Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران بعد از پیروزی مقابل چین در نشست خبری اظهار داشت: بازی امروز برای‌مان بسیار مهم بود، چون باخت دو بازی قبل در آرژانتین برای‌مان سخت بود؛ البته عملکرد بازیکنان هم امروز بالاتر از حد انتظار من بود.

وی ادامه داد: بعد از سفر طولانی 38 ساعته به روسیه، بازیکنانم به خوبی، با انگیزه بالا و با قدرت در اینجا از دو روز پیش تمرین کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز واکنش بازیکنانم برابر عملکرد تیم چین به موقع و خوب بود.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران افزود: بازی قبلی چین برابر فرانسه هم آنقدر خوب بود که آنها نشان دادند از پتانسیل بالایی برخوردارند. یک اتفاق هم بین تیم چین و ایران افتاد که مورد مهمی نبود، اما به بازیکنان انگیزه داد. امروز بازیکنانم انگیزه بالاتری داشتند.

کولاکوویچ درباره بازی‌های بعد ایران در روسیه خاطرنشان کرد: من به بهترین‌ها امید دارم. دو بازی بعدی ما برابر تیم‌های قدرتمند برزیل و روسیه میزبان خواهد بود. قولی برای پیروزی نمی‌دهم، اما قول جنگی تمام عیار را خواهم داد. بازی در میادین بزرگ برابر تیم‌های قدرتمند برای بازیکنانم تجربه خوبی به شمار می‌آید و از اهمیت بالایی برخوردار است.

همچنین سعید معروف، کاپیتان تیم ملی ایران هم بعد از پیروزی برابر چین گفت: بازی آسانی برابر چین نداشتیم. چین با توجه به شکست فرانسه، با انگیزه برابر ما ظاهر شد، اما ما تمرکز خوبی روی بازی داشتیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با سرویس های خوبی که زدیم حمله آنها را با مشکل روبرو کردیم و خوشبختانه برنده دیدار شدیم.

604

ایگور کولاکوویچ تیم ملی والیبال ایران چین والیبال لیگ ملت های والیبال

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: ایگور کولاکوویچ تیم ملی والیبال ایران چین والیبال لیگ ملت های والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۴۸۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهرامی: سرلک کشتی‌گیری تمام عیار و بلوطِ ریشه‌دار ماست

رئیس هیئت کشتی استان لرستان علیرضا سرلک را بلوطِ ریشه‌دار این استان دانست که می‌تواند در استانبول سهمیه المپیک بگیرد. - اخبار ورزشی -

فرید بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره حضور کشتی‌گیر لرستانی در مسابقات کسب سهمیه جهانی اظهار داشت: من خیلی امیدوارم علیرضا سهمیه بگیرد، چون هم تمرینات سنگینی انجام داده و هم از نظر ذهنی آماده است. سرلک اگر روزش باشد می‌تواند سهمیه بگیرد. او کشتی‌گیری تمام‌عیار و یک 57 کیلوگرمی کامل است.

رسیدن علیرضا سرلک به المپیک با فرمول تکراری

 

وی ادامه داد: در چند وقت اخیر با سرلک در ارتباط بودم و می‌دانم تمریناتش مرتب انجام شده و کاملاً در چارچوب و منظم برای شرکت در گزینشی جهانی تمرین کرده است. من فکر می‌کنم سهمیه بگیرد.

بهرامی با اشاره به اینکه اگر سرلک سهمیه بگیرد، سومین کشتی‌گیر لرستانی است که در المپیک شرکت خواهد کرد، گفت: غلامرضا محمدی نماینده ما در المپیک 1996 آتلانتا بود و بعد از آنهم مرتضی قیاسی در المپیک 2020 توکیو کشتی گرفت. ما خیلی امیدواریم سرلک هم سومین نماینده لرستان در المپیک باشد. او کشتی‌گیرِ روزهای سخت است و بلوط ریشه‌دار ما.

«با رفتن سرلک به المپیک کشتی لرستان رو به جلوتر حرکت خواهد کرد.»،‌ رئیس هیئت کشتی استان لرستان با بیان این جمله تأکید کرد: کسب سهمیه از سوی علیرضا، یک گام رو به جلو خواهد بود که باعث ایجاد انگیزه در نونهالان و نوجوانان‌مان می‌شود. ما در مسابقات رده سنی نونهالان آزاد و فرنگی کشوری هفت مدال گرفتیم، یک طلا، دو نقره و چهار برنز که یک طلای دیگر هم می‌شد به آن اضافه شود.

بهرامی با اشاره به عملکرد استانش در مسابقات انتخابی رده سنی نونهالان خاطرنشان کرد: با اشتباه مربیان‌مان، یک طلا را از دست دادیم. هومن کلهری نفر اصلی ما بود که به اشتباه نامش در تیم دوم و سهمیه‌ای درج شد و طلایی که گرفت به حساب تیم لرستان نوشته نشد. نفر دوم به جای کلهری در تیم اصلی ما کشتی گرفت و به این شکل از چهارمیِ تیمی، به هشتمی سقوط کردیم. حالا امیدوارم علیرضا این مهم را در ترکیه انجام دهد و نه تنها مردم لرستان چشم‌شان دنبال سهمیه المپیک است که کل ایران دوست دارند کشتی آزاد ما با سهمیه کامل به پاریس برود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گوترش: حمله تمام عیار به رفح فاجعه انسانی به بار خواهد آورد
  • بهرامی: سرلک کشتی‌گیری تمام عیار و بلوطِ ریشه‌دار ماست
  • والیبال در تکاپوی تحقق عملیات ناممکن­
  • الازهر مصر حمله اسرائیل به رفح را جنایت جنگی تمام عیار خواند
  • اسماعیل‌نژاد: تلاش می‌‌کنم جای خالی دوستانم را پر کنم
  • امین اسماعیل‌ نژاد: تیم آینده من؟ چیزی نمی گویم، سورپرایز خواهید شد!
  • واکنش معاون پارلمانی رییس جمهور به بودجه والیبال ودرخواست کاپیتان
  • در کلاسی بالاتر از لیگ ایران: ماشاریپوف و بلانکو
  • آخرین وضعیت بازار طلا و سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۱۷ اردیبهشت ماه