Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علی اصغر حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر یاسوج با بیان اینکه در این روز حضور پرشور مسلمانان را شاهد بودیم، افزود: مسلمانان در این روز به صحنه آمدند و تنفر و انزجار خود را از رژیم کودک کش صهیونیستی اعلام کردند.

حسینی با تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری و تبیین و روشن سازی تکلیف همه ما در بیانات رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: دشمنان در سه حوزه روانی، عملی و اقتصادی در حال تلاش برای ضربه زدن به کشور هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه یاسوج تأسی و عمل به بیانات مقام معظم رهبری را ضروری دانست و گفت: اگر بیانات مقام معظم رهبری را سرلوحه کاری قرار دهیم،  در همه این بخش ها مصون بوده و آسیبی به ما نخواهد رسید.

وی افزود: طی چهل سال گذشته نیز دشمنان نقشه های متعددی کشیده که به لطف خدا طرح های آنها با شکست روبه رو شده است و بی شک تا زمانی که به یاد خدا باشیم ملت ما آسیبی نخواهد دید.

امام جمعه یاسوج با تاکید بر ارزش بسیار بالای ماه مبارک رمضان و همچنین آرامش دلها با یاد خدا، ابراز داشت: ذکر و یاد خداوند در دلها آرامش ایجاد می کند و ذکری دل را آرامش می دهد که هرگاه کسی در معرض گناهی قرار گیرد، یاد و حضور خدا را حس کرده و از گناه پرهیز کند.

وی افزود: گناهان از بین برنده نیکی ها هستند و ماه رمضان ماهی است که باید از برکات آن برای دوری از گناه و کسب تقوا و پاکی بهره برد.

امام جمعه یاسوج با اشاره به نزدیکی به سالروز فرار بنی صدر، ابراز داشت: خون هایی که برای این انقلاب ریخته شد، پاک بوده و خداوند کسانی که به این انقلاب خیانت کنند را رسوا می کند.

کد خبر 4315557

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه یاسوج سید علی اصغر حسینی کهگیلویه و بویراحمد راهپیمایی روز قدس بوشهر سالروز ارتحال امام خمینی ماه مبارك رمضان مشهد شهرکرد یاسوج روز جهانی قدس گرگان شیراز شب قدر خطبه های نماز جمعه امام خمینی ره خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۴۵۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار تیم ملی فوتسال با رهبر معظم انقلاب

به گزارش قدس آنلاین، اعضای تیم ملی فوتسال ایران که در روزهای گذشته برای سیزدهمین بار قهرمان جام ملت‌های آسیا شدند، ظهر امروز (چهارشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

دیگر خبرها

  • وزیر کشور در سومین جلسه ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی(س): وعده صادق حضرت امام در حال تحقق است و ما داریم با چشم خودمان فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی را می‌بینیم
  • برق برخی مناطق یاسوج روز جمعه به مدت دو ساعت قطع می شود
  • دیدار تیم ملی فوتسال با رهبر معظم انقلاب
  • قطعی برق برخی از مناطق یاسوج
  • فریاد «نه به نسل‌کشی در رفح» قلب لندن را لرزه درآورد
  • رهبر معظم انقلاب: حج امسال باید برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش باشد/ حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند/ برای دفاع از فلسطین منتظر دیگران نمی‌مانیم
  • فیلم کامل بیانات صبح امروز رهبر انقلاب در دیدار کارگزاران حج
  • رهبر انقلاب: اگر کمک آمریکا نبود رژیم صهیونیستی قدرت این رفتارهای وحشیانه را داشت؟
  • دیدار کارگزاران حج با رهبر معظم انقلاب
  • اتحاد ملت‌ها، انزوای صهیونیسم