Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@07:03:44 GMT

اومتیتی: حالا حواسم به جام جهانی خواهد بود

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۵۱۹۵۳

اومتیتی: حالا حواسم به جام جهانی خواهد بود

ساموئل اومتیتی، مدافع فرانسوی بارسلونا مدعی شد بعد از تمدید قرارداد با این تیم خیال او راحت شده است.

به گزارش "ورزش سه"، در ماه های اخیر اخبار زیادی در مورد احتمال جدایی ساموئل اومتیتی در تابستان امسال از بارسلونا و انتقال او به منچستریونایتد شنیده شده بود اما نهایتا چند روز قبل این مدافع 25 ساله قرارداد خود را تا سال 2023 تمدید کرده و به شایعات پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

اومتیتی گفت: "بعد از تمدید با بارسلونا حالا خیالم راحت شده و فقط می خواهم تمرکز خود را در زمین بازی و جام جهانی قرار دهم. من در گذشته نیز در جریان رقابت های یوو درگیر بازار نقل و انتقالات بوده ام اما حس می کنم حالت فعلی احساس بهتری به من می دهد.

 

در تیم ملی فرانسه، تعداد بسیار کمی از بازیکنان جوان وجود دارند اما بعضی از آنها دارای تجربه زیادی هستند اما به نظر من این اتحاد است که باعث افزایش قدرت تیمی خواهد شد. ما باید بسیار جدی اما بدون فشار بازی کنیم و هدف ما از سپری کردن دوران آماده سازی رسیدن به یک فرم یکسان و یکپارچه است."

بارسلونا جام جهانی 2018 (روسیه) ساموئل اومتیتی تیم ملی فرانسه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا جام جهانی 2018 روسیه ساموئل اومتیتی تیم ملی فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۵۱۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانع بزرگ بر سر راه تمدید قرارداد اوسمار

باشگاه پرسپولیس دنبال تخفیف از سرمربی برزیلی برای تمدید قرارداد است.

به گزارش مشرق، باشگاه پرسپولیس پس از تفاهم اولیه شفاهی رضا درویش مدیرعامل با اوسمار ویه‌را سرمربی برزیلی سرخپوشان پایتخت در حال تنظیم قرارداد جدید برای تمدید است.

از این رو درویش با ارسال این قرارداد به واحد حقوقی خواستار بررسی آنها و همچنین تعیین مبلغ قابل توجیه برای حفظ مرد برزیلی شده است. طبق توافق باشگاه پرسپولیس و اوسمار ویه‌را، پس از انتخاب این مربی به‌عنوان سرمربی جدید سرخپوشان، یک متمم جدید به قرارداد او اضافه شد که طی آن مبلغ پایه قرارداد ۱۶۰ هزار دلاری اوسمار بدون تغییر باقی ماند، اما آپشن‌های جدیدی به قرارداد این مربی برزیلی اضافه شده است.

بر اساس این آپشن‌ها در صورت قهرمانی پرسپولیس در هر یک از جام‌ها مبلغ ۴۰ هزار دلار، برای هر برد بیرون از خانه هزار دلار و برای هر برد خانگی ۵۰۰ دلار به‌عنوان پاداش به اوسمار ویه را تعلق خواهد گرفت.

حالا باشگاه پرسپولیس در نظر دارد کمتر از ۳۰۰ هزار دلار برای فصل آینده در اختیار ویه‌را قرار دهد اما ویه‌را بعید است با این رقم موفقت کند و پیش بینی ۵۰۰ هزار دلاری بابت ادامه حضورش در تیم را دارد.

حال باید منتظر ماند و دید آیا پرسپولیس بدون هیچ ملاحظه‌ای قرارداد مربی برزیلی را تمدید می‌کند یا در اجرای ان تعلل کرده و منتظر نتیجه او در باقیمانده بازی‌های فصل جاری لیگ برتر خواهد بود.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • مانع بزرگ بر سر راه تمدید قرارداد اوسمار
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • وعده رئیس کمیته فوتسال برای تمدید قرارداد شمسایی
  • پائو کوبارسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • کونسیسائو: مشکلی با رئیس جدید پورتو ندارم
  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • رسمی؛ درو مک اینتایر با WWE تمدید کرد
  • تمدید قرار داد امیرحسین داودی با تبم گیتی پسند
  • تابستان داغ بارسلونا؛ به این 5 وینگر چپ علاقه داریم
  • توافق اینتر و نیکولو بارلا بر سر تمدید قرارداد