Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@04:46:24 GMT

تصویر شبیه سازی شده غلط کردم ترامپ در روز قدس اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۵۰۱۸۶

تصویر شبیه سازی شده غلط کردم ترامپ در روز قدس اصفهان

راهپیمایی امروز روز جهانی قدس در اصفهان حواشی جالب توجهی داشت که از جمله تصویر شبیه‌سازی دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا بود که با دست بر سر خود کوبیده و عنوان "غلط کردم" پایین آن نوشته‌شده و توجه همگان را به خود جلب می‌کرد. ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۹ استانها اصفهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، "برجام اقتصادمان را فلج کرد با FATF امنیتمان را حراج نکنید"، "رئیس مجلس شورای اسلامی! پای امنیت مردم در میان است"، "به نظرتان مجلس ما طرف کدام را می‌گیرد؟! تصویب FATF# : رضایت اروپا یا رد FATF# : حفظ منافع ایران در منطقه " و "حصر هسته‌ای باید شکسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

#دانشجویان_بیدار،#تولید_رادیودارو" ازجمله مطالباتی بود که در حاشیه راهپیمایی روز قدس در اصفهان مطرح شد.

واکنش مهرعلیزاده به برخی مطالبات

محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان در حاشیه راهپیمایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: امروز شاهد شور و شوق، حضور عاشقانه و احساس مسئولیت، حمیت و وحدت مردم در مراسم عظیم راهپیمایی روز قدس بودیم.

وی تأکید کرد: مردم در این راهپیمایی تنفر خود را از کسانی که زورگویی خود را علیه جهان اسلام و حتی بشریت اعمال می‌کنند اعلام کردند.

مدیر ارشد اجرایی استان اصفهان در مورد برخی از مطالباتی که مردم در این راهپیمایی‌ها خطاب به عملکرد برخی از مسئولان عنوان می‌کنند و پلاکاردهایی و شعارنوشته‌هایی در دست داشتند، گفت: امروزه بیش از هر زمان دیگر ما نیاز به وحدت داریم.

وی با بیان اینکه هیچ‌وقت هیچ کاری در هیچ نهاد، ارگان و دستگاهی در کشور و حتی سایر کشورها بدون اشکال نیست، اظهار داشت: مهم این هست که انسان‌ها بتوانند آن نفس خودشان را زیر پا بگذارند و با یک شناخت عمومی از شرایط جهان و مسلمان‌ها در حفظ وحدت بکوشند.

مهرعلیزاده گفت: هرکسی با هر انگیزه‌ای خواه خیرخواهانه یا بدخواهانه کاری بکند که به وحدت ضربه بزند، آن آدم عملاً مضر به حال اسلام کار می‌کند.

ترامپ: "غلط کردم"

دراین‌بین شبیه‌سازی دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا که با دست بر سر خود کوبیده و عنوان غلط کردم پایین آن نوشته‌شده توجه همگان را به خود جلب می‌کرد.

انتهای پیام/ ع

R41346/P1494/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۵۰۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی همدانی‌ها در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

دریافت 13 MB

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از نماز جمعه امروز مردم همدان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه راهپیمایی برگزار کردند.

کد خبر 6095753

دیگر خبرها

  • راهپیمایی بزرگ مردم هشتبندی در سوگ امام صادق(ع)
  • آخرین وضعیت شبیه‌سازی انتخابات الکترونیک در تهران
  • آخرین وضعیت شبیه‌سازی انتخابات الکترونیک در تهران
  • راهپیمایی همدانی‌ها در حمایت از مردم مظلوم فلسطین
  • ایران اسلامی الگوی وحدت و برادری در جهان است
  • اسلامی: شبیه‌سازی انتخابات الکترونیک یکشنبه در استان تهران برگزار می‌شود
  • برگزاری گردهمایی و پیاده‌روی با هدف افزایش آگاهی و فرهنگ‌سازی نسبت به اختلال طیف اوتیسم
  • بومی‌سازی دوربین های ضد انفجار برای صنعت دریایی در شرکت دانش‌ بنیان
  • مغز انسان شبیه‌سازی شد
  • مغز انسان به شکلی بی‌نظیر شبیه‌سازی شد