Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: امام جمعه بوشهر در خطبه های نمازجمعه این هفته گفت: دشمن با فشار اقتصادی، روانی، اجتماعی و عملی قصد نفوذ به سد مستحکم انقلاب ایران دارد و همواره از طریق رسانه های معاند خود از مطالبات ملی مردم ایران بر علیه نظام استفاده می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام جمعه بوشهر (۱8 خرداد) در خطبه های نمازجمعه این هفته که به همت کانون فرهنگی و هنری امام هادی (ع) در محل مصلای جمعه این شهر برگزار شد، با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص سبک زندگی فاطمی فرمودند «شخصیت زهرای اطهر (س) در ابعاد سیاسی، اجتماعی و جهادی، شخصیت ممتاز و برجسته ای است؛ به طوری که همه زنان مبارز و انقلابی و برجسته و سیاسی عالم می توانند از زندگی کوتاه و پر مغز او درس بگیرند»، اظهار داشت: سبک زندگی اخلاقی، رفتاری و اجتماعی حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت امیرالمومنین امام علی (ع) سبک زندگی قرآنی و توحیدی بود و این سبک زندگی بهترین الگو برای تمامی مردم و مسئولان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه ظلم دارای سه بخش «ظالم، مظلوم و کار ظالم» است، افزود: ظلم، پایمالی حق مظلوم است و رفتاری عملی و ضد اخلاقی رژیم صهیونیستی ریشه در ظلم و تهاجم به مظلوم دارد و این یک رفتار غیر عقلانی و ضد حقوق بشری است.

 

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به اینکه پیامبر اکرم (ص) فرمودند «هیچ گاه حمایت از ظالم و کار ظالم نکنید و این باعث یک بحران در زندگی شما می شود»، گفت: دولت ها و حکومت های اسلامی دایره ظلم را نمی پذیرند و لذا یاور مظلوم بودن بهترین تدبیر و رفتار اجتماعی است.

 

وی به تحلیل سخنرانی راهبردی رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم ارتحال امام راحل پرداخت و اظهار داشت: امام خمینی (ره) نماد و قطب نمای انقلاب اسلامی ایران است.

 

خطیب جمعه بوشهر با بیان اینکه مردم سالاری دینی یکی از دستاوردهای انقلاب است، ادامه داد: اگر دشمنان این جنگ ها و تحریم ها را به ما تحمیل نکرده بودند، ایران اسلامی بیشتر از شرایط کنونی پیشرفت می کرد و این پیشرفت های فعلی را مدیون نگاه انقلابی رهبری و مردم جهادگر هستیم.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با اظهار اینکه دشمنان 40 سال است که با انقلاب اسلامی برخورد نابخردانه و غیردیپلماسی کردند و هر لحظه نظام ما را تحریم می کنند، تصریح کرد: دشمن با فشار اقتصادی، روانی، سیاسی، اجتماعی و عملی قصد نفوذ به سد مستحکم انقلاب ایران دارد و همواره از طریق رسانه های معاند خود از مطالبات ملی مردم ایران بر علیه نظام استفاده می کنند.

 

آیت الله صفایی بوشهری با ابراز اینکه مردم استان بوشهر پیرو نظام هستند و لحظه ای رهبر خود را تنها نخواهند گذاشت، بیان داشت: دشمن به دنبال شکست اقتدار ایران است و بدین جهت است که توان موشکی ایران مایه اقتدار کشور است.

 

وی در پایان با بیان اینکه رژیم صهیونیست تجسم عینی ظلم جهانی و مردم فلسطین مظهر مظلومیت هستند، عنوان کرد: راهپیمایی روز قدس مایه وحدت و اقتدار ایران است.

 

خاطرنشان می شود: راهپیمایی روز قدس در شهر بوشهر از خیابان امام خمینی (ره) مقابل برج صادرات خلیج فارس با فریاد «آزادی قدس شریف» به سمت میدان قدس و در امتداد به مصلای نمازجمعه آغاز شد و پیش از خطبه ها سردار یدالله جوانی، معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت راهپیمایی روز قدس سخنرانی کرد.

پایان پیام/518

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز قدس راهپیمایی روز قدس شب قدر راهپیمایی نماز جمعه مراسم شب قدر قدس ماه رمضان مجلس مقام معظم رهبری مطالبات ملی مردم ایران سوء استفاده رسانه های معاند فریاد آزادی قدس شریف راهپیمایی روز قدس سبک زندگی فاطمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۵۰۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سخنگوی وزارت خارجه به رفتار خشونت‌آمیز پلیس آمریکا علیه دانشجویان

به گزارش خبرآنلاین ناصر کنعانی با بازنشر ویدئویی از خشونت پلیس آمریکا بر علیه دانشجویان معترض به جنایات رژیم صهیونیستی، در این نوشته خود آورده است: انتشار تصاویر تأسف‌بار از برخورد خشن پلیس آمریکا با اساتید دانشگاهی حامی#فلسطین و معترض به سیاست حمایتی آمریکا از رژیم جنایتکار صهیونیستی، فاصله میان شعار و عمل در رفتار دولت آمریکا را در معرض قضاوت جهانی قرار داده است.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899868

دیگر خبرها

  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • به جای بازداشت فلسطینی‌ها به آنها شلیک کنید!
  • درخواست وزیر صهیونیست برای شلیک به فلسطینی‌ها به جای بازداشت آنها
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به رفتار خشونت‌آمیز پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • مقامات آمریکایی شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق‌بشر را ندارند
  • مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق‌ بشر را ندارند
  • تجلی اقتدار نظامی ایران در عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی
  • طوفان بشری مردم صعده یمن در حمایت از غزه
  • نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود
  • تصویب قطعنامه حقوق بشری علیه جمهوری اسلامی ایران در پارلمان اروپا