Web Analytics Made Easy - Statcounter

ائمه جمعه در چهارحال و بختیاری گفت: ائمه جمعه چهارمحال و بختیاری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته استان ضمن دعوت نمازگزاران روزه‌دار استان به تقوای الهی بر اهمیت روز قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین تاکید کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ ائمه جمعه چهارمحال و بختیاری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته استان ضمن دعوت نمازگزاران روزه‌دار استان به تقوای الهی بر اهمیت روز قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین تاکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

 

ملت ایران در مقابل تجاوز به حقوق مظلوم سکوت نخواهند کرد/عربده‌کشی‌های دشمن از سر ضعف آن است

 

حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد که در مصلی بزرگ این شهر برگزار شد اظهار کرد: خداوند انسان‌ها را با اختلاف آفریده است و این نکته در قرآن آمده است.

وی با بیان اینکه انسان‌ها باید اختلافات خود را کنار گذاشته و به حقوق یکدیگ تجاوز نکنند اضافه کرد: متاسفانه بشریت دچار ظلم هستند اما در جامعه ایمانی این اختلافات باید کنار گذاشته شود.

نکونام تقوا را ملاک برتری انسان‌ها نسبت به یکدیگر عنوان و تاکید کرد: در جامعه‌ ایمانی نباید منفعت‌طلبی و احتکار در مواقع بحرانی صورت بگیرد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری به حضور گسترده و باشکوه ملت روزه‌دار ایران در راهپیمایی روز قدس خاطرنشان کرد: مردان و زنانی که امروز فریاد عدالت‌خواهی سر دادند در مقابل تجاوز به حقوق مظلوم سکوت نخواهند کرد.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: مسئله روز قدس همواره و چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب مورد تاکید امام (ره) بوده است.

وی با تاکید بر اینکه عربده‌کشی‌های دشمن از سر ضعف است و امروز انقلاب اسلامی دشمنانش را متحیر کرده است افزود: اعمال تحریم علیه ایران، تهدید کشور، تبلیغات ضدایرانی و ایران‌هراسی که دشمنان این انقلاب در دنیا به راه می‌اندازند همگی نشان از ترس و سردرگمی آن‌ها است.

نکونام با اشاره به اینکه نباید از فتنه‌های این دشمن ضعیف غافل شد خاطرنشان کرد: دشمنان برجام و تحریم‌ها را نگه داشتند تا کشور را از پیشرفت علمی و هسته‌ای دور کنند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: به بسیاری از رهنمودهای مقام معظم رهبری در برجام عمل نشده است و برجام درست عبرتی است برای مسئولان.

وی تاکید کرد: باید مراقب باشیم که انتخاب مواضع سیاسی مختلف به وحدت موجود در استان آسیب برساند و لازم است همه مردم با نگاه سیاسی مختلف باید در کنار یکدیگر باشند.

 

امام جمعه فارسان:   مسئله بیت‌المقدس و فلسطین مسئله اول جهان اسلام است

 

حجت‌الاسلام محسن ملک پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر فارسان گفت: امروز آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز جهانی قدس و روز حمایت از همه مُستضعفان عالَم است، مجدداً از همه شما عزیزان تشکر و قدردانی می کنم به خاطر حضور پرشور و حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس و باید خدای متعال را شاکر و سپاسگزار باشیم.

وی افزود: امروز هرکسی با هر سلیقه‌ای و حتی پیروان مذاهب دیگر، کنار هم قرار می‌گیرند و یک‌صدا فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر امریکا سر می‌دهند.

ملک پور بیان داشت: اگر کسی بخواهد چنین حماسه‌ای خلق کند، فقط خداوند می‌تواند دل‌ها را به سمت آن هدایت کند و این انسجام، وحدت و همدلی امروز که در بالاترین سطح آن مشاهده شد، به برکت عنایت و توجه خداوند به‌دست‌آمده است.

وی اظهار داشت: در روزهایی نظیر روز قدس، مشاهده می‌کنیم خداوند دل‌ها را باهم پیوند زده است، خشم‌ها را به‌طرف دشمنان خود هدایت کرده است، مِهر و محبت و دوستی مسلمانان را نسبت به یکدیگر در سراسر جهان ایجاد کرده است و باید شکر خداوند را به‌جای بیاوریم.

امام جمعه فارسان گفت: روز جهانی قدس، تنها به حمایت از آزادی قدس تعلق ندارد، بلکه روز حمایت از مستضعفان عالَم در برابر مستکبران و ستمکاران است و ما در این روزبه همه‌کسانی که در دنیا از ظلم و ستم به ستوه آمده‌اند می‌گوییم، ملت ایران پشتیبان شماست و قدرت نظامی و موشکی ایران از او شما حمایت می‌کند زیرا دین ما تأکید می‌کند که از مظلومان عالَم حمایت کنیم، همان‌طوری که رهبر معظم انقلاب چند روز پیش در حرم مطهر امام راحل فرمودند دشمن می‌داند یکی بزند ده تا می‌خورد.

ملک پور گفت: این سفارش امیرالمؤمنین (ع) است که یاور ستمدیدگان و دشمن ستمگران باشیم و ما این سفارش را تا زمانی که زنده هستیم، عمل خواهیم کرد و این روز، روز اعلام پیروی از این کلام و سفارش امام علی (ع) است.

وی تصریح کرد: در روز قدس، ما نشان داده‌ایم که مسئله بیت‌المقدس و فلسطین مسئله اول جهان اسلام است و وقتی هم که می‌خواهیم مستضعفان عالَم را به‌صف کنیم باید جایی مثل بیت‌المقدس را نشان دهیم.

وی بیان داشت: امروز صهیونیست‌ها روحیه خود را ازدست‌داده‌اند و دیگر از علاقه‌ای که قبلاً برای ماندن در سرزمین‌های اشغالی داشتند، خبری نیست و سران این رژیم باید خیلی التماس کنند تا یهودیان در آن سرزمین بمانند و بیشتر مایل هستند که به کشورهای دیگر مهاجرت کنند. این‌ها به برکت راهپیمایی‌ها و مقاومت‌ها به‌دست‌آمده است.

وی اظهار داشت: خداوند می‌گوید چرا با مستکبران به مبارزه برنمی‌خیزید و چرا نشسته‌اید؛ ما امروز می‌خواهیم بگوییم خدایا ما مبارزه خود را آغاز کرده‌ایم و این موشک‌های ما اعلان‌جنگ با مستکبران است و شهرهای موشکی در مناطق مختلف کشور تدارک دیده‌ایم تا به‌موقع بارانی از موشک را بر سر آن‌ها فرود بیاوریم.

 

امام جمعه لردگان:   دشمن بیکار ننشسته و هر بار به فکر توطئه‌ای است

 

حجت الاسلام سید مهدی تاج زاد امام جمعه لردگان در خطبه های نماز جمعه این هفته با توصیه به روزها و شب های باقی مانده ماه مبارک رمضان گفت: در روزهای پایانی نهایت استفاده را داشته باشید، انس با قرآن و دست‌گیری از فقرا و بیچارگان که سفارش ائمه ما هستند را فراموش نکنید و به نحوی استفاده کنید از این چند شب که وقتی ماه مبارک رمضان تمام شد غبطه نخوریم.

وی ضمن تقدیر و تشکر از مردم شهرستان لردگان به جهت حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس گفت: روز قدس روز ایستادگی و مقاومت در برابر زورگویان و مستکبران و روز دفاع از مردمی است که عده ای می‌خواهند به زور انها را از سرزمین مادری خود بیرون کنند.

تاج زاد گفت: دشمن بیکار ننشسته است و هر بار به فکر توطئه ای است و لازم است ما سطح آگاهی، دانش و بینش خود را بالا ببریم تا بتوانیم جلوی توطئه های دشمن سربلند باشیم.

وی افزود: ان شاالله روزی پیروزی فلسطین را جشن خواهیم گرفت و به همه نشان خواهیم داد که حق و حقیقت همیشه پیروز است و ظلم هیچگاه باقی نخواهد ماند.

تاج زاد در پایان به 20 خرداد شهادت آیت الله سعیدی و 22 خرداد رحلت علامه مجلسی نیز اشاراتی داشتند.

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۴۸۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد حسن سلامی صبح یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران بزرگداشت مقام معلم، هفته کار و کارگر، آغاز عملیات بیت المقدس، سالروز شهادت خلبان «علی اکبر شیرودی» را گرامی داشت وبا بیان اینکه در آستانه سالروز یکی از حماسی‌ترین برنامه‌های دوران دفاع مقدس قرار داریم، افزود: عملیات بیت المقدس نقطه عطف تاریخ دفاع مقدس است.

سرهنگ سلامی با بیان اینکه قبل از فتح خرمشهر دشمن حالت تهاجمی نسبت به جمهوری اسلامی داشت، تصریح کرد: پس از فتح خرمشهر و حماسه بزرگی که رزمندگان اسلام آفریدند دشمن بعثی در حالت تدافعی قرار گرفت و پیروزی‌های بزرگ رزمندگان اسلام یکی پس از دیگری شکل گرفت.

این مسؤول با بیان اینکه به مناسبت سالروز حماسه فتح خرمشهر برنامه‌هایی در سطح استان مازندران پیش بینی شده است، ادامه داد: مراسم بزرگداشت حماسه فتح خرمشهر در سوم خرداد برگزار خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه قدرت ایمان، اخلاص و معنویت رزمندگان توانست دنیا را حیرت زده کند و خرمشهری که به یک دژ مستحکم تبدیل شده بود و همه دنیا به صدام این اطمینان را داده بودند که این دژ مستحکم را هیچکس نمی‌تواند پس بگیرد و صدام در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که اگر کسی خرمشهر را پس بگیرد من کلید بصره را به او می‌دهم با قدرت ایمان رزمندگان این فتح الفتوح در تاریخ دفاع مقدس انجام شد

سرهنگ سلامی با اشاره به مظلومیت مردم غزه و فلسطین گفت: امروز غزه و فلسطین نماد مظلومیت، ایستادگی و مقاومت مردم ستمدیده‌ای است که سال‌ها سرزمین آنها توسط صهیونیست‌ها اشغال شده است.

وی اذعان کرد: امروز صهیونیست‌ها جنایت‌هایی که در غزه انجام می‌دهند قلب هر انسان باوجدان را به درد می‌آورد و جوانان دنیا و بویژه در قلب اروپا و آمریکا علناً به سیاست‌های استکباری و ظالمانه آمریکا و اروپا با ملت مظلوم فلسطین اعتراض و مخالفت می‌کنند.

سرهنگ سلامی خاطرنشان کرد: امیدواریم با خیزشی که بر علیه صهیونیست‌ها و ظلمی که استکبار جهانی و اروپا بر علیه مسلمانان و مردم مظلوم فلسطین انجام می‌دهند به وجود خواهد آمد، فلسطین و غزه مظلوم که با الهام از آموزه‌های دینی و انقلاب اسلامی مقاومت را آموختند این مقاومت تاریخی را برای مردم فلسطین ثبت کند و این رشادت‌ها و فداکاری‌ها در تاریخ بماند.

کد خبر 6090701

دیگر خبرها

  • عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است
  • حمله عجیب روزنامه جوان به مدافعان تعطیلی شنبه: پیـام پنهان دارد | از بعد نمادین روزها غفلت نکنید!
  • جمهوری اسلامی ایران؛ پرچمدار تقریب/ مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است
  • امام جمعه نجف اشرف: اوضاع جهان به نفع اسلام پیش می رود
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • تاکیدامام جمعه خوی براهتمام اعضای شوراهابه توزیع عادلانه امکانات
  • اسلام نگاهی مقدس به مسئله کار و کارگر دارد
  • توزیع عادلانه امکانات مدنظر اعضای شوراها باشد
  • مسئولان نظام به بیمه و امنیت شغلی کارگران توجه کنند
  • بیمه و امنیت شغلی کارگران مورد توجه مسئولان قرار گیرد