Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار رسول سنایی راد در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه شهر قزوین و در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در مسجدالنبی اظهارداشت: مردم بصیر و آگاه کشورمان هر سال باشکوهتر از قبل در راهپیمایی روز قدس شرکت می کنند و این ایستادگی برای دشمنان قابل درک و فهم نیست اما آنها را مستاصل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مقاومت ملت ایران در برابر زیاده خواهی دشمنان موجب شده است تا تاب آوری ملت هرسال بیشتر شود و این روند همچنان ادامه دارد.

معاون سیاسی سابق دفتر عقیدتی سیاسی ستاد فرماندهی کل قوا بیان کرد: مردم با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس مخالفت خود را با سیاست های غلط آمریکا و اقدامات احمقانه رژیم صهیونیستی در مقابله با فلسطین نشان داده اند و امسال نیز این حضور پر رنگ تر از قبل بود که دشمن را به حیرت انداخته است.

سنایی راد اضافه کرد: در گذشته اسراییل شعار از نیل تا فرات را سر می داد اما امروز نهضت بیداری ملتها و وقوع جنبش هایی که از ایران اسلامی الهام گرفته است موجب شده تا رژیم صهیونیستی از شعارهای بلندپروازانه خود کوتاه بیاید.

معاون سیاسی سابق دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا یادآورشد: امروز تجربه برجام و مطالعه سرنوشت برآمده از ملت فلسطین به ما می آموزد که باور کنیم دشمن قابل اعتماد نیست و چاره ای جز مقابله نداریم و در شرایط کنونی دیگر کشوری نمی تواند ایران را به شرایط قبل از برجام برگرداند زیرا چهره واقعی آمریکا برای مردم جهان آشکار شده وحتی اروپا هم به عنوان متحد غرب به امریکا اعتماد ندارد و نمی تواند روی قول و قرارش حساب باز کند.

وی تصریح کرد: در عصر کنونی در اقصی نقاط جهان شاهد بیداری ملتها هستیم و هر کدام چهره کریه اسراییل را افشا می کنند و برای نمونه سید حسن نصرالله هم با اتکا به مقاومت و الهام از عاشورا به جایگاه امروز خود رسیده است.

سردار سنایی راد گفت: نظام استکباری خیلی تلاش کرد تاب آوری ملت ایران را بشکند اما مقاومت مسلمانان نه تنها در ایران بلکه در اقصی نقاط جهان گسترش یافت و ملتهای دیگر هم فریاد آزادی خواهی سر می دهند.

سردار سنایی راد یادآورشد: آمریکا در زمانی شرایط جنگی را می پذیرد که حتما پیروز شود و مصون ماندنش در حوزه راهبردی حفظ شود اما این مسائل در جنگ با ایران تامین نخواهد شد.

وی گفت: توان بازدارندگی موشکی ایران در شرایط کنونی در حدی است که قادریم به فرموده رهبری اگر دشمن یک موشک پرتاب کند ما ۱۰ موشک شلیک کنیم و این قدرت بازدارندگی دشمن را به وحشت انداخته است.

سردار سنایی راد اضافه کرد: رژیم صهیونیستی امروز به حمایت آمریکا دلگرم است و از طرفی هم از ناحیه کشورهای منطقه به خصوص آنجایی که به نوعی ائتلاف وجود دارد و همراهی کسانی مانند آل سعود، بحرین و امارات باعث پشت گرمی رژیم صهیونیستی شده اما در برابر اراده ملتها محکوم به شکست است.

وی گفت: زخم های ناشی از گروه های تروریستی و تکفیری در جهان اسلام موجب می شود رژیم صهیونیستی به خود اجازه دهد که در سالگرد اعتراض به یک جنایت از سوی فلسطینی ها یک جنایت بزرگتری را بی آفریند اما افکار عمومی در جهان اسلام آمادگی لازم را برای همراهی با هر گونه سیاست اعتراضی با صهیونسیت ها دارد و راهپیمایی روز قدس در بیداری ملتها نقش مهمی ایفا کرده است.

کد خبر 4315580

منبع: مهر

کلیدواژه: راهپیمایی روز قدس سردار سنایی راد قزوین راهپیمایی روز قدس بوشهر سالروز ارتحال امام خمینی ماه مبارك رمضان مشهد شهرکرد روز جهانی قدس یاسوج گرگان شیراز شب قدر خطبه های نماز جمعه امام خمینی ره خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۴۶۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تل آویو: به یک شرط حمله خود را عقب می اندازیم

به گزارش همشهری آنلاین «یسرائیل کاتس» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی امروز شنبه در حساب کاربری خود در ایکس گفت اگر دستیابی به توافق تبادل اسرا صورت بگیرد، حمله نظامی اسرائیل به رفح به تعویق می افتد.

در همین زمینه، «یائیر لاپید» رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی گفت: «اگر انتخاب بین توقف جنگ در غزه و انعقاد توافق اسرا است، پس باید به سمت توافق پیش برویم.»

همچنین امروز خانواده‌های اسرای صهیونیست در غزه پس از انتشار پیام ویدئویی القسام درباره کشته شده ده‌ها نفر از اسرای صهیونیست در حملات رژیم صهیونیستی به غزه عنوان کردند: اسرائیل باید انتخاب کند، حمله به رفح یا توافق برای مبادله اسرا؟!

خانواده‌های اسرای صهیونیست تأکید کردند: «باید جنگ را متوقف کرد و بهای آن را پرداخت و حمله به رفح صرفا هزینه‌ای اضافی خواهد بود.»

القسام به تازگی در پیامی ویدئویی اعلام کرد: «فشار نظامی منجر به کشته شدن ده‌ها اسیر اسرائیلی در دستان ما شد و بقیه اسرا را هم از جشن گرفتن عید پسح همراه با عزیزانشان محروم ساخت.»

کد خبر 847609 برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه

دیگر خبرها

  • بازداشت ۸ هزار و ۵۰۵ فلسطینی در کرانه باختری طی ۲۰۶ روز
  • کارشناس یمنی: وعده صادق، شکستن مستحکم‌ترین قلعه جهان بود
  • آگاهی افکار عمومی و حقایقی که جنگ غزه برای دنیا آشکار کرد
  • خودرو یک وزیر صهیونیست دیگر واژگون شد
  • خودروی یک وزیر صهیونیست دیگر واژگون شد
  • مدیریت انقلاب اسلامی ایران، رژیم صهیونیستی را در جهان منزوی کرد
  • تل آویو: به یک شرط حمله خود را عقب می اندازیم
  • مقام حزب‌الله: ایران بازدارندگی ساختگی اسرائیل را نابود کرد
  • هویت پوشالی صهیونیست‌ها در مقابل ایمان و قدرت موشکی ایران فروریخت
  • الهندی: پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادربه حفاظت از خود نیست