Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@15:44:06 GMT

عهد شکني آمريکا زمينه ساز وحدت ملي شد

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۴۸۰۴۶

عهد شکني آمريکا زمينه ساز وحدت ملي شد

خبرگزاري آريا - اصفهان ايرنا - جانشين قرارگاه سيدالشهدا(ع) سپاه اصفهان گفت:عهدشکني آمريکا و ساير دشمنان اسلام در برجام زمينه حفظ وحدت ملي و تقويت دشمن ستيزي را فراهم کرد.

به گزارش ايرنا، سرتيپ پاسدارعبدالله عرب پورروز جمعه درسخنراني راهپيمايي روز قدس شهرستان تيران و کرون افزود: در شرايط کنوني سرزنش احزاب سياسي و تفرقه افکني نفعي براي کشور ندارد و حفظ وحدت بين کليه سلائق سياسي و اجتماعي نياز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره برلزوم وحدت و همدلي بين مسئولان و مردم و حفظ انسجام بر محور ولايت فقيه تاکيد کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامي بيش ازسايررهبران کشورهاي دنيا تجربه ، دانش و توانمندي مديريتي دارند و لازم است از اين ظرفيت براي پيشرفت کشور بهره ببريم و توصيه هاي ايشان را در مديريت کشور استفاده کنيم.
وي افزود: با حفظ وحدت ملي از ظرفيت هاي داخلي کشور استفاده کنيم و با ايستادگي بر توان داخلي زمينه رفع مشکلات و پيشرفت کشور را فراهم سازيم که در اين خصوص نبايد به مسائل حاشيه اي نيز پرداخته شود.
شهرستان تيران و کرون با بيش از 71 هزار نفر در 45 کيلومتري غرب اصفهان قرار دارد.
ت.7131/ 6022
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۴۸۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد

به گزارش خبرگزاری مهر، «محسن رضایی» دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در حاشیه کمیسیون تخصصی این شورا با بیان اینکه انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بر پایه ارزش‌های والایی همچون برادری، ایثار، فداکاری و وحدت بنا شده است، اظهار کرد: این ارزش‌ها بودند که مردم ایران را در برابر ظلم و ستم رژیم پهلوی متحد کردند و آن‌ها را به سوی پیروزی رهنمون داشتند.

وی ادامه داد: دو گوهر گران‌بهای برادری و وحدت در قلب انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس می‌درخشیدند و این دو ارزش، ریشه در فطرت پاک انسان و تعالیم بلند اسلام دارند و رمز موفقیت و پیروزی ما در سخت‌ترین دوران تاریخ کشورمان بوده‌اند.

رضایی با یادآوری جانفشانی مردم و رزمندگان در دوران دفاع مقدس گفت: روح برادری، قوای رزمندگان ما را چند برابر و آن‌ها را به معجزاتی در میدان نبرد تبدیل می‌کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: متاسفانه در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن این ارزش‌ها در جامعه بوده‌ایم. این موضوع، نه تنها به ضرر انسجام و همبستگی ملی است بلکه مانعی در برابر پیشرفت و توسعه کشور نیز به شمار می‌رود.

وی افزود: دشمنان قسم‌خورده این ملت، همواره در تلاش برای ایجاد تفرقه و نفاق برای منحرف‌کردن مسیر پیشرفت ایران هستند؛ لذا ما باید با هوشیاری و بصیرت، در برابر این توطئه‌ها ایستادگی کنیم و با تکیه بر ارزش‌های مشترک خود، جبهه‌ای واحد و قدرتمند تشکیل دهیم.

دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با تاکید بر اینکه جبهه انقلاب باید با کنار گذاشتن اختلافات جزیی و سلایق شخصی، حول محور منافع ملی و آرمان‌های انقلاب اسلامی حرکت کند، افزود: همان‌طور که پیش از این بارها تاکید کردم، فقط با وحدت و همدلی می‌توانیم به آرمان‌های خود که همانا ساختن ایران قوی، مقتدر و آباد است، دست پیدا کنیم.

وی گفت: از همه فعالان سیاسی، دلسوزان انقلاب و جبهه انقلاب اسلامی می‌خواهم که با درک شرایط حساس کنونی، تمام تلاش خود را برای حفظ و تقویت وحدت و برادری در جبهه انقلاب به کار گیرند تا با گام‌های استوار در مسیر پیشرفت و توسعه کشور حرکت کنیم.

کد خبر 6092731

دیگر خبرها

  • پیش‌نیاز پیشرفت و توسعه در هر حوزه، تحقیق و پژوهش است
  • وحدت و برادری نیاز مهم امروز کشور است
  • جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • ایجاد تبادل آخرین تجارت حوزه صادرات کشور با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • سیستان و بلوچستان پتانسیل‌های فراوانی در زمینه‌های تولیدی و اقتصادی دارد
  • ظرفیت های فارس، چشم ۳۲ هیات تجاری خارجی را گرفت
  • حضور سرمایه‌گذاران در غرفه استان فارس قابل توجه بود
  • وحدت در جامعه اسلامی مهم‌ترین رکن پیشرفت است
  • مخبر: تهران علاقه‌مند به گسترش مناسبات خود با بورکینافاسو است
  • دعوت معاون استاندار فارس از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی