Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزاد ایرانمنش، نایب رییس انجمن راگبی کشور در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: فیروزه ابراهیمی به عنوان سرمربی و دنیا هنری به عنوان مربی در کادر فنی تیم ملی راگبی دختران کشورمان اعزامی به مسابقات کشور امارات حضور دارند.

رییس کمیته راگبی استان کرمان افزود: مرتضی رسولی نیز به عنوان سرمربی تیم بزرگسالان راگبی مردان، اعزامی به مسابقات سنگاپور معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایرانمنش بیان داشت: همچنین مرتضی رسولی و فیروزه ابراهیمی به عنوان اعضای کمیته های فنی مسابقات آقایان و بانوان به منظور نظارت بر مسابقات و انتخاب تیم های ملی معرفی شدند.

 وی به مسابقات 7 نفره آقایان و بانوان قهرمانی کشور و انتخابی تیم های ملی بانوان و آقایان نیز اشاره و تصریح کرد: این رقابت ها در بخش آقایان، 14 و 15 تیرماه در شیراز  برگزار می شود.

ایرانمنش یادآور شد: در بخش بانوان نیز این مسابقات 21 و22 تیرماه به میزبانی کرمان برگزار می شوند.

انتهای پیام/ب

حضور مربیان کرمانی در رقابت های آسیایی راگبی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی راگبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۴۸۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران زنجانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ بانوان ورزشکار زنجانی، برای اولین بار جواز حضور در المپیک پاریس را در قایق دو نفره کسب کردند.

مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه روئینگ در چونگجو کره جنوبی در حال برگزاری است که مهسا جاور و زینب نوروزی در روئینگ دو نفره سبک وزن بانوان در فینال دوم شدند و با کسب مدال نقره برای اولین بار جواز حضور در المپیک پاریس را در قایق دو نفره کسب کردند.

تیم قایقرانی روئینگ ایران با ۳ ورزشکار در بخش بانوان و یک ورزشکار در بخش آقایان در مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه روئینگ حضور دارد که مهسا جاور و زینب نوروزی دو نماینده زنجانی در روئینگ دونفره سبک‌وزن بانوان در فینال، در رقابت با حریفانی از تایلند، ویتنام، ژاپن، ازبکستان و اندونزی با زمان ۷:۰۴.۷۸ دقیقه به عنوان قایق دوم از خط عبور کردند و با کسب مدال نقره برای اولین بار جواز حضور در المپیک پاریس را در قایق دونفره کسب کردند.

کار نمایندگان روئینگ ایران در مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه به کسب دو سهمیه به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • بانوان هاکی سالنی با مربی خارجی به آسیا می‌روند
  • آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی
  • کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان ایران معرفی شد
  • معرفی کادر فنی تیم‌های ملی کوراش
  • کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران زنجانی
  • کشفیا: در والیبال نشسته بیشتر از آقایان به بانوان توجه کردیم/ دلایل ناکامی در انتخابی المپیک شناسایی می‌شود
  • آغاز به کار «النی» با بسکتبال بانوان در مسابقات دیویژن B آسیا
  • آنتونیو کونته، استفانو پیولی و جانپیرو گاسپرینی جدی‌ترین گزینه‌های هدایت ناپولی