Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@03:50:29 GMT

غیررسمی؛ جاستین کلایورت به آ اس رم پیوست

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۴۷۴۶۳

غیررسمی؛ جاستین کلایورت به آ اس رم پیوست

ستاره جوان فوتبال هلند، احتمالا به سری آ و آ اس رم اضافه خواهد شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نظر می رسد تلاش های مونچی برای آوردن جاستین کلایورت به آ اس رم جواب داده است. پس از مذاکرات طولانی با آژاکس، دو طرف امروز به توافقات مهمی رسیدند و جاستین کلایورت به محض حل شدن برخی جزئیات، می تواند قراردادش را با جالوروسی به امضا برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فابریتزیو رومانو، مبلغ انتقال ۱۸ میلیون یورو است و ۲ میلیون یورو پاداش می تواند به آن اضافه شود. کلایورت همین حالا با رمی ها به توافق شخصی رسیده بود. وینگر چپ و ۱۹ ساله تیم ملی هلند و باشگاه آژاکس، در این فصل ۱۱ گل و ۵ پاس گل ثبت کرده است. آیا او هم مانند پدرش، فوتبالیست بزرگی خواهد شد؟

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مونچی جاستین کلایورت آ اس رم ایتالیا باشگاه آژاکس جاستین کلایورت مونچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۴۷۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت بازار ارز به سمت ثبات/ نوسان یک یا دو هزار تومانی قیمت دلار طبیعی است

یک کارشناس اقتصادی ضمن تاکید بر حرکت بازار ارز به سمت ثبات، افزایش یک تا دو هزار تومانی قیمت در بازار غیررسمی را امری طبیعی توصیف کرد.

گروه بانک و بورس بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «مرتضی عزتی» کارشناس اقتصادی در گفتگو با بازارنیوز پیرامون تغییر قیمت چند روز اخیر نرخ ارز در بازار غیررسمی اظهار کرد: نوسانات نرخ ارز همواره متاثر از انتظارات و یا پیش‌بینی متغییر‌هایی است که به دلیل برخی وقایع اقتصادی، سیاسی و یا حتی نظامی دچار تغییر و تحول می‌شوند.


این کارشناس اقتصادی با اشاره افزایش یک هزار و ۵۰۰ تومانی قیمت دلار در بازار غیررسمی گفت: این مقدار نوسان‌های اندک مشکلی در شرایط بازار ایجاد نخواهد کرد. احتمال دارد که این موضوع ناشی از برخی مسائل سیاسی و یا حتی ورود تقاضای موثر بر بازار باشد.


وی تاکید کرد: تغییر ۲ تا ۳ درصدی نرخ ارز در بازار غیررسمی در طول یک بازه زمانی یک هفته تا ۱۰ روزه موضوع چندان غیرمنتظره‌ای نیست، بلکه با توجه به شرایط اقتصادی و سیاسی ایران این موضوع یک امر طبیعی محسوب می‌شود. افزایش یک و یا حتی ۲ هزار تومانی قیمت دلار در بازار غیررسمی عدد نگران کننده‌ای نیست، زیرا این میزان نوسان همیشه وجود داشته است.


عزتی در پایان خاطرنشان کرد: احتمالاً بازار ارز به سمت ثبات حرکت خواهد کرد، زیرا بازار کاهش‌های خود را انجام داده؛ لذا، پیش‌بینی می‌شود که در ادامه امر شرایطی باثبات و یا اندکی افزایش را تجربه کند.


پایان پیام//

نام نویسنده: برچسب ها: بازار ارز ، نرخ ارز ، قیمت دلار ، نوسان ارزی ، مرتضی عزتی ، بازار غیررسمی ارز لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T9t

دیگر خبرها

  • حرکت بازار ارز به سمت ثبات/ نوسان یک یا دو هزار تومانی قیمت دلار طبیعی است
  • رونمایی غیررسمی از جام زیبای فوتبال ایران (عکس)
  • ستاره بایرن مونیخ دلتنگ خانه شده است!
  • گزارش‌های غیررسمی: بیش از ۴۰ میلیون ایرانی همچنان کاربر اینستاگرام هستند
  • ترکیه از نخست‌وزیر هلند برای دبیرکلی ناتو حمایت می‌کند
  • جدول کفش طلای 24-2023؛ همان همیشگی!
  • آرنه اسلوت؛ قمار بزرگ، سیاه یا قرمز؟
  • مالک جدید، نام باشگاه فوتبال استقلال را عوض کرد
  • تماس‌های غیررسمی پرسپولیس با سرمربی تیم‌ملی
  • شناسایی ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار سقف لرزان در بافت‌های فرسوده