Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از بندر کیاشهر، پیش از ظهر امروز راهپیمایی روز جهانی قدس در بندر کیاشهر شهرستان آستانه‌اشرفیه با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار شد.

رئیس تبلیغات اسلامی آستانه‌اشرفیه در مراسم راهپیمایی روز قدس در بندر کیاشهر اظهار کرد: اکنون می‌بینیم که دفاع از فلسطین و حقوق مردم این منطقه تنها به مرزهای ایران محدود نیست و در بسیاری از کشورهای اسلامی و حتی غیر اسلامی آزادگان جهان در راستای دفاع از حقوق مردم فلسطین به پا خواسته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عاشوری با تاکید بر این‌که وظیفه همه مسلمانان و انسان‌های آزادمرد دنیاست که از مردم مظلوم فلسطین دفاع کنند افزود: با توجه به دهن‌کجی‌های ترامپ به مسلمانان و دستور انتقال سفارت آمریکا از تلاویو به بیت‌المقدس توسط وی و همچنین دیگر تحولات منطقه ضروری است که مسلمانان در دفاع از حقوق مردم فلسطین مصمم‌تر از همیشه عمل و در صحنه برای دفاع از حق مردم فلسطین حضور یابند.

وی گفت: دولت‌های اسلامی به‌تناسب در ابعاد مختلف از اقدامات دیپلماسی گرفته تا حمایت مادی و معنوی باید از مردم فلسطین دفاع و حمایت کنند.

نماینده سابق بعثه مقام معظم رهبری در سوریه نیز در مراسم پایانی روز قدس کیاشهر اظهار کرد: الحمدالله مردم خیلی آگاه و هوشیار هستند و امروز هرکسی که واقعاً درد انسانیت داشته باشد نمی‌تواند در خانه بنشیند و علیه ظلم فریاد سر ندهد.

حجت‌الاسلام مهدوی نیا افزود: امروز حضور مردم به خاطر هوشیاری‌، انسانیت و فارغ از مسلمان بودن آن‌ها است و ملت همیشه در صحنه امروز چون همنوع آن‌ها و زنان و کودکان فلسطینی زیر بمباران کشته و خانه‌های فلسطینیان تخریب‌شده در راهپیمایی امروز حضور یافتند.

وی گفت: ما به وعده الهی اعتماد داریم و حتماً مردم مظلوم فلسطین پیروز خواهند شد.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۵۰۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت نمایندگان مجلس از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از خانه ‌ملت،متن بیانیه به شرح زیر است:

به نام خداوند بخشنده مهربان

امروز غزه صحنه تقابل یک ملت مظلوم و مصیب‌دیده و مقاوم با جماعتی بی‌رحم و غاصب است، در این معرکه، همدردی با ستمدیدگان و اعتراض به ظالمان کمترین وظیفه انسان‌هاست. سابقه تجاوز و غصب صهیونیست‌ها در فلسطین به ۷ دهه می‌رسد. در این مدت همه راه‌های تسلیم و مسالمت با غاصبان توسط برخی از افراد سست‌ عنصر طی شده است، آنچه امروز در قالب رشادت و حماسه و استقامت غزه بروز یافته است، آتشفشان خشم و درد متراکم ملتی است که سوزش بدعهدی و خیانت را در پهلوی خود حس می‌کند.
اعلام همبستگی با فلسطین از طرف دانشگاهیان جهان به ویژه در کشورهای غربی حرکتی برخاسته از فطرت عدالت خواه و نوعدوست و انسانی است. این حرکت نشان می‌دهد که مظلوم‌نمایی، چهره‌سازی و تحریف حقایق در رسانه‌های جریان اصلی غرب نیز نتوانسته است صحنه خونین غزه را کاملاً بپوشاند. راه‌حل این بحران در بازگشت به عدالت است.
ما نمایندگان دانشگاهی مجلس قانونگذاری ایران ضمن قدردانی از اقدامات ارزشمند دانشگاهیان عزیزمان در حمایت از مظلومان غزه، درود خود را نثار همکاران شجاع و دانشجویان ظلم ستیز در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و سایر نقاط دنیا می‌کنیم و همدردی، همراهی و همدلی خود را با دانشجویان و استادان و آزادیخواهان انسان‌دوست دانشگاه های آمریکا ابراز می‌کنیم و یورش سرکوبگرایانه نیروهای پلیس را به ساحت مرکز علم و دانش و هجوم به تحسن دانشگاهیان در آن کشور محکوم می‌کنیم.خشونت بی‌منطق در مقابل این ندای حق‌طلبانه دردی از ظالمان دوا نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • استادان برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تجلیل شدند
  • بیانیه ۱۵۰ نفر از نمایندگان در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه
  • حمایت نمایندگان مجلس از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا
  • بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا
  • بیانیه ۱۵۰ نفر از نمایندگان در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا
  • خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از مردم فلسطین نشانه آزادی خواهی آنان است
  • آزادی بیان در غرب کذب محض است
  • مرزهای جغرافیایی صادرات فرش باید توسعه پیدا کند
  • مبارزه با ظلم و دفاع از مظلوم یکی از آرمانهای اصلی انقلاب است
  • یک هیولای دیگر در انتظار رودیگر