یکی از قشرهای اصلی جامعه بحرین دانست.

این سازمان خاطرنشان کرد، آیت‌الله عیسی قاسم که بیش از ۷۰ سال عمر دارد از فتق رانی، فشار خون بالا و قند رنج می‌برد و نیاز به مراقبت‌های پزشکی مداوم و ممتدد دارد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۴۵۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت تامین داروهای تالاسمی اعلام شد

سیدحیدر محمدی با اشاره به تلاش‌های سازمان بیمه سلامت در کنار دیگر ارگان‌های حوزه سلامت در خدمات‌دهی به بیماران خاص و صعب‌العلاج از جمله بیماران مبتلا به تالاسمی گفت: تالاسمی یکی از مهم‌ترین بیماری‌های ژنتیکی است که در کشور ما نیز همانند سایر کشورهای دنیا شیوع دارد، این بیماری که در زمره بیماران خاص و صعب العلاج قرار گرفته ۲۳ هزار مبتلا در ایران دارد و خوشبختانه کشورمان در زمینه دانش پزشکی درمان تالاسمی پیشگام بوده و عمر این بیماران با خدمات ارزشمند پزشکان طی سالیان گذشته افزایش یافته است.

رئیس سازمان غذا و دارو، با اشاره به اینکه درمان این بیماری برای بسیاری از خانواده‌ها دارای هزینه‌های بسیار بالایی بوده و در برخی شرایط برای آن‌ها امکان پذیر نیست، افزود: سازمان غذا و دارو در سال ۱۴۰۲ داروهای موردنیاز بیماران تالاسمی را نسبت به سال قبل به میزان قابل توجهی تامین کرد.

وی با اشاره چالش‌های داخلی و خارجی کشور در تامین داروها، گفت: تلاش‌های سازمان غذا و دارو در انجام وظایف بویژه تامین انواع دارو علی رغم وجود همه محدودیت‌ها بیشتر نمایان می‌شود؛ اما این سازمان هیچ چالش بالفعل و بالقوه‌ای را بهانه کوتاهی از انجام وظایف خود قرار نمی‌دهد.

محمدی با بیان اینکه در تامین دارو های تالاسمی تلاش شده که نقایص نسبت به گذشته کاهش یابد و به داروی مورد نیاز بیماران دسترسی بهتری باشد، اظهار امیدواری کرد: در سال جاری با اتخاذ راهکارهای علمی و افزایش منابع و اعتبارات لازم بتوان از بیماران خاص حمایت های بیشتری صورت داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • آمادگی جسمانی با سلامت روان بهتر در جوانان مرتبط است
  • اسطوره گزارشگری WWE از بهبود وضعیت سلامتی خود خبر داد
  • آخرین وضعیت تامین داروهای تالاسمی اعلام شد
  • صلیب سرخ: شرایط انسانی در افغانستان وخیم و نیازمند رویکرد جدیدی است
  • حمله موشکی مجدد حزب‌ الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • حمله موشکی مجدد حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • تصاویر جدید از محمد خاتمی و وضعیت جسمانی‌اش
  • برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان
  • تشییع پیکر مطهر ٢ شهید گمنام در کرمان و رفسنجان/وداع با فرزندان روح الله در ديار حاج قاسم
  • یک سد مهم کشور پُر شد؛ مردم مراقبت کنند