Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@14:10:00 GMT

جو امنیتی برای آخرین مسابقه ایران (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۴۹۷۱۴

کارلوس کی‌روش به هر نحوی شده می خواهد از ناشناخته بودن تیم خود مقابل حریفانش بهترین بهره را ببرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی چند روزی می شود که وارد روسیه شده و آخرین تمرینات آماده سازی برای حضور قدرتمند در مهم ترین رویداد ورزشی جهان را تجربه می کند.


کارلوس کی روش که تیمی ناشناخته تر از سه حریف دیگر خود در جام جهانی دارد، طی این مدت تلاش کرده تا تا حد امکان بازیکنان و برنامه های تاکتیکی خود را از حریفان مخفی کند و به همین دلیل است که تمرینات تیم ملی نیز با تدابیر امنیت ویژه ای پشت درهای بسته دنبال می شود و حتی راننده آمبولانس های حاضر در محل تمرین هم نمی توانند به طور کامل یک جلسه تمرینی را ببیند و معمولا به صورت شیفتی تغییر می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طبق برنامه تیم ملی از ساعت 19:30 دقیقه در آخرین دیدار دوستانه خود به مصاف لیتوانی رفته؛ دیداری که سرمربی تیم ملی تاکید زیادی برانجام آن پشت درهای بسته داشت و همانطور که از تصاویر ثبت شده توسط امیرحسین خیرخواه عکاس وب سایت "ورزش سه" مشخص است، برای برگزاری این مسابقه نیز تدابیر امنیتی ویژه ای در نظرگرفته شده تا کی روش بتواند از اصل غافلگیری برای رقیبان خود در جام جهانی استفاده کند.

 

 

 

 

 

جام جهانی 2018 (روسیه) تیم ملی ایران تمرینات تیم ملی ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جام جهانی 2018 روسیه تیم ملی ایران تمرینات تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۴۹۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوری قهرمان نامدار کشتی ایران از تمرینات +عکس

امیرحسین زارع به دلیل عفونت از ناحیه چشم چند روزی است که از تمرینات دور است.

به گزارش مشرق، امیرحسین زارع قهرمان سنگین وزن کشتی آزاد جهان و دارنده مدال برنز المپیک، به دلیل عفونت چشم، نتوانسته تمرینات مدنظر خود و کادر فنی را طی روزهای گذشته دنبال کند.

بازگشت کامل زارع به تمرینات منوط به بهبود این بیماری است و او در حال حاضر تحت درمان قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی 
  • احتمال برگزاری انتخابی بین یزدانی و قاسمپور/ شروع تمرینات زارع
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی
  • تزریق خون جدید در فدراسیون دوومیدانی/کار خوب کاربلدها
  • ادامه تمرینات تیم ملی والیبال با ۱۸ بازیکن
  • دوری قهرمان نامدار کشتی ایران از تمرینات +عکس
  • دلیل دوری ستاره کشتی ایران از تمرینات مشخص شد
  • لژیونرها به تیم ملی والیبال ملحق شدند
  • ترکیب تیم ملی والیبال ایران کامل شد
  • وعده مهم انصارالله یمن برای آغاز عملیات در دریای مدیترانه/ هشدار مجارستان درباره وقوع جنگ جهانی سوم/ وقوع حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ افزایش سطح هشدار برای 5 سفارتخانه کره جنوبی