Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه، گفت: محافل انس با قرآن کریم با حضور قاریان ممتاز بین المللی و کشوری در ماه مبارک رمضان برگزار شد.

مصطفی قبادی سرپرست دبیرخانه کانون های مساجد کرمانشاه، به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: در ایام ماه مبارک رمضان، با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه، محافل نورانی انس با قرآن کریم با حضور قاریان ممتاز بین المللی، کشوری و استانی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در این محافل 17 نفر از قاریان برجسته در سطوح ملی، بین المللی و استانی در سه نوبت نماز ظهر، قبل و بعد از نماز مغرب و عشاء به تلاوت مجلسی پرداختند که 7 نفر از آنان در طراز ملی و بین المللی و مابقی در شمار قاریان برتر استان قرار دارند.

قبادی، با اشاره به برگزاری این محافل از پنج شنبه(3 خرداد) مصادف با 8 رمضان تا شنبه(19 خرداد) مصادف با 24 رمضان در کانون های فرهنگی هنری مساجد شهری و روستایی، اظهار کرد: محافل نورانی انس با قرآن کریم در شهرستان های کرمانشاه، اسلام آبادغرب، گیلانغرب، سنقر، کنگاور، صحنه، دالاهو، قصرشیرین، سرپل ذهاب، صحنه و هرسین برپا شد.

 

سرپرست دبیرخانه کانون های مساجد کرمانشاه، ابراز کرد: سید محمد جواد موسوی، وحید نظریان، مهدی ساعد، سعید پرویزی، محمد جاوید اکبری، سیدجواد حسینی و سید مصطفی حسینی از قاریان ممتاز بین المللی و کشوری و بهرام بهرامی، کیوان حسینی، علی نیکی، امین عبدی، وحید باقری، سعید دائی چی، عکاشه نو خاصی، موسوی یکتا و رسول عزیزی د  این محافل به تلاوت مجلسی آیات قرآن کریم پرداختند.

 

 

وی با اشاره به استقبال گسترده اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد از این محافل نورانی، گفت: مساجد سلمان فارسی، نورالحسین(ع)، اشجاری، مقداد قمر بنی هاشم(ع)، ثارالله(ع)، چهارمین شهید محراب، الزهرا(س)، عبداله نجفی، قمر بنی هاشم(ع) جهاد، ابوالفضل العباس(ع)، مصلی نماز جمعه، پیامبراعظم(ص)، النبی(ص)، صاحب الزمان(ع) امام حسین(ع) ده مجنون، مسجد شازده، امام سجاد(ع) مسکن، حضرت ولی عصر(عج)، المهدی(عج)، امام سجاد(ع) شهرک سجادیه، امیرالمومنین علی(ع) و مسجد بقیه الله الاعظم(عج) در کرمانشاه میزبان این محافل بودند.

 

قبادی، بیان کرد: محافل انس با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان در مساجد جامع شهرستان های اسلام آبادغرب، سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب، مسجد صاحب الزمان(عج) کنگاور، مسجد امام حسین(ع) صحنه، مسجد المهدی(عج) دالاهو و مسجد آیت الله حجتی هرسین برگزار شد.

 

وی خاطرنشان کرد: اجرای گروه های همخوانی با محوریت قرآن، ماه مبارک رمضان و ائمه اطهار(علیهم السلام) همراه با ارائه تفاسیر برخی از آیات قرآن کریم توسط روحانیون و کارشناسان علوم دینی در این محافل پیش بینی شده بود.

 

 

 

 

پایان پیام/81

منبع: شبستان

کلیدواژه: شب قدر راهپیمایی روز قدس روز قدس مراسم شب قدر ماه رمضان راهپیمایی نماز جمعه قدس امام خمینی ره مسجد طراز اسلامی محافل انس با قرآن کریم ماه رمضان کانون های مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۵۰۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار

«علی محمد قادری»، با اشاره به بهره‌گیری سازمان بهزیستی از ظرفیت مساجد، بیان کرد: سازمان بهزیستی در اجرای برنامه ها تلاش دارد که از سازه زنده جهان اسلام یعنی مساجد بهره مند شود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه مسجد مکان مقدس و خانه خدا است، تصریح کرد: خوشبختانه یک وفاق جدی اتفاق افتاده است و ما فعالیت های خودمان را معطوف به حضور در مسجد نموده‌ایم، زیرا که فعالیت در مساجد مشمول برکات بسیاری است.

وی ادامه داد: به همین دلیل سازمان بهزیستی از ظرفیت خانه های خدا برای رسیدگی به مسائل و مشکلات بانوان سرپرست خانوار و افراد دارای معلولیت و نیز تسهیل‌گری امورات آنها استفاده می‌کند.

قادری افزود: همچنین در قالب طرحی، رسیدگی به وضعیت و مشکلات افراد دارای معلولیت را در مساجد مورد توجه قرار دادیم و بنا داریم که این جلسات را در سال جدید در ۵۰۰ مسجد برگزار نماییم.

منبع: خبرگزاری شبستان

دیگر خبرها

  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند
  • راه اندازی پایگاه هوشمند سرای بازی کودک در مساجد
  • صدور گواهی حفظ قرآن برای ۸۰۰ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در طرح «زندگی با آیه‌ها»
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • «مقرأة الحرمین» خدمتی برای تصحیح قرائت، یادگیری تجوید
  • «مقرأة الحرمین»؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم
  • دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی
  • گسترش جلسات سنتی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی