Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی ایران در نخستین مسابقه خود در هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال برابر چین قرار گرفت. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم ملی والیبال ایران در هفتمین مسابقه خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال از ساعت ۱۶ به وقت تهران در سالن اوفا آرنا به مصاف تیم ملی چین رفت.

ایگور کولاکوویچ برای شروع این مسابقه از ترکیب معروف، فائزی، شفیعی، عبادی پور، قائمی، غفور استفاده کرد و در طرف مقابل رائول لوزانو هم جیانگ، جی، ژان، لیو، رائو، میائو را برای شروع مسابقه وارد زمین کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ایران در دو هفته ابتدایی موفق به کسب ۲ پیروزی شده و ۴ شکست هم در کارنامه شاگردان کولاکوویچ ثبت شده است. در سوی دیگر تیم ملی چین هم در ۶ بازی ابتدایی خود موفق به کسب ۲ پیروزی و ۴ شکست شده و به دلیل کسب امتیاز بیشتر نسبت به تیم ایران، در رده دهم جدول رده‌بندی قرار دارد.

تیم ملی چین در هفته دوم مسابقات با شکست فرانسه دست به شگفتی بزرگی زد و پیش از این نیز در هفته اول که میزبان بود موفق شد آرژانتین را شکست دهد و با تیم ملی آمریکا نیز رقابت بسیار نزدیک و فشرده‌ای داشت که در نهایت با شکست این تیم همراه شد.

*ست نخست؛ ۲۵ بر ۱۹ به سود ایران

تیم ملی ایران شروع خوبی داشت و توانست در امتیاز ۸ بر ۶ به سود خود تیم‌ها را به وقت استراحت فنی اول راهی کند. در امتیاز ۱۱ بر ۷ به سود ایران لوزانو درخواست وقت استراحت فنی کرد. برتری ایران ادامه پیدا کرد تا در امتیاز ۱۶ بر ۱۳ تیم‌ها به وقت استراحت فنی دوم رفتند. تیم ایران در این ست رد سرویس بسیار خوب عمل کرد و چینی‌ها در دریافت و حمله شرایط خوبی نداشتند. ست نخست با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به سود ایران خاتمه پیدا کرد.

*ست دوم؛ ۲۵ بر ۲۰ به سود ایران
در ست دوم شرایط ایران بهتر شد. شاگردان کولاکوویچ توانستند ۵ امتیاز اختلاف با حریف آسیایی خود ایجاد کنند تا در امتیاز ۸ بر ۳ به سود ایران تیم‌ها به وقت استراحت فنی اول بروند. در امتیاز ۱۳ بر ۶ به نفع ایران هم لوزانو با درخواست وقت استراحت وقفه‌ای در جریان بازی ایجاد کرد؛ این برتری ادامه پیدا کرد تا در امتیاز ۱۶ بر ۸ تیم‌ها به وقت استراحت فنی دوم رفتند. لوزانو در امتیاز ۲۲ بر ۱۴ به سود ایران بازهم درخواست وقت استراحت کرد تا شاید بتواند تیمش را به جریان بازی برگرداند، اما نمایش کم نقص ستاره‌های ایران اجازه خودنمایی به چینی‌ها را نمی‌داد. این ست هم در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ به نفع ایران خاتمه پیدا کرد.


*ست سوم؛ ۲۵ بر ۱۵ به سود ایران
شروع ست سوم برای چینی‌ها کمی متفاوت بود؛ آن‌ها در همان ابتدا ۳ اختلاف امتیاز با ایران ایجاد کردند، اما برتری آن‌ها ماندگار نبود، چون ایران توانست در امتیاز ۶ بازی را به تساوی برساند. چینی‌ها در این مسابقه هیچ حرفی برای گفتن نداشتند. عملکرد عالی ایران در دفاع روی تور و سرویس موجب شد نتیجه بازی ۱۲ بر ۸ به سود ایران شود. در ادامه تیم‌ها در امتیاز ۱۶ بر ۱۰ به نفع ایران راهی وقت استراحت فنی دوم شدند. بهم ریختگی در تیم چین بیشتر و بیشتر شد تا در نهایت ست سوم هم با نتیجه ۲۵ بر ۱۵ به سود ایران تمام شود.

به این ترتیب تیم ایران به سومین پیروزی خود در سومین هفته از رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال رسید.

تیم ملی والیبال ایران در هشتمین مسابقه خود فردا از ساعت ۱۶ باید به مصاف برزیل برود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۵۱۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم

در چارچوب هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس، تیم منچسترسیتی مهمان ناتینگهام فارست بود که با دو گل به پیروزی رسید.

منچسترسیتی در این بازی با گلزنی مدافع کروات خود، یوشکو گواردیول در دقیقه ۳۲ پیش افتاد و با گل مهاجم نروژی‌اش ارلینگ هالند در دقیقه ۷۱ کار را تمام کرد.

شاگردان گواردیولا با این پیروزی ۷۹ امتیازی شدند و با یک بازی و یک امتیاز کمتر نسبت به آرسنال صدرنشین در رتبه دوم هستند. ناتینگهام فارست هم با ۲۶ امتیاز هفدهم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • آبی پوشان پایتخت به دنبال تثبیت صدرنشینی در تبریز/ نبرد اوسمار و مورایس در ال کلاسیکوی ایران
  • رمزگشایی از دلیل ترک ایران توسط مدافع عراقی
  • کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست
  • بردیا سعادت لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • صنعت مس کرمان، قهرمان لیگ هندبال شد
  • پیروزی تیم ملی امید آقایان و تیم ملی بانوان در مسابقات خانتی مانسیسک در دور هشتم
  • ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران در کافا
  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A