Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@03:29:46 GMT

پایان تور کاپ جام جهانی/ جام آرزوها به مسکو رسید

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۴۹۶۲۵

تور کاپ جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به پایان رسید و این کاپ به ورزشگاه لژنیکی رسید.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری تاس، تور کاپ جام جهانی که بزرگترین تور این کاپ در تاریخ بوده در نهایت به پایان رسید. بیش از ۸۰۰ هزار نفر در ۵۱ کشور جهان از نزدیک فرصت دیدن این کاپ را داشتند. در نهایت این جام که قرار است تقریبا یک ماه دیگر به تیم قهرمان جام جهانی داده شود، بیش از ۱۷۲ هزار کیلومتر در مسیر بود و ۹۱ شهر مختلف را طی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت این کاپ وارد ورزشگاه لژنیکی مسکو شد جایی که قرار است دیدار افتتاحیه و اختتامیه جام جهانی در آن برگزار شود. در مراسم افتتاحیه از کاپ جام جهانی رونمایی خواهد شد.

جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از پنجشنبه همین هفته با دیدار کشور میزبان و عربستان آغاز خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۴۹۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام جهانی تیراندازی؛ پایان کار نمایندگان ایران در تپانچه ۱۰ متر

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تیراندازی، در دومین روز جام جهانی در باکو جمهوری آذربایجان و در تپانچه ۱۰ متر بانوان؛ هانیه رستمیان با ۵۷۲ امتیاز در رده هجدهم ایستاد و گلنوش سبقت الهی نیز امتیاز ۵۶۰ را ثبت کرد. در تپانچه ۱۰ متر مردان نیز سجاد پورحسینی با امتیاز ۵۷۵ از صعود به فینال بازماند.   برنامه روز سوم این مسابقات به شرح زیر است:   شنبه، ۱۵ اردیبهشت: مقدماتی تفنگ میکس ۱۴:۴۵ فینال تفنگ میکس ۱۷:۳۰   فاطمه امینی و پوریا نوروزیان تیم اول و شرمینه چهل امیرانی و امیرمحمد نکونام تیم دوم ایران را در تفنگ میکس تشکیل می‌دهند.

دیگر خبرها

  • جام جهانی تیراندازی؛ پایان کار نمایندگان ایران در تپانچه ۱۰ متر
  • مقام امنیتی اوکراین در فهرست افراد تحت تعقیب روسیه
  • مریل استریپ نخل طلای افتخاری جشنواره کن را دریافت می‌کند
  • پایان پوتین؟!
  • پایان پوتین؟!/ او گورباچف نیست/ بعید است صاعقه دوبار به یکجا اصابت کند!
  • بسته شدن حریم هوایی پاریس در افتتاحیه المپیک
  • دیدار مؤسس جمعیت آموزش و فرهنگ مقدونیه با دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • بازگشت مدافع چپ جنجالی به شهر آرزوها
  • اعتراف آنچلوتی بعد از متوقف کردن بایرن
  • اعتراف کارلتو: بایرن نمایش بهتری داشت