Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-27@04:02:47 GMT

مجری سرشناس خودکُشی کرد

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۵۲۸۸۲

آنتونی بوردن آشپز و مجری سرشناس شبکه سی‌ان‌ان در ۶۱ سالگی خودکشی کرد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شبکه سی‌ان‌ان خبر درگذشت آنتونی بوردن مجری و آشپز سرشناس را تأیید و دلیل مرگ او را خودکشی اعلام کرد.
بوردن برای ساخت قسمت جدید برنامه پرطرفدارش در سی‌ان‌ان به فرانسه سفر کرده بود. جسد بی‌جان او جمعه ۱۸ خرداد در اتاق هتلی که در آن اقامت داشت، پیدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او خالق برنامه «بخش‌های ناشناخته» بود.
او پس از نوشتن یک کتاب پرفروش با عنوان «اسرار آشپزخانه» در سال ۲۰۰۰ پا به دنیا شهرت گذاشت و نخست اجرای برنامه «تور آشپز» را برعهده گرفت. پس از با برنامه‌ «آنتونی بوردن: بدون رزرو» برنده دو جایزه امی و نامزد جوایز بسیاری شد.
بوردن سال ۲۰۱۳ به شبکه سی‌ان‌ان پیوست و خیلی زود با برنامه «بخش‌های ناشناخته» (Parts Unknown) به یکی از چهره‌های محوری این شبکه تبدیل شد. فصل دوازدهم برنامه او ماه پیش از سی‌ان‌ان پخش شد.
این چهره سرشناس دنیای سرگرمی و رسانه سال ۲۰۱۳ برنده جایزه پیبادی شد که به دستاوردهای برجسته در زمینه خدمات عمومی در تلویزیون،‌ رادیو و رسانه‌های اینترنتی اعطا می‌شود.
خودکشی بوردن با فاصله اندکی از خودکشی کیت اسپید از چهره‌های سرشناس دنیای مد صورت گرفته است.
بر اساس ادعای شبکه سی‌ان‌ان خودکشی مشکل روبه‌رشد در ایالات متحده آمریکا است و در دو دهه گذشته ۲۵ درصد افزایش داشته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۵۲۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد مگوایر از آنتونی: لازم نبود ذوق کنیم!

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد این هفته در تک دیدار مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی انگلیس برابر کاونتری به میدان رفت و پس از تساوی در وقت قانونی و اضافه در ضربات پنالتی مقابل این تیم به پیروزی رسید و راهی بازی فینال شد.

خوشحالی بیش از حد آنتونی و کری خواندن او و حرکاتی که در زمین مقابل بازیکنان حریف که حتی در لیگ برتر هم حضور ندارند انجام داد انتقادهای زیادی را از این ستاره برزیلی به همراه داشت. این در حالی است که مگوایر پس از پایان بازی به سمت بازیکنان حریف رفت و از آنها به خاطر بازی خوبی که ارائه کرده بودند تقدیر کرد.

مگوایر در گفتگو با اسکای اسپورت درباره این بازی اظهار داشت:« بازی طوری پیش رفت که حضور داشتن در آن واقعا دیوانه کننده بود. فکر می‌کنم چند ساعتی که از شروع بازی تا پایان آن گذشت حجم احساسات به حدی زیاد بود که پس از پایان بازی احساس آرامش داشتیم.

فکر می‌کنم لازم نبود که خیلی جشن بگیریم و خوشحالی کنیم. در ۲۰ دقیقه پایانی وقت قانونی بازی خوب بازی نکردیم. باید بدانیم که بازی کردن برای این باشگاه مسئولیت زیادی روی شانه‌های ما می‌گذارد و در ۲۰ دقیقه پایانی مسئولیت پذیری کافی نداشتیم.

هرچند باید به این نکته هم اشاره کنیم که بازیکنان تحت فشار زیادی هستند و وقتی شما بازی شکست می‌خورید یا روند بدی را سپری می‌کنید، سرمربی هم تحت فشار قرار می‌گیرد. همه ما می‌دانیم که باید تمرکزمان را حفظ کنیم و متحد باشیم. باور داریم که می‌توانیم این فصل دستاورد خوبی داشته باشیم.»

دیگر خبرها

  • آنتونی بلینکن بار دیگر به تل‌آویو سفر می‌کند
  • سرمربی سرشناس و پرتغالی سپاهان زن ایرانی گرفت و مسلمان شد | من الان یکی از خانواده های ایرانی هستم + جزئیات
  • خط و نشان بازیکن سرشناس ملاثانی برای سپاهان
  • «برمودا» همه رازها را افشا می‌کند حتی راز آقای مجری!
  • «کودک شو» : تلاش بودجه‌سوز برای استمرار یک تجربه‌ی تمام‌شده
  • ماجرای عکس تکان دهنده «آلن دلون» چه بود؟
  • ببینید | ردپای آبی
  • انتقاد مگوایر از آنتونی: لازم نبود ذوق کنیم!
  • روایت عشق و فلسفه در شبکه چهار
  • بزرگترین مزیت ما کامران نجف‌ زاده است