Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@01:40:19 GMT

سید علی کریمی همه رقبا را شکست داد و فینالیست شد

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۴۶۹۴۲

سید علی کریمی همه رقبا را شکست داد و فینالیست شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی کریمی کاراته کای جوان کشورمان که رقابتهای قهرمانی جوانان جهان را سال گذشته از اسپانیا دست خالی ترک کرده بود، در استانبول فروغی دوباره داشت و همه رقبا را یکی بعد از دیگری شکست داد تا به مبارزه پایانی راه پیدا کند. 

کریمی کار خود با پیروزی ۴ بر ۳ برابر «بشار النجار» از اردن آغاز کرد و در ادامه ۶ بر ۲ «رافیض حسن اف» از آذربایجان، ۴ بر یک «سامی انخالی» از اسپانیا و ۳ بر صفر «سنجر عبدکریم اف» از ازبکستان را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این مرحله  «دیدار امیرعلی« از قزاقستان را یک بر صفر شکست داد به مبارزه پایانی راه پیدا کرد. 

بعد از مهدیزاده، کریمی دومین کاراته کای کشورمان است که امروز به دیدار نهایی راه پیدا می کند. کریمی روز یکشبنه برای کسب مدال طلا به مصاف « «هیرتو گومیو» از ژاپن می رود.

تیم اعزامی کشورمان در این وزن سه نماینده دیگر هم داشت. سعید احمدی دور نخست سه بر یک«لورنزو میلانی» از ایتالیا را شکست داد و سپس برابر «جوردن توماس» دارنده طلای اروپا و قهرمانی جهان از انگلستان صاحب پیروزی ۴ بر صفر شد. وی در ادامه ۴ بر ۳ «علی برناوی» از عربستان را از پیش رو برداشت. احمدی در مرحله یک چهارم پایانی ۲ بر ۳ نتیجه را به « تورال آقالارزاده« از آذربایجان واگذار کرد.

هامون درفشی پور در اولین مبارزه خود برابر «لئوناردو رودریگز» از مکزیک ۵ بر یک صاحب پیروزی شد و سپس ۲ بر یک «علی ییلماز» از ترکیه را شکست داد و در ادامه برابر «فهد الخاتمی»از عربستان با قانون «سنشو» (امتیاز نخست) به برتری دست پیدا کرد. وی در مبارزه چهارم خود ۳ بر صفر برابر «دیدار امیرعلی« از قزاقستان واگذار کرد. 

امیر میرزایی پس از پیروزی ۵ بر صفر مقابل «جیانلوکا دویو» از ایتالیا، ۵ بر ۴ نتیجه را به «هیرتو گومیو» از ژاپن واگذار کرد. با صعود این ژاپنی به دیدار نهایی، میرزایی به گروه شانس مجدد رفت تا برای کسب مدال طلا مبارزه کند.

در وزن ۵۵- کیلوگرم زنان فاطمه چالاکی ابتدا ۲ بر یک «امی کونل» از اسکاتلند را شکست داد و سپس ۴ بر صفر برابر «ویکتوریا سمانیکوآ» از اسلواکی به برتری دست پیدا کرد و در ادامه نیز «گلمیرا اوسانوا» از قزاقستان را ۳ بر یک از پیش رو برداشت. 

در همین وزن آویشن باقری بعد از برتری ۲ بر یک «سیدا جیدا» از الجزایر، یک بر صفر برابر «آروژان مختار» از قزاقستان به برتری دست یافت و سپس با همین نتیجه «جولیا ریتر» از اتریش را شکست داد. 

طراوت خاکسار سومین کاراته کای ایران در این وزن بعد از یک دور استراحت، «فدریکا ریکاردی» از ایتالیا را ۴ بر صفر شکست داد. 

باربد صداقت قهرمان جوانان جهان، کار خود را در وزن ۷۵- کیلوگرم با برتری مقاب«الکساندر چربان» از روسیه آغاز کرد.

این مسابقات صبح امروز در ترکیه آغاز شد و تا روز یکشنبه ادامه خواهد داشت. 

کد خبر 4315588

منبع: مهر

کلیدواژه: کاراته کاراته لیگ جهانی کاراته وان تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی 2018 روسیه تیم فوتبال استقلال تهران کارلوس کی روش تیم ملی والیبال ایران کشتی آزاد لیگ برتر فوتبال ایران لیگ ملت های والیبال کشتی فرنگی تکواندو والیبال تیم فوتبال پرسپولیس اردوی تدارکاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۴۶۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری پرسپولیس برابر پیکان در دیداری تدارکاتی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، شاگردان اوسمار ویه را امروز در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه شهید کاظمی به مصاف پیکان رفتند و در پایان با تک گل محمد بادپا به پیروزی رسیدند.   بازیکنان اصلی پرسپولیس در دیدار شب گذشته مقابل نفت آبادان امروز ریکاوری کردند و سایر بازیکنان در این دیدار دوستانه به میدان رفتند.   در دقیقه ۱۱ علی نعمتی روی ارسال از سمت راست دروازه پیکان را باز کرد، اما داور گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد.   در دقیقه ۴۵، روی پاس خوب سینا اسدبیگی توپ به محمد بادپا رسید و او با یک دریبل روی پا و شوت سرضرب به زیبایی تک گل بازی را به ثمر رساند.   پرسپولیس در این بازی از بازیکنان امید و جوان خود بیشتر استفاده کرد.

دیگر خبرها

  • لیگ برتر بسکتبال؛ برتری شهرداری گرگان برابر مهرام
  • برتری پرسپولیس برابر پیکان در دیداری تدارکاتی
  • شهرداری گرگان با کمک هواداران، مهرام را شکست داد
  • پیروزی استقلال برابر شمس آذر در نیمه اول
  • پدیده کشتی ایران، آرش یوشیدا را حذف کرد
  • برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه نخست
  • برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه اول
  • لیگ قهرمانان آسیا| برتری پُرگل العین برابر الهلال
  • عجیب‌ترین نتیجه روز اول جام ملت‌های آسیا!
  • تا ۵ سال آینده در کشورهای پیشرفته سیگار پیدا نمی‌شود/ دخانیات تنها صنعتی که پس از انقلاب تحریم نشد!